Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria k] Który pasek rozrządu przy samonapinaczu?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[seria k] Który pasek rozrządu przy samonapinaczu?
Autor Wiadomość
b-rad 



Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 5
Skąd: Lubawa



Wysłany: Pią Cze 24, 2011 21:34   [seria k] Który pasek rozrządu przy samonapinaczu?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Składam z dwóch silników jeden. Blok + głowica pochodzi z 1.4 16v 96r a rozrząd i wszystkie jego koła z 1.6 99r. Nie wiem jaki mam kupić pasek, stary w 1.6 był założony 24mm a miał już samonapinacz. Z tego co czytałem na forum to powinien być założony pasek 26mm tak?? Jaki pasek zakupic do 1.4? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez b-rad Pią Cze 24, 2011 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 24, 2011 21:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Sob Cze 25, 2011 02:41   

Jeśli oba motory były w 400, to sprawdź ich numery - rozrząd, rozumiem że chodzi o koła i wałki? Jeśli tak, to podejrzewam że potrzebujesz tego drugiego paska. Do niego właśnie pasuje automatyczny napisacz. Do starego typu (1 pasek) był używany napinacz ręczny.
Najprościej będzie jak przedzwonisz do Tomi'ego - najszybciej dobierze Ci dobry komplet.

- 400/45 (1,4 DOHC 16v) stosowany do nr silnika 14K4FK76 646036 i 14K4FK77 655216,
- 400/45 (1,6 DOHC 16v) stosowany do nr silnika 16K4FK79 654922 i 16K4FK80 655076.

Dane:
ilość zębów: 143,
długość (mm.): 1144,
szerokość (mm.): 23.


LUB:

400/45 (1,4 16v) stosowany od nr silnika 14K4FK76 646037 i 14K4FK77 655217
400/45 (1,6 16v) stosowany od nr silnika 16K4FK79 654923 i 16K4FK80 655077

Dane:
ilość zębów: 145,
długość (mm.): 1160,
szerokość (mm.): 26.
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
b-rad 



Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 5
Skąd: Lubawa



Wysłany: Sob Cze 25, 2011 18:06   

kupiłem szeroki pasek i okazało się że dolne kółko na wale jest zbyt wąskie i zakładając koło napędzające osprzęt miażdżę pasek rozrządu.... Założyłem wąski pasek i niby jest ok.... a rolke mam z samonapinaczem...
 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Sob Cze 25, 2011 21:52   

czyli ktoś coś konkretnie namieszał w tym silniku :/
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Si vs 420Si] który ma lepszy silnik??
QKi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Wrz 03, 2009 18:12
QKi
Brak nowych postów [ALL] Warsztat, który odpowietrzy hamulce metodą próżniową
ArekL Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Czw Lip 18, 2013 23:51
SyntaX
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 09:46
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 08:09
Brt
Brak nowych postów [seria K] Komputer sterujący
PDR Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 10, 2010 18:50
PDR



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink