maciek73, nie no, to wysokie obroty nie są, uszczelki Ci nie wydmucha
Tylko przy 2500 rpm turbo już na maxa dmucha, a ono też musi mieć dobre smarowanie
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 11:24
maciek73 napisał/a:
Nie popadajmy w skrajności w końcu kółka się mają obracać
wiesz co nawet w moim benzyniaku bez turbo piszą żeby nie kręcić za wysoko jak zimny, tym bardziej jak się nie rozgrzeje to nie ma co męczyć turbo które jak napisał
Krzysi3k napisał/a:
Tylko przy 2500 rpm turbo już na maxa dmucha, a ono też musi mieć dobre smarowanie
maciek73, nie no, to wysokie obroty nie są, uszczelki Ci nie wydmucha
Tylko przy 2500 rpm turbo już na maxa dmucha, a ono też musi mieć dobre smarowanie
Oczywiście pisałem do 2500. Właśnie o tą turbinkę chodzi Staram się nie kręcić pow. 2000 choć czsasem sytuacje tego wymaga.
bociannielot napisał/a:
wiesz co nawet w moim benzyniaku bez turbo piszą żeby nie kręcić za wysoko jak zimny, tym bardziej jak się nie rozgrzeje to nie ma co męczyć turbo które jak napisał
Chodziło mi o to, żeby nie męczyć turbiny przy zimnym silniku. Oczywiście jeżeli da się po garach to szybciej się nagrzeje ale trzeba się liczyć, że będą tego konsekwencje
Myślę, że w okolicach 2000 obr/min. a nawet nieco ponad nie ma wielkiego halo, nie am co panikować. Podobnie jeździłem Audi TDi i ani turbina ani właściciel pojazdu nie ucierpieli
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum