Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 17:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Też się podepnę pod temat u mnie jest podobnie sprzęgło wymienione jakieś 3 tyg temu na zimnym silniku jest jakby bardziej miękkie natomiast po rozgrzaniu jest twardsze od samej góry też szukam informacji na ten temat
Nie wiem jaki jest wysprzęglik i pompa sprzęgła w benzynie, ale w SDI miałem ten sam problem po wymianie pompy i wysprzęglika. Rozwiązaniem było podniesienie pedału sprzęgła, poprzez odkręcenie śruby regulacyjnej na pedale, tak aby pompa sprzegła cofała się do samego końca.
Pozdro
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 21:35 Re: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
mikel1984 napisał/a:
Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?
W Warsztacie mogą mieć rację. Spotkałem się z tym parokrotnie. Przewód powinieneś dobrać z przewodów hamulcowych.
Witam wszystkich forumowiczów roverka. Mam takie pytanko.
Jak można dokładnie odpowietrzyć sprzęgło w roverku ponieważ odpowietrznik przy wysprzęgliku skierowany jest ku dołowi a przecież powietrze zbiera sie w górnej cześci wysprzęglika. Wymieniłem pompe plus wysprzęglik działa ale jest płytkie sprzęgło. Odpowietrzyłem jak sie dało ale sprzęgło nie jest takie jak powinno byc.
Proszę o pomoc
gg 10687711 lub michael_xp@interia.pl
z tego co mi na warsztacie mowili to sa specjalne cisnieniowe przedowy i w moim przypadku koles mi powiedzial ze ma kogos kto robi takie przewody ok 150zl koszt czegos takiego ale zastanawiam sie z tym podniesieniem sprzegla czy to tez moze jest jakies rozwiazanie jutro bede dzwonil do warsztatu i sie dowiem co i jak z tym podniesieniem a jak nie to wymienie ten przewod i napisze jak po wymianie
pozdro
http://translate.google.p...=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza
Sprawa stosunkowo prosta - źle wyregulowany pedał (za niski) lub pręt popychający łączący pompę z pedałem.
Tłok pompy nie wraca do położenia skrajnego-końcowego, co w efekcie ni pozwala na wypłynięcie nadmiaru płynu z układu do zbiorniczka na wskutek czego tworzy się ciśnienie w układzie.
Aby usunąć problem należy podnieść pedał poprzez popuszczenie śruby nad nim, lub wyregulować długość pręta popychającego (skrócić), również przy pedale klucz 13 i trochę gimnastyki bo ciasno jak ch...ra.
Powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum