Wysłany: Sob Lip 16, 2011 10:28 [r 214i 96 1.4] Ciekawe kogo to zdanie producent czy ...
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1996
Witam!
Ciekawe na czym opiera się ta osoba wypowiadając to zdanie:
"Podczas powrotu do obrotów biegu jałowego (np. po wysprzęgleniu podczas dojeżdżania do świateł) ECM początkowo wprowadzi nieco wyższą liczbę obrotów biegu jałowego. Zapobiega to "wieszaniu się obrotów" po zamknięciu przepustnicy.
"
Jeżeli powiedział to producent Roverka, fabryki gdzie był Rover produkowany to wierze w to i tak ma być z obrotami. Żadne czyszczenie krokowego, przepustnicy kombinowanie z wymianą czujników nic nie da. Kiedyś poruszyłem wtyczką od czujnika przepustnicy i odziwo miesiąc było dobrze, obroty spadały odrazu na 900 nawet na 0.1 sek się nie zawieszały. Więc już widać , że to zdanie.... Obroty mają spadać a nie się przywieszać, we wszystkich autach tak ma być Rover nie jest wyjątkiem. Pracuje w częściach pare lat i mam pojęcie i w głupoty nie wierze bo ktoś sobie napisał tak , jak mu pasowało.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 16, 2011 10:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pawel4580, znowu to samo, zakładasz kolejny temat dotyczący krokowca, przepustnicy jakbyś nie mógł napisać tego w poprzednich, to co napisałeś tutaj nie wymagało założenia nowego tematu, tym razem zastosuj się do tego co napisałem bo dostaniesz ostrzeżenie nie można zakładać nowych tematów na każde widzimisię
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum