Forum Klubu ROVERki.pl :: [214]Problem alufelgi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214]Problem alufelgi
Autor Wiadomość
JeCiu 



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 25
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 13:56   [214]Problem alufelgi
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam mój problem polega na tym,że zakupiłem alufelgi od VW z otworem centrującym 57 a w roverku potrzebuje 56.Moje pytanie czy ktoś miał styczność z takim problemem albo w jaki sposób i czym skutecznie to zmniejszyć praktycznie o 0,5mm na stronie aby było jak powinno?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 15, 2011 13:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
racek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 14:43   

jezeli jest taka mala roznica to ja bym nic nie robil i zostawil jak jest
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 15:01   

racek, i miał bicie przy wysokiej prędkości ! Super doradziłeś, nie ma co...
Musiałbyś jakiś super cienki pierścień centrujący dorobić z 57,1 na 56,1, z tego co patrzyłem to nie ma w ofercie takich, może Ty znajdziesz :) Felga musi dobrze na piaste dochodzić, nie ma, że tylko milimetr...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Nie Maj 15, 2011 16:31   

Można spróbować zniwelować tę różnice puszką po piwie. Mówię serio :)
 
 
racek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 16:50   

przy tak malej roznicy nie ma mowy o biciu zreszta od kiedy srednica otworu wnika na bicie?
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 16:53   

To zdejmij pierścienie i zobacz :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
racek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 15, 2011 16:57   

Krzysi3k, nie ebd esie klucil mozliwe ze masz racje w sumie skads ta nazwa pierscienie centrujace . pozdro
 
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:46   

ja mam z vw na rovera , pomierzę i dam ci znać . Fegli były włoskie ALESSIO były na polo 6n2 ja je miałem puźniej na r 214 i . Jak znajdę , pomierzę i dam znać co i jak .
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:50   

pierścień każdy tokarz dotoczy, no może nie każdy :cool:
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:18   

Raczej nikt nie dotoczy pierścienia o średnicy ponad 55 mm i grubości ścianki 0.5 mm z dokładnością zbliżoną do rozsądnych 10% ;)

Najlepiej dobrać blachę aluminiową o tej grubości i zwinąć sobie z niej pierścień. Puszka po piwie powinna się nadać.
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Wto Maj 24, 2011 18:01   

Miałem ten sam problem ale na allegro znalazłem takie pierścienie.
Pozdrawiam
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Wto Maj 24, 2011 20:15   

marcin316 napisał/a:
Raczej nikt nie dotoczy pierścienia o średnicy ponad 55 mm i grubości ścianki 0.5 mm z dokładnością zbliżoną do rozsądnych 10% ;)

Najlepiej dobrać blachę aluminiową o tej grubości i zwinąć sobie z niej pierścień. Puszka po piwie powinna się nadać.


Koła centrujesz puszkami po piwie a chłodnice może naprawiasz musztardą??:) Mnie tokarz wziął pomiar na każde koło z osobna i jest oks, więc nieprawdziwe jest stwierdzenie, że tokarz nie dotoczy..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Wto Maj 24, 2011 20:53   

tomi83, komu jak komu, ale mi druciarstwa nie musisz zarzucać.
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Wto Maj 24, 2011 21:32   

marcin316 napisał/a:
tomi83, komu jak komu, ale mi druciarstwa nie musisz zarzucać.


Spoko :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sro Maj 25, 2011 20:07   

Panowie przecież śruby ustawią bo są troszkę pod stożkiem:) po prostu weź i starannie dokręć kolo:)
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 26, 2011 19:55   

marcin316 napisał/a:
Raczej nikt nie dotoczy pierścienia o średnicy ponad 55 mm i grubości ścianki 0.5 mm z dokładnością zbliżoną do rozsądnych 10%

W żywieckim Famedzie była tokarka która toczyła na gś 0,23 mm, co prawda na znacznie mniejsze średnice ale mnie się wydaje że nowsze sprzęty to 0,5 mm nie ma żadnego problemu :razz:

[ Dodano: Czw Maj 26, 2011 20:55 ]
JeCiu, najlepiej wejdź na stronę producenta alufelg, które posiadasz i zobacz czy nie ma oryginalnych pierścieni centrujących, jeśli pierścień nie będzie przychodził idealnie i będzie jakakolwiek luka to przy większych prędkościach masz gwarantowane bicie na kierownicy, choćbyś nie wiem jak mocno koła dokręcił :wink:
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Maj 26, 2011 21:02   

Ehh czepiacie się... Oczywiście jeśli ktoś ma dostęp do porządnych maszyn to uzyska wystarczającą dokładność bądź nawet wyższą. Dla nowoczesnej obrabiarki kilka setnych mm to nie problem. Miałem na myśli raczej przysłowiowych panów Heniów z typowych warsztatów usługowych.
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 27, 2011 10:39   

marcin316 napisał/a:
panów Heniów
Ci to są spece, taki pierścień na 0,5 mm to na kowadle na gorąco wytłucze :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25]Alufelgi
firefighter Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Sie 11, 2008 20:23
Chester
Brak nowych postów [R25] Alufelgi na lato z MG ZS lub MG ZR
colo254 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Sty 06, 2017 13:02
colo254
Brak nowych postów [r200] alufelgi
Lewis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Wrz 05, 2011 08:30
Lewis
Brak nowych postów [MG ZR] Czy to alufelgi lakierowane czy nie?
scorpio-x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Kwi 17, 2010 10:51
scorpio-x
Brak nowych postów [R25 1.4 16v] Alufelgi i pytanko
jimmy1991 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Wrz 12, 2012 17:46
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink