Odczep wtyczkę od czujnika temperatury, który znajduje się na metalowym trójniku wychodzącym z prawej strony silnika. Wentylator włączy się wtedy w trybie awaryjnym na II biegu
PS. To wszystko jest napisane na Forum. Używaj wyszukiwarki!
Przekopiowane z innego tematu
jeśli koniecznie chcesz go usłyszeć to przejedź z 5 km do zagrzania silnika, zatrzymaj się i nie wyłączając silnika podnieś maskę przegazuj kilka razy na lince przy przepustnicy, jeśli jest sprawny to na pewno się załączy
jeśli koniecznie chcesz go usłyszeć to przejedź z 5 km do zagrzania silnika, zatrzymaj się i nie wyłączając silnika podnieś maskę przegazuj kilka razy na lince przy przepustnicy, jeśli jest sprawny to na pewno się załączy
A jeśli nie, to tylko przegrzejesz silnik i pewnie będziesz miał do wymiany uszczelkę głowicy.
A tak na serio to odłączasz wtyczkę od czujnika temperatury, odpalasz samochód i powinien ci się od razu włączyć wentylator.
A jeśli nie, to tylko przegrzejesz silnik i pewnie będziesz miał do wymiany uszczelkę głowicy.
to na chłopski rozum, przecież nie będzie pół godz. gazował u mnie wystarczy dwa razy przegazować i wentylator się załącza, a hgf to mega czarny scenariusz, czemu Polacy to tacy pesymiści, najpierw raczej by się woda zagotowała, a żeby doprowadzić do hgf to by chyba musiał z godzinę trzymać przepustnicę na 5k rpm...
A jeśli nie, to tylko przegrzejesz silnik i pewnie będziesz miał do wymiany uszczelkę głowicy.
to na chłopski rozum, przecież nie będzie pół godz. gazował u mnie wystarczy dwa razy przegazować i wentylator się załącza, a hgf to mega czarny scenariusz, czemu Polacy to tacy pesymiści, najpierw raczej by się woda zagotowała, a żeby doprowadzić do hgf to by chyba musiał z godzinę trzymać przepustnicę na 5k rpm...
Na początku mojego zdanie jest.
Cytat:
A jeśli nie
No i po co bawić się w takie "przygazówki" jak można sprawdzić w inny prostszy sposób który już został podany.
A w dieslu jak to sprawdzić bo od kąt tylko pamiętam to jeszcze wiatraka w swoim autku nie słyszałem... Raz się zagotowała woda ale to kabel od czujnika był urwany i przez to się nie włączył chyba.......
weź odepnij wtyczkę od czujnika w chłodnicy( są dwa od pierwszego i drugiego biegu u góry chłodnicy) zewrzyj ze sobą dwa kabelki z jednego czujnika i gotowe
Na chłodnicy jest wiatrak. Stan chłodziwa na desce rozdzielczej nigdy nie przekracza 50%, - wiec jest ok.- wiatrak sie nie włączy.
Nawet jak jade w dłuższa trasę- 150-200 km to sie nie włącza- prawdopodobnie przez to że jest chłodzenie prawidłowe.
na pierwszym biegu ciężko jest usłyszeć wiatrak w kabinie
AdrianWWL napisał/a:
Odczep wtyczkę od czujnika temperatury, który znajduje się na metalowym trójniku wychodzącym z prawej strony silnika. Wentylator włączy się wtedy w trybie awaryjnym na II biegu
dokładnie w ten sposób można spawdzić działanie wentylatora na drugim biegu
kumilek23 napisał/a:
jeśli koniecznie chcesz go usłyszeć to przejedź z 5 km do zagrzania silnika, zatrzymaj się i nie wyłączając silnika podnieś maskę przegazuj kilka razy na lince przy przepustnicy, jeśli jest sprawny to na pewno się załączy
ciekawe bo u mnie to nie działa
przy włączeniu klimatyzacji wentylator powinien sie CHYBA włączyc
Witam, ja mam pytanie odnosnie tego chodzenia bo ostatnio grzeje mi sie silnik, tzn, jak wracam z pracy podniose maske to straszenie jest goracy az parzy ale wskazowka od tem. pokazuje okolo 60 70 stopni ,nigdy niepokazywal wiecej nawet przy wkrecaniu go w obroty teraz. jak wrocilem na zagrzanym silniku otworzylem maske i próbowałem go zagrzac zeby sie wiatrak wlączył ale nic to niedawalo, spróbuje tej metody z wylacznie czujnia jak napisane wyrzej, ale to normalne zeby silnik byl az tak goracy ze nieda sie go dotknac??? a tem 60 70 stopni na wskazówce?
le to normalne zeby silnik byl az tak goracy ze nieda sie go dotknac???
tak mi nawet powietrze faluje nad maską
intruzone napisał/a:
jak wracam z pracy podniose maske to straszenie jest goracy az parzy ale wskazowka od tem. pokazuje okolo 60 70 stopni ,nigdy niepokazywal wiecej nawet przy wkrecaniu go w obroty teraz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum