Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Po wymianie silnika ze skrzynia auto dlawi sie na obrotach ok.3000, w aucie z ktorego mam silnik tego nie bylo, pomocy. Wydaje mi sie ze turbo przeladowuje i nastepuje odciecie paluwa czy cos?
_________________ jesaj pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 29, 2016 21:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Był kiedyś temat podobny i przyczyną były świece, poszukaj na forum.
Ja miałem tak że przy około 4kprm mi dławiło ale na wskaźniku doładowania było widać że ładuje za dużo, pomogła wymiana zaworu sterującego turbiny. Nowy to koszt około 100PLN.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie, zawór jest przy puszce filtra powietrza, wychodzą z Noego trzy wężyki i jedna kostka elektryczna
[ Dodano: Sob Sty 30, 2016 08:42 ]
shop.boxmoto.pl/?1041,pl_http-shopboxmotopl-1041-pl_zawor-regulacji-cisnienia-doladowania-rover-75-18t-18-porsche-911-cayenne-panamera-36-45-48-gt2-gt3-turbo-4-4s-72290800-72290800 o taki ale pewnie można tanie znaleźć.
[ Dodano: Sob Sty 30, 2016 08:45 ]
Sorry za link ale z fona pisze
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Miałem takie same objawy, szczególnie przy obrotach powyżej 3000 i szybszym naciśnięciu gazu. Pomogła wymiana świec i kompletu przewodów. Do dziś mam z tym spokój.
Dołączył: 17 Kwi 2007 Posty: 46 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Sty 30, 2016 16:31
Dzieki za odpowiedz, mam kolejne pytanie od tego zaworka ktory jest na filtrze ida 3 wezyki, jeden do rury na gorze i wychodzi bialy i czarny ktore ida na turbo i teraz czy bialy ma isc do gruszki na turbo? Czy odwrotnie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum