A duże masz to pęknięcie...?Bo ja też miałem coś takiego i nie kupowałem nowej rury...Dopasowałem tylko odpowiednią rurę aluminiową i skręciłem z dwóch stron obejmami....Jak na razie sie wszystko trzyma...pozdro
Na maila nie odpowie tobie Nie wiem ja juz parę razy kiedyś pisałem maile o zapytanie az w końcu zadzwoniłem bo nikt nie odpisał na nie a od jednego maila u mnie nawet 2 miesiące minęło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam. Panowie mam pytanko dlatego odświerzam. Mam Accorda 2.0td i jest strasznie mułowaty i głośno chodzi. Dodam że przy dodawaniu gazu te dwie rury z przodu u góry nie pęcznieją. co może być przyczyną? dziurawe te rury mogą być ale możliwe też że coś innego dlatego że jakieś 3miesiące temu je zdejmowałem i czyściłem bo były w oleju(delikatnie). I do przed wczoraj było ok. Co może jeszcze być pzyczyną?
Aha i czy obydwie przy dawaniu gazu powinny pęczniec?
powinny ... musisz je dokłądnie obejrzeć ... zdejmij obudowe i obejrzyj od wylotu turbiny poprzez intercooler ko wlotu kolektora ssącego na 99% znajdziesz dziurę .
[ Dodano: Czw Maj 12, 2011 22:15 ]
A jeszcze mam takie małe pytanko. Jestem słabiutki w te klocki więc dlatego tyle pytań, Chodzi mi o tą gumową rurę pod tymi rurami u góry. Od czego ona jest i czy ona powinna być cała jako jedna czy tak jak ja mam są to złączone dwie rury z tym że połączonę są jakby plastikową przejściówką. Wygląda niby profesjonalnie i że tak powinno być ale to może jakaś domowa robótka, która zaczęłaa puszczać? Czy ta rura może mieć coś wspólnego z utratą mocy? Zaraz będę śmigał ze zwierzem na dwór i mogę trzasnąć fotkę i wstawić. O ile mój telefon podoła w trybie nocnym
O ile siedbrze domyslam to jest to rura od ukłądu chłodzenia i nie bedzie miała wpływu na utratę mocy (tzn. chyba że wyciekł by płyn i silnik przegrzał ) ale to raczej nie grozi Tobie ta złączka jest oryginalna. Generalnie ten silnik strasznie cieżko "zagotować" ale też długo w zimie trzeba go grzać
Kurcze auto jeszcze u lakiernika i się za to nie zabrałem. A takie pytanko jeszcze mam. bo intercooler mam od zewnątz cały w oleju ale dosłownie cały(tak gruba warstwa że nawet nie widać aluminium tylko sam smar). może być tak że przewody rury są całe tylko on poprostu jest dziórawy? Czy mogę go odkręcić i wyczyścić na zewnątrz i w środku? Czym go wyczyścić? np wsadzdić do miski z rozpuszczlnikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum