Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45 2.0 idt] remont silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45 2.0 idt] remont silnika
Autor Wiadomość
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

  Wysłany: Sro Paź 12, 2016 19:57   [R 45 2.0 idt] remont silnika
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Przyszedl czas na remont starej 45 ktora jest ucnas 8 lat i ostatnio niestety rozbiegal sie silnik, na szczescie zanim wkrecil sie na 5500 obrotow zostal zaduszonu na 5.

Wymienione zostalo turbo na uzywane, niby sprawne z rozbitej 45.

Samochod na zimnym silniku potrzebuje okolo 5s na odpalenie po czym z trudnoscia zalapuje i chodzi nierowno az nie zlapie temperatury , jakby na 3 gary.
Strasznie kopci przy tym na siwo niebiesko nawet na postoju, ewidentnie spala olej.
Po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie bialy dym/para, tak ze jak polozy sie korek niezakrecony przy wlewie to go podnosi.
Po wyciagnieciu bagnetu oleju rowniez wydobywa sie spory przedmuch.
Po zdjeciu rury ic z dolotu i mocnym przygazowaniu, po chwili z rury tak chlapie olejem ze stojaca na przeciw samochodu paleta po 20 sekundach byla cala czarna z oleju.
Dodam ze samochod dalej dymil rownie intensywnie na niebiesko, mimo ze rura ic nie chlapala olejem w dolot, bi byla odlaczona.
Czy to chlapanie z rury ic to na 100% wina wadliwej turbiny ktora przepuszcza olej czy moze cos na sile pcha olej w turbine i wydmuchuje to do dolotu ?
No i te przedmuchy wcsilniku i nierowna praca.. Nie wiem od czego zaczac.

[ Dodano: Sro Paź 12, 2016 20:57 ]
Zero odzewu to może to coś pomoże.
Podłączyłem auto pod autocoma, błedy jakie mi wyskoczyły :

P1221 - Regulacja faz rozrzadu; odchylka sygnalu w strone wartosci wysokich

- Historyczny, test nie zostal zakonczony
P0251 - Sterownik pompy wtryskowej; informacja 3 CAN, przekroczenie czasu

- Historyczny, test nie zostal zakonczony
P1335 - Czujnik polozenia pompy paliwa

- Historyczny, test nie zostal zakonczony
121567 - Nieznany kod usterki
P0113 - Czujnik temperatury powietrza; sygnal poza zakresem, za wysoki

- Test nie zostal zakonczony
P0336 - Czujnik obrotów silnika; sygnal nieprawidlowy statycznie

P0121 - Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia; sygnal niestabilny

- Test nie zostal zakonczony

Pompa ?
Silnik i tak wlatuje drugi, z pompą nie wiem co zrobić, albo używka w nieznanym stanie lub regeneracja.
Wszyscy polecają chip-car.. jezdzi ktoś już dłużej po regeneracji kto może się wypowiedzieć czy warto ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 12, 2016 19:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45]HFG i remont silnika?
RaD256 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Gru 20, 2010 12:58
RaD256
Brak nowych postów [R416] Remont silnika ??
co kupic, gdzie i za ile!!
danterape Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Wrz 05, 2008 21:23
NEOSSS
Brak nowych postów [R416]Remont silnika
adisek7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Gru 27, 2013 11:01
sTERYD
Brak nowych postów [R416] 1,6 16v Remont silnika
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 15, 2010 19:28
piotrekcrash
Brak nowych postów [R416] Remont lub wymiana silnika
przemek_w Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Mar 30, 2008 11:31
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink