Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam
Na wstępie chciałem prosić o powstrzymanie sie od śmiechu i wybaczenie laikowi za zadanie tak głupiego pytania. Chodzi mi dokładnie o obudowe rozrządu. To ta stojąc przodem do auta po lewej czy prawej stronie? Bo jest tu i tu. na tej po prawej jest naklejka z przekreślonym śruborketem (żeby nie grzebać) a na tej po lewej niema. rozchodzi mi się o to że miałem wymieniany rozrząd jakiś czas temu i coś mi dziwnie puka w okolicy tej obudowy po prawej stronie i byłem pewien że to jest właśnie obudowa rozrządu natomiast czytając artykuł o wiązce przewodów przy pompie z którą też mam problem wyczytałem że mam sprawdzić kable idące od pompy po obudowie rozrządu a te kable idą po tej obudowie po lewj stronie. więc proszę o odpowiedź od czego jest ta obudowa po lewej po stronie po której idą kable a od czego ta po prawej za pompą. i co może być przyczyną tych puknieć po prawej stornie. slychac je najbardziej siedząc w aucie na luzie lub stojąc po prawej stronie(po stronie pompy wtrysku) auta np przy kole lub. jak stoje z lewej strony auta to nie słychać pukania bo zagłusza je praca silnika. jest to taki dziwne ''głuche'' puk puk. nie słyszalne podczas jazdy. aha jak przyłoże ucho do tej obudowy po ptrawej stronie to nie słysze żeby z tego miejsca konkretnie się ten dzwięk wydobywał ale gdzieś z okolicy naprawde ciężko wysłuchać bo to takie ''głuchy'' dzwięk. delikatnie mi też faluja obroty po rozgrzaniu silnika tak delikatnie że jest słychać że nie równo pracuje ale obrotomierz stoji w miejscu. z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 30, 2011 08:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest tez artykuł ile pasków ma ten silnik i tam pisze ze ma dwa. Czyli jak stoisz przed autem to po lewej masz pasek rozrządu a po prawej masz pasek pompy wtryskowej.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kulmas, Tak wymienia sie paski, dwa napinacze i jedna rolkę, czyli obie strony Trzeba wiedzieć kiedy był ostatni raz wymieniany. I albo co 5 lat lub co 70.000-80.000km
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Wto Sie 30, 2011 09:07, w całości zmieniany 1 raz
wymieniałem w luty zeszłego roku i przejechałem ok 20tys. ale te stuki mnie zastanawiają. tym bardziej że auto oddałem na wymiane i odebrałem po robocie. jak wiadomo są warsztaty w których robią ludzi w ch..a. kumpel ostatnio golfa 4 zostawił (w innym warsztacie niż ja) na wymiane rozrządu. zapłacił 700zł za wszystko i wieczorkiem zerknął i zobaczył że ma stary pasek czyli nic nie było robione. dał auto innemu kumplowi który na drugi dzień pojechał do tego warsztatu zapytac się w jakim stanie jest pasek i kiedy go wymienić a oni na to że jest straszny i że już należy. i nagle wyskoczył zza winkla właściciel tego auta któremu niby dzień wcześniej wymienili w tym właśnie aucie. nawet auta nie poznali.gamonie normalnie wyglądali jakby zaraz mieli zejśc. oddali oczywiście kase.
[ Dodano: Wto Sie 30, 2011 10:14 ]
aha punkty za zainteresowanie i pomoc oczywiście poleciały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum