Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
Autor Wiadomość
mikel1984 



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań



  Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 17:25   [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 17:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 23:26   

Też się podepnę pod temat u mnie jest podobnie sprzęgło wymienione jakieś 3 tyg temu na zimnym silniku jest jakby bardziej miękkie natomiast po rozgrzaniu jest twardsze od samej góry też szukam informacji na ten temat
 
 
 
Balgareth 




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 11
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 20:07   

Witam

Nie wiem jaki jest wysprzęglik i pompa sprzęgła w benzynie, ale w SDI miałem ten sam problem po wymianie pompy i wysprzęglika. Rozwiązaniem było podniesienie pedału sprzęgła, poprzez odkręcenie śruby regulacyjnej na pedale, tak aby pompa sprzegła cofała się do samego końca.

Pozdro
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 21:35   Re: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo

mikel1984 napisał/a:
Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?


W Warsztacie mogą mieć rację. Spotkałem się z tym parokrotnie. Przewód powinieneś dobrać z przewodów hamulcowych.
 
 
michael_xp 



Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 5
Skąd: Kalisz



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 16:08   

Witam wszystkich forumowiczów roverka. Mam takie pytanko.
Jak można dokładnie odpowietrzyć sprzęgło w roverku ponieważ odpowietrznik przy wysprzęgliku skierowany jest ku dołowi a przecież powietrze zbiera sie w górnej cześci wysprzęglika. Wymieniłem pompe plus wysprzęglik działa ale jest płytkie sprzęgło. Odpowietrzyłem jak sie dało ale sprzęgło nie jest takie jak powinno byc.
Proszę o pomoc
gg 10687711 lub michael_xp@interia.pl
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 20:30   Re: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo

Tomi napisał/a:
W Warsztacie mogą mieć rację. Spotkałem się z tym parokrotnie. Przewód powinieneś dobrać z przewodów hamulcowych.


czy takie przewody są jakoś zarabiane specjalnie albo coś innego ?
 
 
 
mikel1984 



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 20:54   

z tego co mi na warsztacie mowili to sa specjalne cisnieniowe przedowy i w moim przypadku koles mi powiedzial ze ma kogos kto robi takie przewody ok 150zl koszt czegos takiego ale zastanawiam sie z tym podniesieniem sprzegla czy to tez moze jest jakies rozwiazanie jutro bede dzwonil do warsztatu i sie dowiem co i jak z tym podniesieniem a jak nie to wymienie ten przewod i napisze jak po wymianie
pozdro
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 21:37   

a do tego nie ida zbrojone zwykle wezyki? :?:
 
 
mikel1984 



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 17:47   

http://translate.google.p...=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza :)
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 23:52   

mikel1984 napisał/a:
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza :)


Mi sie link nie otwiera wrzuć go jeszcze raz ;)
 
 
 
mikel1984 



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 19:52   

wytnij go w calosci bo traktuje to jako 2 osobne linki jak na niego klikniesz
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 08:02   

Nie lepiej wrzucić oryginał: http://www.75andztclub.com/showthread.php?t=355860
Kto chce to sobie przetłumaczy koślawym translatorem lub przeczyta znając angielski.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 12:36   

a czy te objawy ze pedał sprzęgła twardnieje po rozgrzaniu może oznaczać awarię wysprzęglika ?
 
 
 
mario1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Maj 01, 2011 19:01   

Sprawa stosunkowo prosta - źle wyregulowany pedał (za niski) lub pręt popychający łączący pompę z pedałem.
Tłok pompy nie wraca do położenia skrajnego-końcowego, co w efekcie ni pozwala na wypłynięcie nadmiaru płynu z układu do zbiorniczka na wskutek czego tworzy się ciśnienie w układzie.
Aby usunąć problem należy podnieść pedał poprzez popuszczenie śruby nad nim, lub wyregulować długość pręta popychającego (skrócić), również przy pedale klucz 13 i trochę gimnastyki bo ciasno jak ch...ra.
Powodzenia
 
 
mikel1984 



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 12:44   

Faktycznie podniesiony pedal sprzegla usuwa problem :) :) podziekowal za podpowiedz bynajmniej nowego sprzegla nie zajade :)
 
 
pdasiek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 263
Skąd: Kielce

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 11:44   

panowie w 2.0 seria T (benzyna) ten znadję taką regulacj? czy tylko w silnikach Hondy jest?
_________________
http://polskajazda.pl/Profil,Rover,400/73715
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 SDi] pomocy sprzeglo
Lucekch Rover serii 600, Honda Accord 15 Sob Kwi 02, 2011 19:52
Lucekch
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie?
czeniu Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Cze 14, 2007 00:21
majnus
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie??
Zwiększyło się spalanie
simion0 Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Lut 08, 2009 16:11
maciej
Brak nowych postów [R620ti] Zanikajace sprzeglo podczas korku
rav020 Rover serii 600, Honda Accord 13 Pią Sie 14, 2015 09:57
distortion91
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie LPG!!!Czy to normalne??
FudiX Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Sty 16, 2008 20:35
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink