Nie mam Rovera, ale siedzę i myślę i dumam....
Obecnie ujeżdżam Acurę Legend 1990 w sedanie i choć jest super autkiem niestety ząb czasu szybciej ją znaczy niż ja jestem w stanie temu zapobiec.
Bardzo możliwe, że będę musiał pozbyć się jej gdyż bolączka, która ją teraz trapi może przerosnąć moje możliwości przezwyciężenia. Problem to skrzynia biegów i choć jeszcze walczę z nią myślę również o ewentualnym następcy Acury.
Mam na oku pewnego Rovera, ale to już może w innym dziale
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 13:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć Danielowski
Rozejrzyj się tutaj, a potem wpadnij na spot i podpytaj o wszystkie bolączki R
Tam zespół świetnie przygotowanych fachowców doradzi, odradzi itp. itd.
Jest szansa, że po wizycie udasz się do salonu Hyunadaia i kupisz nowego, ale spokojnie... zaryzykuj
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
do salonu hyundaia czy innego w najbliższym czasie na pewno się nie wybiorę.... i nie chodzi tylko o kasę...
z bywaniem na zlotach u mnie ostatnio krucho, niestety... ale nigdy nie wykluczam, póki co zaczynam przegląd forum i nabywania trochę wiedzy od Was.
Jak wspomniałem póki co jeżdżę Legendem 2.7 i z wielu powodów chciałbym dalej nim jeździć. Mam problem ze skrzynią i zanim zrobię tył zwrot od Hondy próbuję powalczyć jeszcze z tym tematem. Aktualnie czekam na czujnik do skrzyni, który komputer wskazuje na uszkodzony. W aso Hondy krzyczą za niego 300pln a w sklepie rovera w GB z przesyłką zainkasowali mnie na 50zł.
Nie mam pewności czy ten czujnik pomoże, ale sprawdzić trzeba.
Przy okazji zwróciłem uwagę na Rovery, których jest 5mln więcej niż Hond KA4 w Polsce, więc.... może tak się zdarzyć, że będę miał roverka.....
z bywaniem na zlotach u mnie ostatnio krucho, niestety... ale nigdy nie wykluczam, póki co zaczynam przegląd forum i nabywania trochę wiedzy od Was.
Nie możesz mylić pojęć zlot, ze spot. Zlot jest często kliku dniowy, organizowany wcześniej, z dużą pompą i w ogóle. Trzeba na niego zarezerwować czas, wydać kilka złotych na opłaty itp. itd. Spot, to forma szybkiego spotkania, które trwa zazwyczaj kilka godzin. Choć przypadki pokazały, że może trwać również ok. 24h Spot jest regionalny, więc dotyczy raczej kilku, kilkunastu osób.
Także, od 20:00 w niedziele jesteśmy w stałym miejscu na bemowie i będziemy się rozglądać za Legendami Jakbyś dodał fotkę, byłoby łatwiej
A na spocie co się dzieje, to już Ci pisałem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
poza tym moja acura jest bardzo rzadkim widokiem na drodze... oprócz mojej nigdy, nigdzie nie widziałem tego modelu
jest to Legend I generacji, do tego Acura (tylko na stany) i w sedanie... w tej części świata to niebywała rzadkość.
Hond może kilka sztuk w Polsce jeździ, ale nie Acury....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum