Wysłany: Sro Paź 19, 2011 23:06 [R75] Komputer ECM
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam. Doczytałem na forum że różnicą pomiędzy CDT, a CDTi jest tylko komputer sterujący silnikiem. No i postanowiłem zmienić sterownik i założyłem od CDTi i tu pojawił się problem bo silnik wg nie odpalił i pokazywał błędy. Na oryginalnym sterowniku silnik pracuje tak jak powinien i nie wyświetla nic. Możliwe że moduł może być uszkodzony?
Dobierając sterownik sugerowałem się nr. NNN500340 silnik CDTi.
Stary sterownik ma nr. NNN100692.
Jest jeszcze coś czym trzeba się kierować dobierając drugi sterownik??
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 23:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
komputer silnika jest sprzężony z immobilizerem i jak wymieniasz kompa to w zestawie z stacyjka kluczami modułem immobilizera i pewnie jeszcze modułem komfortu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a dróga sprawa kazda mapa z tego co wiem ma wgrany program w zaleznosci od wyposazenia auta np. czy ma mozliwośc włączania i wyłączania kontrol trakcji lub czy wogóle ją auto ma... bo wiem ze przy chip tiuningu to potrzebny jest numer VIN bo po nim wszystko sie okresla w co samochód jest wyposazony
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
wgranie podobno trwa chwile a róznicas odczuwalna odrazu
z tego co wiem to niektórzy klubowicze za nie duzą kase wgrywają mape tylko juz nie pamitam kto
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
koledzy mam problem z moim roverkiem 75 ..mianowicie!!!zapalam autko,daje mu w gaz do obrotow powyzej 1000,wylacza sie nawiew,wycieraczki ,szyby sie nie otwieraja,no i predkosciomierz nie dziala,po 30 sekundach wszystko wraca do normy oprocz predkosciomierza:(tak samo jest jak ruszam ...dopoki nie przekrocze 1000obrotow wszystko dziala lacznie z predkosciomierzem,powyzej przestaje!!!o co chodzi koledzy,,nikt nie moze sobie dac rady!!!
[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 21:14 ]
dodam tyle ze predkosciomierz dziala jak nie przekrocze 1000 obrotow na kazdym biegu,wszystko dziala,,,powyzej ,,,odlacza sie na 30 sekund ,,po czym wszystko wraca do normy oprocz predkosciomierza!!!
Podepnę się pod temat - czy ktoś może potwierdzić że moduł immo jest sprzężony z BCU, jeżeli tak to na jakie problemy można natrafić ?
Jakim kluczem odkręcić moduł ECS, gdzie mogę dostać taki klucz ?
Nie wiem gdzie dostaniesz pasujący klucz, ja poradziłem sobie w ten sposób że naciąłem płaskiego bita w środku i udało się odkręcić.( oczywiście chodzi o moduł EWS)
witgut Widziałem już Twojego moda zrobiłem tak samo zużyłem na to 5 bitów i udało mi się odkręcic EWS z rozbitka z ściągnętą deską, ale teraz jak próbuje odkręcić ten moduł w swoim aucie to ciągle ułamują się kawałki bitów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum