Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam ponownie
Padł mi centralny w mojej R75 więc zakupiłem BCU z anglika (low) wraz z kluczykiem (sama płytka do centralnego też styka) oczywiście nr BCU się zgadza. Wszystko oprócz otwierania szyb działa prawidłowo. Szyby otwierają się odwrotnie tj przycisk sterowania prawy otwiera i zamyka lewą szybę.
I tu moje pytanie dlaczego tak się dzieje przecież nie powinno mieć znaczenia po której stronie samochodu znajdują się przełączniki?
Czy jak kupię przełączniki od anglika to będzie to działało prawidłowo?
Próbowałam mieszać z kabelkami w przełączniku sterowania ale to nic nie dało.
Podpinałem też BCU (high) i też ta sama sytuacja wszytko działa oprócz prawidłowego sterowania szybami a nawet wystąpił jeszcze jeden problem że jedna szyba otwiera się normalnie a zamyka skokami.
Czy ktoś bez programowania T4 ogarnął temat?
Sterowanie lusterkami działa prawidłowo.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 13:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
najprościej jechać na T4, a odwrotnie to musiałbyś usiąść przy RAVE poszukać schamtu elektrycznych szyb i wg rozpiski z kostki pozamieniać odpowiednio kable... T4 szybsze
BCU z anglików wszystko jest odwrócone. ja miałem wstawione(przez poprzedniego kogoś) i przełączniki szyb miałem odwrotnie, puduszka pasażera była poduszką kierowcy itd..
Wszystko idzie przerobić na T4.
jak chcesz możesz próbować pobierz RAVE ze strony klubowej tam są schematy.. na schemacie elektrycznych szyb znajdziesz oznaczenia (nr złączki i miejsce w złaczu które jest od czego...) do lewego silniczka idą 2 kable i do prawego idą 2 dobrze poszukać zamienić miejscami i powinno działać. Tylko pytanie na angielskim BCU sterownik kierowcy działa odwrotnie a jak działa w drzwiach pasażera?
Tylko pytanie na angielskim BCU sterownik kierowcy działa odwrotnie a jak działa w drzwiach pasażera?
u mnie było tak że sterowanie od strony kierowcy na przednie szyby było odwrotnie tj prawy przycisk działał na szybę kierowcy a lewy na pasażera. Nie pamiętam jak działały tylne szyby bo nie otwierałem ich. Sterowanie szyb pasażerów działało normalnie.
Generalnie mam na sprzedaż moduł BCU przerobiony T4 na wersje europejską ale mam to w sprzedaży w komplecie z tzw zestawem do odpalenia auta (komp silnika immo stacyjka kluczyk itp) za zestaw chce 200pln... ale chyba Cię to by nie zainteresowało...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum