Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam jestem w trakcie wymiany uszczelki hgf, rozłożyłem silnik, na tłokach i górnej powierzchni cylindrów jest masę nagaru twardego jak kamień, przy dotknięciu to się kruszy, szczególnie tam gdzie uszczelka ciekła (założony był nowy typ uszczelki ale źle ją założyli i...), nieważne partacze i tyle, sam się za to zabrałem i teraz się zastanawiam jak usunąć ten nagar, normalnie kruszy się jak piasek, bardzo proszę o jakieś wskazówki ?, coś z chemii?, mechanicznie to usunąć? nie chcę wyciągać tłoków z cylindrów i rozbierać silnik do reszty... jak to zrobić?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Absolutnie nie wolno usuwać tego mechanicznie.
Do tego typu zadań polecam specjalny preparat.
http://allegro.pl/zmywacz...1690244372.html
Można dostać w motoryzacyjnych.
Spryskać odczekać około 15-20 min i wytrzeć mięciutką bawełnianą szmatką.
Nic więcej nie robić.
Po założeniu uszczelki zalać układ chłodzenia wodą z płukanką do chłodnic.
Rozgrzać silnik niech pochodzi.
Po przejechaniu około 10-15 km zlać to co się wypłukało i zalać silnik płynem.
Zaleca się też po przejechaniu 500 km wlać do oleju płukankę i po rozgrzaniu silnika wymienić olej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum