Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zr]Obudowa filtra powietrza, filtr, wtrysk sterujący
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zr]Obudowa filtra powietrza, filtr, wtrysk sterujący
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 16:43   [mg zr]Obudowa filtra powietrza, filtr, wtrysk sterujący
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam mam takie pytanie bo muszę kupić obudowę filtra powietrza kompletna do MG ZR i teraz mam takie pytanie bo myślałem ze podejdzie od 220 420 i 620 sdi ale jest różnica bo niektóre obudowy maja wyjście boczne do łapacza powietrza a niektóre od dołu i teraz nie wiem jaką obudowę mam kupić gdyż moja obudowa nie ma dolnej części tzn w kawałkach wiec nie wiem jaka mam kupić ?? ?
muszę wymienić tez filtr powietrza i nie chce zwykłego najtańszego tylko taki trochę lepszy żeby silnik miał trochę łatwiej ciągnąc powietrze. NIe wierze w jakieś bajki z allegro ze filtry sportowe dają większą moc w aucie i takie tam bla bla bla tylko chce tak jak mówiłem zeby filtr miał trochę lepsza przepustowość niz zwykły i tu moje pytanie czy taki może być
http://allegro.pl/filtr-p...1670916051.html
i jeszcze jedno pytanie ponieważ świeci mi sie kontrolka silnika cały czas i auto jedzie bardzo fajnie ale do 160km/h i powyżej traci moc i to mocno ;/ i dziś zdemontowałem pokrywę silnika i widziałem ze przewód od wtrysku sterującego jest bardzo mocno napięty i w jednym miejscu delikatnie przetarty o rurke wtryskiwacza zdjąłem izolacje i nie widać zeby przewód był przerwany i podejrzewam ze jest to przyczyna check engine ale jakie powinny byc objawy jak przewód był by przerwany bo jak auto odpale i odłącze przewód od wtrysku sterującego to nic sie nie dzieje silnik tak samo pracuje ..,. tak powinno byc ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 02, 2011 16:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 02, 2011 16:53   

Firq, DO Mg ZR pasuje tylko i wyłącznie do 220/25. DO MG ZS pasuje od 420/45 :wink:

Co do filtra to niz lepszego oprócz papierowego jak ma być seria nie kupić. Ja coś lepszego to filtr stożkowy albo panelowy. Wersja sucha lub mokra jak wywalisz przeplywke :wink:

Do reszty to T4 potrzebne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 17:18   

ok czyli ten filtr z linku to taki sam jak np papierowy z MANNa tylko ze droższy tak ??
nie chce stożka bo auto głośniej chodzi wtedy wiec stożek odpada...
co do wtrysku to byłem na kompie i brak błędów pokazuje ;/ ale praca silnika nie powinna sie zmienić po odpięciu wtrysku??

[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:16 ]
Remi55, masz taka obudowe filtra moze na sprzedaż ??

[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:18 ]
Aha i jeszcze jedna sprawa bo na allegro wszyscy opisuja obudowy filtrów jako "220 420 620 sdi" i nie wiem po czym poznac z jakiego modelu jest ta pobudowa...;/
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 02, 2011 17:25   

Firq, Ta wkładka to jest mokra :wink:

Moje zdanie na temat mokrego i suchego filtra jest taka ze jakoś uważam ze jak się z olejem nie przesadzi przeplywka sie nie nie uwali. A by the way to do paradniej przeplywki jest alternatywa z dioda :wink:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68177

Nie wiem co wy macie z tymi puszkami ':D Mialem dwie to poszły jak cieple bułeczki. Mam tylko z 45 :wink:

[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:22 ]
Widać bo kształcie różnice :wink:

[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:25 ]
Jakos nie widzę na allegro żadnej do diesla :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 17:36   

Fajny pomysł w linku ale jak narazie chce tylko puszke filtra :D i dobry filtr :) i mi to wystarcza jak narazie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200 1,8 97r]obudowa filtra powietrza ?
skull Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Cze 02, 2008 10:12
sTERYD
Brak nowych postów [r 200 '97 2.0 SD]Obudowa filtra powietrza
matlacz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Maj 20, 2008 21:42
matlacz
Brak nowych postów [MG ZR 105] obudowa filtra powietrza z wersji 160
scorpio-x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Lis 30, 2012 12:32
scorpio-x
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] oberwana obudowa filtra powietrza
Lew Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Kwi 19, 2012 10:29
Adrian
Brak nowych postów [R 214i 1998] Obudowa filtra powietrza
Ges Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sob Paź 29, 2011 21:29
Ges



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink