Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Zupełny brak prądu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Zupełny brak prądu
Autor Wiadomość
czaja18 



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Bielawa



  Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 12:24   [R400] Zupełny brak prądu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Mam problem z moim roverkiem. Mianowicie podczas jazdy w ciągu 20km zdażyło mu się kilkukrotnie szarpną, tak jak by zgasł i momentalnie odpalał. Podczas wjazdu do garażu nagle wszystko zdechło. Nie było żadnej reakcji na kluczyk, żadna kontrolka się już nawet nie zapaliła, zegarek i centralny zamek również padły.

Tydzień przed tą usterką został wymieniony regulator napięcia. Wszystkie bezpieczniki wyglądają OK. Co to może być?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 12:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bodziek85 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 159
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 12:51   

sprawdź akumulator czy trzyma napięcie, czy nie odpadła klema (styk) i jeszcze raz bezpieczniki - te w środku w komorze silnika i te wewnątrz pod kierownicą
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 12:53   

sprawdź przewody od akumulatora, może któryś się ułamał...

Sprawdzałeś napięcie ładowania po wymianie regulatora? jeśli było za wysokie, to mógł się sfajczyć akumulator i wtedy nie będzie prądu...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
czaja18 



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Bielawa



Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 13:51   

Dzięki Panowie.
Jak wrócę z roboty to jeszcze raz posprawdzam wszystko.

Cytat:
Sprawdzałeś napięcie ładowania po wymianie regulatora? jeśli było za wysokie, to mógł się sfajczyć akumulator i wtedy nie będzie prądu...


Regulator wymieniali mi w renomowanym i lubianym w okolicy warsztacie więc powinni raczej wszystko sprawdzić.
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 06, 2011 14:14   

JA miałem niedawno przypadek, że kontrolka od ładowania na wolnych obrotach świeciła się, po przygazowaniu powyżej 2000 obrotów gasła, a mimo to ładowania nie było. Musiałem naprawiać alternator.
 
 
czaja18 



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Bielawa



Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 09:18   

Nie wiem jak to się stało ale wcześniej nie zauważyłem tego że główny bezpiecznik jest zjarany.
Dodatkowo poprzedni właściciel zamiast go wymienić wstawił drucik.
Nie mieli w sklepie takich bezpieczników na miejscu i będę go miał dopiero na jutro.

[ Dodano: Pon Wrz 12, 2011 10:18 ]
No i niestety dalej mam problemy z elektryką :/
Na wybojach mruga kontrolka z symbolem akumulatora.
Dodatkowo po jakimś czasie zajarała się kontrolka ABS-u i zdechło radio. Ładowanie sprawdzałem, pod obciążeniem jest 13.6V bez obciążenie 13.8-13.9V.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 10:15   

powinno być pół wolta więcej :hm:
Sprawdź połączenia na alternatorze, i akumulatorze. Jak są czyste i dobrze dokręcone to alternator do reklamacji :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 10:27   

Jak na wybojach miga to coś nie styka. Popraw masę w samochodzie od klemy - do karoserii (odkręć przewód i dokładnie przeczyść miejsca styku).
Dodatkowo sprawdź przewody na alternatorze, może tam jest problem.

Jak masz miernik to sprawdź jakie napięcie pokazuje między karoserią a trzpieniem - na akumulatorze.

Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 '96] brak prądu na bezpieczniku od przednich halogenów
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Lip 07, 2010 16:31
szoso
Brak nowych postów [R400] Problem z odpalaniem, brak prądu na świecach
zzzurek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Lut 26, 2014 07:30
zzzurek
Brak nowych postów [Rover 400] brak prądu w zapalniczce !!!
mac-person Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lip 12, 2013 18:28
tronsek
Brak nowych postów [R420 Di 97'] brak pradu na swiecac zarowych
Swiece
grisza144 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 62 Nie Lut 07, 2010 11:29
Gonia
Brak nowych postów [R45 1.6 16V] Zwarcie w układzie elektrycznym - brak prądu
mackw Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Lis 30, 2014 15:40
mackw



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink