Forum Klubu ROVERki.pl :: [200 1.8 VVC] Jakie kupić sprzęgło
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[200 1.8 VVC] Jakie kupić sprzęgło
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

  Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 07:23   [200 1.8 VVC] Jakie kupić sprzęgło
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

jak w temacie, jakie proponujecie sprzęgło i dlaczego?
Jeżdżę Roverkiem dość umiarkowanie ale zdarza mi się pocisnąć, jedzie do mnie skrzynia z torsenem więc obciążenie dla sprzęgła będzie nieco większe. Zastanawiałem się nad spiekiem ale sam już nie wiem. Podobno sprzęgło national jest dość odporne.
Co proponujecie?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 07:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 09:01   

Regeneracja i ulepszenie sprzęgła na mocniejsze :wink: Kosztuje to ok 600zl ale masz już na duzą moc :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 09:46   

Remi55, chodzi Ci o spieka? drogi interes a na 240Nm nie będę auta robił ;) poza tym czytałem że chyba skrzynia bardziej po tyłku dostaje
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 09:52   

Kozik, Nie wiem co to spiek :wink: Ale nie dajesz swoje obecne do nich i dają tylko lepszy materiał na nią :wink:

Jedna firmę ma w ofercie nawet takie coś:
Regeneracja sprzęgła zwykła
Regeneracja ulepszona na miejska jazdę (jeździ się spokojnie ale czasem lubi się pociskać, o ta mi chodziło)
Regeneracja na 1/4mily
Regeneracja extreme :roll:

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2011 10:52 ]
Ale tak to raczej bym Nationala kupił albo Valeo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:13   

Remi55 napisał/a:
Regeneracja ulepszona na miejska jazdę (jeździ się spokojnie ale czasem lubi się pociskać, o ta mi chodziło)


a jakiś link? ;> znasz firmę? wiesz czy ktoś robił u nich? itp
mogę mieć sprzęgło zużyte i dać do regeneracji ;)

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2011 11:13 ]
mogę mieć za dobre pieniądze sprzęgło z MG F 1,8 VVC nie wiem czy podejdzie do mojego ;/
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 12:06   

Kozik,
jeżdżę na Nationalu od Tomiego od prawie roku i mam wsadzonego torsena,
a nie jeżdżę spokojnie. Sprzęgło zachowuje się dobrze i nie czuje żeby się z nim
coś działo. Myślę że spokojnie wystarczy.

spiekowe do jazdy po miescie sie np zbyt nie nadaja bo nie ma polsprzegla
i albo bierze albo nie, co tez odbija sie na polosiach i elementach gumowych.
wiec trzeba sie zastanowic do czego ma auto sluzyc
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 12:49   

Zdaje się, że zdecyduję się na sprzęgło Nationala od Tomiego bo cena atrakcyjna a i widzę kolejną pozytywną opinię o nim.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 13:42   

Kozik, sporo o nationalu możesz znaleźć na forum i nikt nie narzekał.

spider666 napisał/a:
spiekowe do jazdy po miescie sie np zbyt nie nadaja bo nie ma polsprzegla
i albo bierze albo nie

Jeździłeś na spieku?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 20:14   

od ponad roku jezdze na NATIONAL od Tomiego i jest ok, czasami troche ślizgnie ale jest ok ;]
nastepne moje sprzeglo to bedzie spiek wzmocniony docisk :P
Kozik napisał/a:
a jakiś link?

http://www.sprzegla.com/
jakis R z forum mial od niego sprzęgło (chyba R114 VVC + nitro)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 20:54   

Ciufa napisał/a:
od ponad roku jezdze na NATIONAL od Tomiego i jest ok, czasami troche ślizgnie ale jest ok ;]
nastepne moje sprzeglo to bedzie spiek wzmocniony docisk :P
Kozik napisał/a:
a jakiś link?

http://www.sprzegla.com/
jakis R z forum mial od niego sprzęgło (chyba R114 VVC + nitro)


:)

Pamiętam... ale to musiał by się wypowiedzieć właściciel, bo będzie, że jestem stronniczy. Sprzęgło wracało 4 razy na reklamacje, a potem był problem z linką, bo nie nie wytrzymywała dłuższego czasu.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 21:44   

prawda jest taka ze spiek na ulice to slaby pomysl - strasznie to szarpie i daje po dupie poduszkom silnika/skrzyni

a radzikowskiemu wychodza lepsze i gorsze te spieki :D

ja np u niego regeneruje zwykla organiczna tarcze ( sztywna bez absorberow skretnych ) i jest git ( tyle ze do miniaka )

jak na ulice to polecam zrobienie sztywniejszego docisku i ew tarcze "sztywna" ale organiczna
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 21:46   

postanowione będzie zwykłe sprzęgło nationala ;) trzymaj Tomi dla mnie ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 21:58   

Kozik, I będzie pan zadowolony :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:32   

Spiek do 150 koni wolnossacych? :) heheheh dobre ja mam AP RACING i nic nie slizga a napieprzac potafie zacnie z niego :) I tak nie przeszkoczycie zawieszenia skrzyni, ktore jest slabawe w ZR. Bier Nationala i tak go nie zuzyjesz juz pewnie za swojej kadencji i spokojnie wystarczy. Kamil chyba bo o nim rozmawiamy - strzelal z tego co pamietam nitro i nie jestem pewien jaka skrzynie mial. Dobryziom jezdzi z duzo wyzszym niutem i tez ma zdaje sie nationala i daje rade wiec nie ma co sie martwic o to wogole. Pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Jakie sprzęgło kupić? SLR?
Areq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Wrz 16, 2011 19:46
Gość
Brak nowych postów [r400 1,6 99r] Sprzęgło za 200PLN? Gdzie kupić?
daro76 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Cze 24, 2008 10:08
daro76
Brak nowych postów [R25] Sprzęgło: JAKIE?
speedersky Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 12, 2011 12:07
chrust
Brak nowych postów [R 25]Jakie sprzęgło?
Error Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Lut 15, 2013 16:24
Error
Brak nowych postów [R200] jakie opony kupić??
pisklak46 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Mar 23, 2011 23:40
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink