Wysłany: Nie Sie 07, 2011 09:04 [Rover 200] instalacja gazowa
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam prosze o pomoc w doborze instalacji do rovera 200 1.4 8v 98r 75km. Jak na ten silnik to nie musi byc jakas wypasiona i na co zwrócic uwaga przy lub po montazu.
Dzwoniłem do poleconego zakładu i w jednym polecili
sterownik Stag 4+
wtryski valtek 34 lub za dopłatą jakie chce
parownik tomasetto lub zavoli
w drugim
sterownik Stag 4+
wtryski powiedzieli ze musza sprawdzic jakie są najpierw czasy na BP i do tego bedą dobierac
parownik tomasetto lub zavoli
ceny od 2100 - do 2700
Co o tym sądzic którą wybrac
Proszę o pomoc
_________________ Gucjan
Ostatnio zmieniony przez Gucjan Czw Sie 18, 2011 23:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 07, 2011 09:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no własnie zastanawiałem sie nad valtek 34 ale byłem dzisiaj u gazownika i powiedział ze mogą byc tylko on proponuje hana. Rover ma własnie krótkie czasy wtrysków i na tych valtekach moze szarpac. prawda ?
Jak gazownik sie zna na rzeczy, to jak ci zalozy Valteki, to bedziesz bardzo zadowolony. Ja zaryzykowalem, i zalozylem Valteki, i smiga az milo. Nie dlawi sie, nie dusi ani nic. Kopa ma takiego samego jak na BP
Witam jestem juz po załozeniu instalacji i o to co znalazło sie pod maską
wtryski REG- i reduktor tomasetto sterownik stag 4. i butla weszła 48L.
Jak na razie smiga az miło, tylko zastanawia mnie jedna rzecz.
Przy ruszaniu 1 2 bieg nic sie nie dzieje tak samo jak na bezynie nic nie szarpie, za to 2, 3 czuc takie delikatne szarpniecie jak by sprzegło za szybko było puszczane. Na bezynie tego nie ma. Co to moze byc ?
Kurcze ale ci to zamontowal. Mogl sie bardziej postarac, jesli chodzi o " wsadzenie " calej instalacji. Postaram sie jutro wstawic fotki mojej instalacji ( zakladalem 1 czerwca ) to mozna powiedziec ze tylko wtryski widac
[ Dodano: Sob Sie 20, 2011 02:57 ]
Kolego a obroty jak ? nie zawieszaja ci sie .
wiec tak obroty nawet na chwile sie nie zawieszają nie czuc zadnej róznicy przy przechodzeniu z LPG na BP i odwrotnie, jak narazie nie było by sie do czego przyczepic tylko zastanawia mnie dlaczego tak sie dzieje na tych biegach.
a kolektor jest nawiercony obok (z boku) wtryskiwaczy benzyny zrobie zdjecie jak bedzie chwila wolnego.
a czy moze sie tak dziac od tego ze silnik musi sie troche przyzwyczaic do lpg
bawił sie ktos proramem AC Gas Synchro ? jesli tak to miare mozliwosci poprosił bym o jakies zdjecia z ustawieniami
Hej ja ostatnio bawilem sie w ustawienie swojej instalacji. Darowalem sobie ciągłe wyjazdy do gazownika bo i tak nie umial ustawic Roverka. Instalacje mam na troche innych gratach ale ustawienie to nic trudnego
Zamieszcze kilka zdjęc instalacji i ostatnich ustawien. Sam do konca nie wiem czy dobrze to zrobilem ale wydaje mi sie ze tak powinno byc!
na razie bede tak jeździł, a w nastepnym tygodniu wybiore sie do gazownika i zobacze czy cos zmieni. a i sam dla siebie zamówie interfejs i zobaczymy co tam jest ustawione.
Czy ktos mi moze napisac, czy ustawienie mapy kolegi bundylp jest prawidlowa ? zamowilem interfejs i sam tez bede chcial sobie wszystko ustawic, bo nie bede gazownikowi za to placil. Bo gwarancja tego chyba nie obejmuje nie ? czy sie myle?
Przede wszystkim samodzielna regulacja grozi utratą gwarancji.
Sterownik ma możliwość zablokowania regulacji przez zakład.
Da się ją znieść, ale jeżeli zobaczą że coś w nim grzebałeś to możesz stracić gwarancję.
Masz prawo wymagać by samochód dobrze działał, więc dopóki coś nie gra to ich męcz w ramach gwarancji, albo niech to zdejmują!
Mapa jest indywidualna dla każdego egzamplarza samochodu i instalacji.
Mozesz się jedynie sugerować kształtem jej przebiegu.
A samodzielna regulacja wcale nie jest taka łatwa - mozesz tylko ustawiać na ślepo i patrzyć czy jest lepiej.
Jak masz szczęście to szybko poprawisz (np wycinając dotryski).
Ale jeżeli nie to znacznie łatwiej jest zrobić żeby było jeszcze gorzej.
Ew możesz się przejechać pare km i utworzyć nowe mapy.
A czy gdybym laptopa podlaczyl pod instalacje, zeby TYLKO zgrac mapy, nic nie grzebiac w calych ustawieniach, to gwarancji chyba nie strace ? Wrzucilbym mape na forum i byscie zobaczyli czy jest dobrze wszystko, a jesli nie to pojade do gazownika i wtedy on niech sie meczy. Bo przyznam, ze ostatnio jak gwaltownie chce dodac gazu to robi tzw " żabki" a na PB jest wszystko ok. I mam lekkie problemy z obrotami, przyznam ze na PB tez tak jest, ze jak wcisne sprzeglo czy cos, to wolno opadaja, i zacinaja sie tak na 1400 i po paru sekundach opadaja normlanie na nie cale 1000. Dodam, ze predzej przez zalozeniem instalacji nie mialem z tym problemow. gazownik powiedzial ze tak moze sie dziac, ale to jest swieza instalacja, i powinno sie wszystko " unormowac "
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Sro Sie 24, 2011 11:43
Lukasz_Konin, możesz wpiąć się pod laptopa i zrobić zrzut nic więcej bo gwarancja minie nic nie przestawiaj i tyle co do ustawień to jeden gazownik z Zaczernia wyjaśnił mi o co chodzi. Pamiętaj że mnożnik na PB ma się równać mnożnikowi na LPG. Jak masz na benzynie np. 4ms a mnożnik na lpg powiedzmy 1.5 to czas wtrysku gazu musi być 6ms
Czaicie? po prawidłowym ustawieniu mnożników nawet na wtryskach valtek czerwone nie mam problemu z dławieniem
czyli odrazu jak kabel przyjdzie, zrobie zrzut, i wstawie na forum, ocenicie.
Ja mam wlasnie valteki, i powiem ze jestem zadowolony ogolnie z instalacji, tylko wlasnie ostatnio zaczol mi sie dlawic, niewiem z jakiego powodu, moze wina gazu ? niewiem, dlatego zamowilem sobie interfejs. Jesli mowicie zebym katowal gazownika zeby mi dobrze wszystko ustawil, to tak zrobie ale najpierw musze zgrac mape
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum