Mi się nie podoba przód. Lampy wyglądają jakby były z dwóch różnych aut tzn. różne wypalenie lecz to może być wina padającego światła.
Pomarańczowe kierunkowskazy na błotnikach w 99 roku?
No i ten szpetny grill.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
osobiście różnicy między lampami nie widzę.. a grilla można zmienić
niebawem powinny być fotki silnika, postaram się je wrzucić do oceny
[ Dodano: Wto Cze 28, 2011 12:58 ]
są i zdjęcia silnika i innych rzeczy..
dostępne TU
co sądzicie?
minusem jest, że koleś nie podesłał zdjęcia całej komory silnika..poza tym jedynie zdjęcia "złączenia" tylnego zderzaka coś mi podpadają bo na jednym szczelina między zderzakiem a nadkolem wydaje się większa..
minusem jest, że koleś nie podesłał zdjęcia całej komory silnika..poza tym jedynie zdjęcia "złączenia" tylnego zderzaka coś mi podpadają bo na jednym szczelina między zderzakiem a nadkolem wydaje się większa..
Na to nie patrz. Mi po zdjęciach się wydaje że rdza już tam robi swoje więc mocowania które są mogą być przerdzewiałe stąd takie wrażenie.
Dodać trzeba że ten typa ma taką zależność że zderzak tylny zależnie od temperatury rozchodzi się i to dość znacznie i zazwyczaj lekko odchodzi od strony pasażera koło lampy. Widziałem to już w wielu modelach.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Patrzac na zdjecia spod maski bardzo nie podoba mi sie "kolor" tego co jest z zbiorniczku wyrownawczym. Wyglada jakby byl uwalony olejem co by wskazywalo przynajmniej na poczatki HGF i co wiecej byl pusty Gdybys go ogladal sprawdz to dokladnie.
Odnosnie laczenia tylnego zderzaka z blotnikiem to norma we wszystkich sedanach 400/45/ZS - ten typ tak ma i tyle Z reszta w hatchbackach tez sie zdarza
Dzięki za podpowiedzi na co zwrócić uwagę. teraz pozostaje jeszcze lektura na temat HGF, co by dokładnie to sprawdzić
w razie czego dam znać jak poszło o ile w ogóle pojedziemy
zefir, ja przed wyjazdem bym poprosił, o zdjęcie zbiorniczka wyrównawczego, oraz o odkręcenie korka i zrobienie zdjęcia zawartości tego zbiorniczka
Zrobić ponad 2x300km (Tczew-Żyrardów) po to aby zobaczyć HGF? NIE WARTO !
[ Dodano: Pią Lip 01, 2011 23:37 ]
Dziwne jest to, że za pierwszym razem cały silnik sfotografował w 4 częściach a zapomniał o zbiorniczku... za drugim razem jest zbiorniczek, ale nie wygląda zachęcająco..
Często ludzie jadą 300km po auto w 1 str i żal im pieniędzy na paliwo i po prostu kupują auto.. Lepiej zdobądź fotki zbiorniczka
Na 99% przód robiony.
Brak czerwonej naklejki na pasie przednim która zawsze w standardzie była i żeby ją zedrzeć trzeba chyba myć samochód co tydzień, mocowanie chłodnicy jedno pordzewiałe a drugie ładne no i śrubki po bokach wyglądają na ruszone.
Wiadomo to nie dyskwalifikuje auta ale warto zobaczyć czy z przodu było coś mocnego czy pierdoła.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
-rozrusznik coś nie halo (możliwe że coś więcej) - odpalił za 4 razem dopiero jak sprzedawca do niego siadł. po odpaleniu za każdym razem było słychać zgrzyt/zacharczenie rozrusznika (coś w stylu jakby się za długo trzymało przekręcony kluczyk)
-klima, hfg ok
-amorki tył 15 i 20% (do wymiany)
-górny przedni wahacz do wymiany
-'nowy akumulator', na którym silnik przestał kręcić (trzeba było odpalać na pych)
-'wymieniany wydech' - który wygląda na po prostu pomalowany srebrzanką i do tego zamiast katalizatora była wspawana rura, a na rurze połowa obudowy katalizatora (tak, co by się nikt nie skumał, że nie ma katalizatora...)
-przy normalnym hamowaniu, nie zawsze, ale tak jakby łapał abs - pedał pulsował wolniej niż przy użyciu abs, ale w ten sam sposób.
-przegląd i oc bodajże do sierpnia
-naklejki przy chłodnicy na przednim pasie nie ma, ale nic nie wskazuje, że coś tam było robione
-podwozie do konserwacji, bo NIGDY nie było robione, a rdza wychodzi..
Generalnie policzyliśmy wszystko, i żeby doprowadzić auto do normalnego stanu, trzeba liczyć ok. 2tys.
Także podziękowaliśmy Panom za wycieczkę. a na dodatek w drodze powrotnej laski autosopowiczki nie chciały się z nami zabrać, bo nie w tą stronę chciały jechać.. gad deem
Ale auto przecież "POLECAM BO AUTO OD NOWOŚCI W JEDNYCH RĘKACH,ZADBANE !!"
mam jeszcze jedno pytanko. pod tym linkiem http://otomoto.pl/rover-400-C19576209.html
jest fajna 400, ale co to jest za wąż ogrodniczy przy alternatorze?
co on może tam robić
Troszkę pooglądałem inne 400`ki z tym silnikiem i widać że sporo aut ma różne modyfikacje tych przewodów od chłodzenia. Tutaj już ktoś całkowicie poleciał w kulki bo ten przewód łatwo może się przetopić.
Ps. Chyba z tego silnika leje się na potęgę bo czarny jak smoła pomimo tego że przetarty.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum