Wysłany: Sro Sie 31, 2011 11:19 [R216 Coupe] Silnik D16a8 gdzie znajdę
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995
Witam
mianowicie mam jeden problem silnik wymaga remontu kosztownego z tego co sie orientowałem więc szukam silnika do mojego roverka ma ktoś namiary na dobre silniki?? bo dzwoniłem w pare miejsc i czarna ....
ps. najlepiej woj lubelskie...;)
Ostatnio zmieniony przez tronsek Czw Lis 03, 2011 17:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 11:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 12:56
Może lepiej D16A9 , ma kolektor 4-2-1 i nie ma kata, reszta identyko
Najczęściej ten silnik można spotkać w CRX i Concerto , Civic rzadko ma ten silnik
Ostatnio zmieniony przez Gekus Sro Sie 31, 2011 18:46, w całości zmieniany 1 raz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 31, 2011 18:18
Gekus napisał/a:
Lepiej D16A9 , ma kolektor 4-2-1 i nie ma kata, reszta identyko
Najczęściej ten silnik można spotkać w CRX i Concerto , Civic rzadko ma ten silnik
Nie pakuj się w DOHC znowu, panewki lubią się tam odzywać, bo ten silnik (D16A8/D16A9) ma wadę kontrukcyjną - złe smarowanie a potem własnie panewki padające Polecam D16Z6, nowsza konstrukcja i bardziej odporna, ale jak się auto na zimnym silniku 'gazuje' to nic dziwnego, oczywiście nikogo nie oskarżam Jeśli chciałbyś kupić D16Z6 to trzeba przejść na elektrykę z OBD0 na OBD1.
z6tka z civica siedzi tak jak dohc, czyli rozrzad patrzac od przodu auta po prawej stronie, skrzynia z lewej, ale to SOHC z vtec, inna skrzynia, mocowania skrzyni i łapy silnika, kolega ma taki motor i chcialem go do siebie w akcie desperacji wrzucic, nie pasuje tak jak b16/b18. Na ori mocowania siada motor d16z5.0
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a ja powiem tak...
zatarlem taki silnik i udalo mi sie po ok pol roku poszukiwan znalesc taki sam.kupilem go i wymienilem.teraz zaluje ze nie remontowalem swojego bo koszty sa podobne .z tym nowym mam problem caly czas.strzelil mi na gazie i stracil moc, duzo zaczal palic i bierze olej.przez przepustnice mi wciagnelo az rozerwany filtr powietrza.
Do silników z plastikowym kolektorem nie stosuje się innych instalacji LPG niż sekwencyjne - bo takie są tego skutki.
Mojemu sąsiadowi w Peugeocie 206 też rozerwało kolektor.
Drodzy panowie kupiłem taki jak był w dobrym stanie za śmieszne pieniądze i jeżdżę dziękuję za odzew choć nie widziałem wcześniej tego bo szukałem
PZDR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum