Wysłany: Wto Lip 26, 2011 18:27 [R620 Di] Problem z włączeniem wentylatora
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam problem nie włącza mi się wiatrak od chłodzenia, temperatura w normie prawie na połowie skali a wcześniej się załączał .Jak wezmę na krótko to chodzi.O co chodzi.
Ostatnio zmieniony przez Mariusz1977 Wto Lip 26, 2011 18:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 26, 2011 18:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lip 26, 2011 20:57
Co znaczy na krótko? Bezpośrednio do aku czy jakoś inaczej?
Sprawdź czujnik temperatury płynu (ten 2 przewodowy podłączony do kompa). A przy okazji skorzystaj z wyszukiwarki.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez darek_wp Pią Lip 29, 2011 07:47, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 12:50
sammer21 odłącz przewody od czujnika temp (2 przewodowy idący do kompa) i sprawdź czy włączy się wentylator - jeśli tak to czujnik do wymiany. Jeśli went się nie włączy to do sprawdzenia went, bezpiecznik, przekaźnik. Oczywiśćei próby przy zapłonie włączonym w poz 2.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez darek_wp Pią Lip 29, 2011 07:47, w całości zmieniany 1 raz
Czujniki byly wymieniane. Przynajmniej ten na mniejsza temperature. Ja mysle ze to cos przy tej kostce co laczy czujnik z wentylatorem bo jest tam jeden styk przepalony i widac, ze cos tam sie przepalilo.
A jak sie plyn zagotowal to moglo cos sie stac w silniku??
Dzięki za pomoc ale zaczął chodzić może jakiś kabelek poruszałem albo po prostu dostał temperatury i się załączył dobry samochodzik nie będzie pana denerwował.
[ Dodano: Czw Lip 28, 2011 15:36 ]
A przy okazji zapytam czy wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym, oczywiście po na grzaniu się silnika to normalne.
[ Dodano: Czw Lip 28, 2011 15:36 ]
A przy okazji zapytam czy wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym, oczywiście po na grzaniu się silnika to normalne.[/quote]
Tak Im jest plyn cieplejszy tym jest go wiecej w zbiorniczku
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:11
Mariusz1977 napisał/a:
Dzięki za pomoc ale zaczął chodzić może jakiś kabelek poruszałem albo po prostu dostał temperatury i się załączył dobry samochodzik nie będzie pana denerwował.
Mariusz1977,odpowiedziałem Ci w mailu że wiatrak przy normalnej temperaturze płynu w układzie ma się nie uruchamiać.
Żeby załączyło się chłodzenie temperatura musi osiągnąć około 100 C.
W tej chwili jeździsz na niedogrzanym silniku jeśli wiatrak pracuję w temperaturze otwarcia się termostatu +- 85 C lub co chwile termostat otwiera i zamyka układ chłodzący.
Jeśli układ jest w porządku tego silnika przy normalnym użytkowaniu nie da się zagotować.
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Plynu powinno byc tak na pol zbiorniczka. Jak jest wiecej no to po prostu strzykawka albo jakas rurka zmiejsz poziom plynu. Sprawdz sobie korek i zaworek sie w nim znajdujacy. Ja np dzisiaj jak go czyscilem to mialem tam kupe jakiegos syfu
Stan płynu na zimnym silniku to pomiędzy Max-Min ,czyli w połowie tak jak piszesz.Korek sprawdziłem po przez wciśnięcie tego zaworka chodzi gładko.Ale mam teraz inny problem napisałem na innym poście ale nikt chyba nie wie jak się za to zabrać .Zaczął mi cieknąć trójnik ten przy pompie paliwowej ,do którego dochodzą takie dwa gumowe przewody paliwowe, i nie wiem co zrobić ma ktoś jakiś pomysł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum