Ja tam myślę, że jak za taka kasę niema co oceniać i wybrzydzać. Sprawdzić silnik czy niema HGF-u, przejechać się i jak wszystko w porządku to brać. Takie moje zdanie.
Mój faworyt jak coś 214.
har0 - po mojej gadzinie, która lubi sobie czasem trochę płynu po mocniejszym dociskaniu wypluć przez nieszczelny korek od zbiorniczka wiem że takie miejsca trzeba sprawdzać. chodzi mi raczej o coś typowego dla R200, czego mogę nie wychwycić, a nie dla MG Rover Group...
Tak jak np. u mnie poliftowe kierunki z przodu mimo że autko z początku produkcji
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum