Samochodzik prowadzi się ładnie, słychać tylko skrzypienie tylnego prawego amortyzatora (podobno fachowiec wymienił tylko jeden a nie parę amortyzatorów) i stukającą tylną półkę. Dodatkowo chyba tarcze albo klocki do wymiany, ponieważ przy hamowaniu czułem tarcie i przerywanie przy naciskaniu pedału hamulca (nie było to ABS ponieważ prędkości były bardzo małe)
Na tylnej klapie brak napisów Rover i oznaczenia modelu. Wiem, że był robiony bok z tyłu od strony kierowcy, kiepsko ponieważ odcień różni się od koloru reszty samochodu. Zderzak do wymalowania. Miejscami widać wykwity rdzy: progi i nadkola. Ale zauważyłem, że sporo rdzy jest także w szczelinach po podniesieniu klapy bagażnika, wygląda to jakby ktoś malował tam sprayem. Widać też rdzę pod zderzakiem. Luźne uszczelki przy drzwiach i gumy na dachu.
Ogólnie Roverek jeżeli chodzi o wyposażenie za tą cenę świetny, ale może coś jeszcze przeoczyłem. I jaka jest wasza opinia na jego temat?
Dodatkowo chyba tarcze albo klocki do wymiany, ponieważ przy hamowaniu czułem tarcie i przerywanie przy naciskaniu pedału hamulca (nie było to ABS ponieważ prędkości były bardzo małe)
A właśnie, że mógł to być ABS. Wystarczy, że jeden przegub będzie miał pęknięty pierścień i ABS będzie ci świrował.
skyner napisał/a:
Ale zauważyłem, że sporo rdzy jest także w szczelinach po podniesieniu klapy bagażnika,
Chodzi ci zapewne o miejsce przy nawiasach, to jest normalne przy R200. Źle konstruktorzy to zaprojektowali i po myciu lub deszczu stoi tam woda i potem rdzewieje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum