Wysłany: Pon Lip 25, 2011 19:23 [R620 SDi] sprzęgło bardzo nisko bierze
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam, co należy, albo można zrobić ze sprzęgłem, które praktycznie zaczyna brać od podłogi? Przez to też ciężko wchodzą biegi, czasem trzeba użyć siły żeby wcisnąć pierwszy bieg, o zgrzytającym wstecznym nie wspomnę. Nawet jak odpalam auto na jedynce to bujnie go do przodu jakbym do końca nie docisnął pedału sprzęgła. Płynu nie ubywa, wycieków z pompki nie widać, czyżby sprzęgło się kończy czy można to jakoś wyregulować?
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 25, 2011 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Nie Lip 31, 2011 22:50
Witam. Ja u siebie odpowietrzałem przy wysprzęgliku. Dokładnie tak samo jak hamulce. Tylko ze tu musisz uzbroić się w cierpliwość. Ale moim zdaniem kończy się sprzęgło. skoro płynu nie ubywa to raczej nie zapowietrzony jest.
ydaje mi się, że jakby się kończyło sprzęgło to brałoby przy samej górze a nie od podłogi. Dobrze myślę?
Bardzo dobrze.
Sprawdź cały układ hydrauliczny sprzęgła.
Jest duże prawdopodobieństwo, ze się zapowietrzył.
A że płynu nie ubyło nie oznacza, ze wszystko jest w porządku.
Jeśli faktycznie wszystko z hydrauliką będzie dobrze to możesz spróbować regulacji: http://www.samnaprawiam.c...nda-accord.html
Opis z Accorda, ale identycznie jest w Twoim aucie.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Pon Sie 01, 2011 21:39
marthinez, mi jak się kończyło sprzęgło brało tuż przy podłodze. Też mnie to zdziwiło gdy mechanik to stwierdził. Kupiłem nowe, wymienił i jest oki. a ze starej tarczy nic nie zostało. byłem przy wymianie wiec mnie nie oszukał.
Bo przy okazji naprawili układ wysprzęglający.
Miałeś kiedyś do czynienia ze ślizgającym się sprzęgłem?
Slizgajace sie sprzegło oznacza bardzo cienką tarczę. Sprzęgło łapie praktycznie przy całkowicie puszczonym pedale.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum