Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Mam takie pytanie odnośnie klimy. Przy temeraturach na dworze rzedu 25-30 stopni, zeby w aucie bylo przyjemnie musze jechac na 3 biegu nawiewu z wlaczona klima i obiegiem zamknietym. Niewiem czy ten typ tak ma czy powinienem sie zainteresować jak to poprawić? Jak jezdzilem seatem leonem w upale 30 stopni to na 1 biegu robil mroz taki jakiego u mnie nie ma na 3. Auto niedawno kupiłem a sprzedawca mowil, ze czynnik byl wymieniany rok temu ale nie wiadomo czy prawde mowil Jak to u Was wyglada, tez dosyc slaba jest?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 00:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mundekk w taki upał nie odczujesz od razu róznicy bo powietrze wenątrz kabiny jest częściej mocniej nagrzane niż to na zewnatrz więc niech sobie pochodzi klimatyzacja na wyższym biegu a później na 1 powinna ci ładnie trzymać.
nie wiem czy to prawidłowa wartość ale może sprawdź temperaturę powietrza wydobywajacego się z nawiewu - przy włączonej klimie powinna byc w granicach ~ 5 stopni C
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 16:30
To jasne ze odrazu po wlaczeniu nie bedzie dobrze na 1 biegu ale jadac z lodzi do strykowac i przed odjazdem wietrzac auto i tak musialem jechac na 3 biegu czasam dalem na 2 ale zaraz znowu bylo za goraco. Nie da sie samemu sprawdzić ile jest tego czynnika? Jeśli z klima oszukal, że nabita to teraz boje sie o rozrzad bo podobno tez wymienial rok temu ale nie mial na nic rachunku bo niby robione u znajomwego mechanika
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Cze 07, 2011 00:42
Mundekk napisał/a:
Nie da sie samemu sprawdzić ile jest tego czynnika? Jeśli z klima oszukal, że nabita to teraz boje sie o rozrzad bo podobno tez wymienial rok temu ale nie mial na nic rachunku bo niby robione u znajomwego mechanika
Mundekk samemu tego nie jesteś w stanie sprawdzić, podjedź do gości co się serwisem klimy zajmują i ewentualnie dobiją Ci czynnika do odpowiedniego stanu.
A z tym rozrządem, to powiem szczerze- ryzykant jesteś, że tak na słowo wierzysz. Pierwszą rzeczą po zakupie jest wymiana rozrządu, chyba że masz udokumentowane, że był wymieniany, ale mimo powyższych rachunków, ja i tak u siebie sprawdziłem w jakim był stanie- i fakt był wymieniany.
Radzę- sprawdź w jakim go masz stanie, to tylko parę śrubek na osłonach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum