Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam mam takie pytanie bo muszę kupić obudowę filtra powietrza kompletna do MG ZR i teraz mam takie pytanie bo myślałem ze podejdzie od 220 420 i 620 sdi ale jest różnica bo niektóre obudowy maja wyjście boczne do łapacza powietrza a niektóre od dołu i teraz nie wiem jaką obudowę mam kupić gdyż moja obudowa nie ma dolnej części tzn w kawałkach wiec nie wiem jaka mam kupić ?
muszę wymienić tez filtr powietrza i nie chce zwykłego najtańszego tylko taki trochę lepszy żeby silnik miał trochę łatwiej ciągnąc powietrze. NIe wierze w jakieś bajki z allegro ze filtry sportowe dają większą moc w aucie i takie tam bla bla bla tylko chce tak jak mówiłem zeby filtr miał trochę lepsza przepustowość niz zwykły i tu moje pytanie czy taki może być
http://allegro.pl/filtr-p...1670916051.html
i jeszcze jedno pytanie ponieważ świeci mi sie kontrolka silnika cały czas i auto jedzie bardzo fajnie ale do 160km/h i powyżej traci moc i to mocno i dziś zdemontowałem pokrywę silnika i widziałem ze przewód od wtrysku sterującego jest bardzo mocno napięty i w jednym miejscu delikatnie przetarty o rurke wtryskiwacza zdjąłem izolacje i nie widać zeby przewód był przerwany i podejrzewam ze jest to przyczyna check engine ale jakie powinny byc objawy jak przewód był by przerwany bo jak auto odpale i odłącze przewód od wtrysku sterującego to nic sie nie dzieje silnik tak samo pracuje ..,. tak powinno byc
Firq, DO Mg ZR pasuje tylko i wyłącznie do 220/25. DO MG ZS pasuje od 420/45
Co do filtra to niz lepszego oprócz papierowego jak ma być seria nie kupić. Ja coś lepszego to filtr stożkowy albo panelowy. Wersja sucha lub mokra jak wywalisz przeplywke
Do reszty to T4 potrzebne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ok czyli ten filtr z linku to taki sam jak np papierowy z MANNa tylko ze droższy tak
nie chce stożka bo auto głośniej chodzi wtedy wiec stożek odpada...
co do wtrysku to byłem na kompie i brak błędów pokazuje ale praca silnika nie powinna sie zmienić po odpięciu wtrysku??
[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:16 ] Remi55, masz taka obudowe filtra moze na sprzedaż
[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 18:18 ]
Aha i jeszcze jedna sprawa bo na allegro wszyscy opisuja obudowy filtrów jako "220 420 620 sdi" i nie wiem po czym poznac z jakiego modelu jest ta pobudowa...;/
Moje zdanie na temat mokrego i suchego filtra jest taka ze jakoś uważam ze jak się z olejem nie przesadzi przeplywka sie nie nie uwali. A by the way to do paradniej przeplywki jest alternatywa z dioda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum