Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 13:16 [MGZT-T] problem z wskaznikiem sredniego spalania
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
witam serdecznie potrzebuje szybko pomocy jutro wyjazd
mianowicie wczoraj wszystko było cacy spalanie na wskazniku kompa wskazywał srednio 9 z groszem litra na 100km dziś jade z dzieciakiem od niechcenie wcisnołem aby zerknąc ile to po mieście i sie prawie zes... 35 po czym spadło na 20 i utrzymuje się 18 L
nie ma utraty mocy kop jak zaesze bez zmian założone separatory wiec visy chyba oki nic nie szarpie nie stuka nie wyje
jutro wyjazd 1200km co mam robic czego szukać czy moze kłamać ten wynik bo nigdy sie nic mi takiego nie zrobiło jak i nie było takiego splania bynajmniej na wyswietlaczu
Macie jakieś sugestie??? bardzo prosze o szybkie pomysły
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez DADIX Czw Wrz 29, 2011 13:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 13:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jut to czytałem właśnie nie mogę nic konkretnego znaleść to że jest przekłamanie to wiem bo juz obliczyłem że faktycznie spali mi 1 l wiecej niż pokazywał no ale qrde nie takie ilości przecie 30 l czy 18 nawed to kosmos czekam az zon wroci z pracy zostanie z smykiem isadze dłubać świece posprawdzam czy moze gdzie sie co nie rozszczelniło ale obroty normalne w normie
zaznaczam ze wczoraj było gitarka przez noc mu odjj......??????
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 14:32
DADIX napisał/a:
co mam robic czego szukać czy moze kłamać ten wynik
jesli wczśniej zresetowałeś , to nic nie rób.Po przejechaniu większej ilości km średnie zużycie bedzie niższe, no chyba, że będzie to jazda na zimnym silniku i krótkich odcinkach.
własnie siedze za fajerą i zrobiłem test kompa te ciekawsze co mnie interesują dane załączam
1,0 23145
4,0 i 4,1 chwilowe zuzycie pal. same zera --0000
5,0 srednie zurzycie ---084 5,1 --0195
6,0 -- 0130 6,1 ilośc paliwa nie pokazuje 6,2 --0165
11,0 fdfc07
14,0 błedy pamięci cf8200 14,1 878200 14,2-4 0000000
20,0 współczynik korekcji paliwa --1092 20,1 1092 1099 pływa 20,2 pływa 1095 - 1015 20,3 pływa 1095 - 0795
to gdzie pisałem że pływa to liczby sie zmieniały same
test na wyłaczonym silniku
czy z tego można coś wywnioskować ????????
[ Dodano: Czw Wrz 29, 2011 16:31 ]
obroty silnika na zimnym 10500 r/min
[ Dodano: Czw Wrz 29, 2011 18:29 ]
DOBRA ZWYCIĘSTWO NIE WIEM CO BYŁO PRZYCZYNĄ ALE PO RESTARCIE KOMPA I ODŁĄCZENIA AKU>> WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORMY ZA WSZELAKIE POMYSŁY I RADY ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ MAM NADZIEJĘ ZE UDA MI SIĘ WAS ODWIEDZIĆ W ŁODZI
rozłaczyłem na 15 min
własnie wróciłem z trasyw jedną stronę jechałem do 130 max spalanie wyszło w nie całe 9 l
spowrotem pozwoliłem sobie 180 190 odcinkami i na finał 9,4 l
coprawda komp na trasie prawie 600 km pokazał mi srednie 8,4 l ale to juz przetestowane ze musze dodać do tego 1l wiec mysle ze da sie życ
coprawda komp na trasie prawie 600 km pokazał mi srednie 8,4 l ale to juz przetestowane ze musze dodać do tego 1l wiec mysle ze da sie życ
Kompa możesz dostroić do reala poszukaj niedawno na forum ktoś pisał jak to zrobić
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum