Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich mam spory problem.Od dłużeszego czasu miałem problem z szybkim odpaleniem mojego auta, powodem była nieszelność układu paliwowego w tym przypadku pomy wtryskowej... Liczyłem na to, że jak wymienię obie uszczelki np nastawnika pompy to temat zniknie, ale wręcz przeciwnie jest masakra.Przed wymianą owych uszczelk mogłem jeszcze autko odpalić a teraz już nie.Wymieniłem uszczelki zgodnie ze wskazówkami od sprzedawcy,możliwe ze się tylko zapowietrzyła, bo teraz już nie chce nawet odpalić ale najgorszym jest to że jak podpompuję gruszkę ( ta przed filtrem paliwa ) to dooopiero leci jak z jakiegoś karanu w łazience...Proszę o rady i wskazówki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Cze 06, 2011 09:01, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 04, 2011 16:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nic dodać nic ująć, sama uszczelka nastawnika to za mało - komplet uszczelek Bosha to około 70-80zł, jeśli się sam podejmiesz, ja oddałem do zrobienia wyszło 150zł, uszczelki gumowe, miedziane itd więc nie ma tragedii
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 18:07
kruszan napisał/a:
...komplet uszczelek Bosha to około 70-80zł, jeśli się sam podejmiesz, ja oddałem do zrobienia wyszło 150zł, uszczelki gumowe, miedziane itd więc nie ma tragedii
gdzie robiłeś za taką cenę!? Podaj namiar bo mnie śpiewają od 1000 w górę. W serwisie Bosh cena za uszczelki ta sama jednak uszczelnienie z uszczelkami to 500 zł. Szkopuł jest teki, że pompę muszę im przynieść. Sam jej nie zdejmę.
Temat zamknięty Warszawa ul.Boryny całkowite uszczelnienie pompy + demontaż i montaz 600zł
wooow, mnie to wyniosło 300zł (demontaż pompy, wsadzenie i ustawienie 2giej (miałem pożyczoną), zawiezienie do uszczelnienia/regeneracji - nowe uszczelki, powrót i przekładka pompy + ustawienie), ale kasują w wawie...
ceny takie w Bełchatowie, zapraszam - zrobią za 150, może 200 jak nie znają. Jeśli ma ktoś na wierzchu pompę może podesłać, przywieźć - zawiozę, zrobią
sam wczoraj wieczór wymieniałem w swoim po regeneracji, kont ustawiony - śmiga aż miło.
Też miałeś spory wyciek? ja nawet jak miałem to i tak się moja Honda nieźle zbierała no ale po regeneracji mam nadzieję, że będzie o wiele lepiej...Co do cen to to w Warszawie zawsze było drrrrrrogo, ale co zrobić
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Wto Cze 07, 2011 20:58
Beavis-Butthead napisał/a:
Co do cen to to w Warszawie zawsze było drrrrrrogo, ale co zrobić
Hmm myślę że tutaj miasto nie ma większego znaczenia uszczelnienie za 150-200 pln a 600 pln wiąże się z przewałkowaniem posiadacza diesla który podjechał do pierwszego lepszego pompiarza
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Co do cen to to w Warszawie zawsze było drrrrrrogo, ale co zrobić
Hmm myślę że tutaj miasto nie ma większego znaczenia uszczelnienie za 150-200 pln a 600 pln wiąże się z przewałkowaniem posiadacza diesla który podjechał do pierwszego lepszego pompiarza
..... Jesteś w błędzie sprawdziłem większość warsztatów o tym profilu i średnia cena za tą usługę 600-700zł
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Sro Cze 08, 2011 15:00
Beavis-Butthead napisał/a:
Jesteś w błędzie sprawdziłem większość warsztatów o tym profilu i średnia cena za tą usługę 600-700zł
hehe jeśli w serwisie bosha kasują 500 pln to chyba źle szukałeś lub ten mechanik pomylił profesje z chirurgia plastyczna
Racjonalnie myśląc,jeśli faktycznie nie znalazłeś nic tańszego zamawiasz kuriera i wysyłasz pompę na namiary kolegów z forum.
Usługa 200 + 20 kurier to nie 600-700 bo to już jest kradzież w biały dzień !
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Ja właśnie 3 miesiąc męczę się z pompą wtryskową, bo wysłałam ją do uszczelnienia. Nie mogli sprawdzić kąta w zamontowanej, potem ktoś inny mi ją źle zamontował i teraz jeżdżę od mechanika do mechanika, nie mogę ustawić tak, żeby było dobrze, a każdy sobie kasę życzy. Ostatnio jak podjechałam do jednego, usłyszałam: "A po co ją pani wymontowała? My uszczelniamy bez wyciągania". I szczęka mi opadła.
Ale może po prostu miałam pecha. W każdym razie następnym razem zapłacę więcej, ale zrobię komplet w jednym warsztacie. Jakby co potem wiadomo, kto jest odpowiedzialny, a tak jeden spycha na drugiego.
[ Dodano: Czw Cze 09, 2011 11:37 ]
Za uszczelnienie dałam 350zł + 200 za montaż i demontaż, w Gorzowie.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 11:03
Urinka- to tylko mi pozostaje współczuć takich ,,fachowców''. Tez ostatnio przerabiałem identyczny problem ( z tą różnicą, że moja pompa, bardziej skomplikowana od Twojej ) oddałem do mechanika- wymontował pompę, zawiózł do pompiarza- ten kompleksowo uszczelnił i wsio mnie wyniosło 550 pln, z czego pompiarza było 250 pln.
Poszukaj na stronie klubowej polecanego warsztatu w Twojej okolicy i niech Ci to zrobią jak należy, a nie tylko kasują i bzdury gadają, że nie da się kąta ustawić, etc. Powodzenia
Właśnie że tutaj nikogo nie ma! Warsztat na każdym rogu, ale aż strach tam zostawiać samochód. Ostatnio wymieniałam sworznie dolne wahaczy, nie dość, że mi zawleczek nie dali, to w jednym nie zrobili zabezpieczenia i jeszcze spawali coś przy zwrotnicy. Porażka. Całe szczęście pan przyjął reklamację bez problemu i ładnie przeprosił. Ale gdzie mam oddawać samochód na dalsze naprawy (niestety zaczyna się sypać powoli ) to nie mam pojęcia...
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 11:20
Urinka napisał/a:
Właśnie że tutaj nikogo nie ma! Warsztat na każdym rogu, ale aż strach tam zostawiać samochód. Ostatnio wymieniałam sworznie dolne wahaczy, nie dość, że mi zawleczek nie dali, to w jednym nie zrobili zabezpieczenia i jeszcze spawali coś przy zwrotnicy.
Koleżanko, to już nie jest śmieszne- od zawieszenia zależy Twoje i innych bezpieczeństwo Ciekawe co spawali Zerknę zaraz, może uda się pomóc
No właśnie. Tacy mechanicy. Jak nie sprawdzisz, to strach jechać!
Ale już jest wszystko pod kontrolą, tato się zna i sprawdził, a na wtorek umówiłam się na wymianę sworznia na nowy. Było spawane (jakieś dziwne ślady) tam, gdzie powinno być zabezpieczenie sworznia poniżej wahacza. Teraz umówiłam się tak, żeby zobaczyć, co oni robią.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 11:30
W sumie z tego co jest na stronie z polecanych warsztatów, to masz do wyboru albo Zieloną Górę, albo Puszczykowo, albo Nowe Miasto nad Wartą- wszędzie masz spory kawałek Ale może popytaj znajomych o DOBREGO mechanika, pompiarza u siebie, bo w końcu Rover to też samochód- jak każdy inny i MECHANIK sobie spokojnie poradzi
Niby normalny, ale jak zadzwoniłam w jedno i drugie miejsce, to oni progamu do roverów nie mają Akurat ten kawałek Polski leży jeśli chodzi o dobrych mechaników. Tutaj chyba ludzie sprzedają samochody, jak tylko zaczynają się psuć. Już mam ochotę kupić sobie książki, wynająć kanał i sama spróbować. Powoli zaczynam myśleć, że więcej niż oni bym nie namieszała Tak czytam sobie, jak wy wszyscy sami grzebiecie przy swoich roverkach i tak wam zazdroszczę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum