Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Rover nie nagrzewa się
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Rover nie nagrzewa się
Autor Wiadomość
danio667
[Usunięty]






Wysłany: Nie Gru 09, 2007 10:01   [R600] Rover nie nagrzewa się
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Nie wiem czy to normalne ale rover bardzo wolno się nagrzewa, czego może być to przyczyną?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 09, 2007 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 10:46   

danio667 napisał/a:
Nie wiem czy to normalne ale rover bardzo wolno się nagrzewa,


............. normalne

danio667 napisał/a:
czego może być to przyczyną?


.......... przyczyna jest rodzaj silnika pod maska
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 12:30   

W moim R620 wrecz przeciwnie nagrzewa sie szybko, przejade pare km i musze zmniejszac poziom nawieu bo jest goraco .....
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 12:34   

ile to jest parę km?? :D jeśli 10 to normalne :D a po 5-6 wieje ciepłe ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 12:41   

danio667 napisał/a:
rover bardzo wolno się nagrzewa

Zdefiniuj "bardzo wolno", bo to bardzo subiektywne określenie.
Jeżeli nagrzewa się do normalnej temp. dłużej niż 8-10 km, to faktycznie jest jakiś problem. Inaczej - wszystko OK.
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 12:47   

Brt napisał/a:
ile to jest parę km?? :D jeśli 10 to normalne :D a po 5-6 wieje ciepłe ;)

Gdy np jade do mojej dziewczyny a mam do niej niewiecej niz 5 km i mam ustawione na full cieplo gdy dojezdzam jest juz bardzo goraca i czasem w drodze zmniejszam .. oczywiscie gdy zapalam silnik z rana zimny, na ogrzewanie nie narzekam ;) ....
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 13:02   

znaczy, że jak dojeżdżasz to wskazówka temp silnika jest już na swoim optymalnym miejscu?? jeśli tak, to pogratulować szczelnego termostatu :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 13:08   

tak , jak go kupowalem pytalem sie poprzedniego wlasciciela lecz on mowil ze nie wymienial termostatu ani angrzewnicy a mial go dwa lat wiecej oby tak dalej ;) .....
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
michal_s. 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 45
Skąd: Wschowa



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 20:50   

Najprawdopodobniej masz uszkodzony termostat, też długo mi sie nagrzewał. Po wymianie jest duża różnica, nagrzewanie następuje o wiele szybciej. Termostat masz w plastikowej obudowie na wężach, koszt na allegro 200 złociszy, ale warto :wink:
 
 
neon_4u 




Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 39
Skąd: Krosno



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 11:33   

podłączę się pod temat! ma ktoś jakieś fotki gdzie jest termostat w 620 SDI?? bo mój mechanik nie może znaleźć.
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 18:17   

Stajesz przed autem, otwierasz maskę i termostat jest pomiędzy chłodnicą a silnikiem i między pompą wtryskową a pompą wspomagania. Czarna puszka z 3 grubymi wężami :)
Na allegro kupisz za około 100-120 zł :)

Przy jesiennej pogodzie auto nagrzewa się u mnie po około 3-4 km.
Wymieniony termostat i płyn chłodniczy oraz poskręcane i spasowane wszystkie osłony silnika, dolne i górna :P
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 19:50   

mam pytanie...czy termostat może być odpowiedzialny za zbyt wysoka temperaturę na zegarze na desce,przegrzanie się silnika i ubytek płytu chłodniczego ?? :roll:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 19:59   

Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej to tak, możesz przegrzać silnik :/
sam czujnik też może być walnięty, a wycieków warto poszukać bo lecieć może wszędzie na opaskach, wężach, zaworze nagrzewnicy, korek przy zbiorniczku może nie trzymać ciśnienia i wywalać płyn, chłodnica może być pęknięta albo uszczelka pod głowicą może puszczać itp. itd. przyczyn gubienia płynu może być sporo ale najpierw warto sprawdzić opaski i węże :P
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 20:16   

2 razy mi sie zagotował w lato :sad: .niezaskoczył czyjnik 1 biegu wentylatora ale po jego wymianie i wymianie czujnika chłodziwa na deske temperatura nadal ponad kreska.wycieków brak na 1000%. jaki zaworek nagrzewnicy?? gdzie to?? kusi mnie wymiana termostatu ale żeby lipy niebyło :cool:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Czw Paź 27, 2011 07:24   

a probowal ktos rozbierac termostat? na allegro jest chyba taki z widocznymi sladami po kleju :???: pewnie sam wklad mozna by kupic taniej i bylby wiekszy wybor, co do temperatury :wink:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 09:30   

po pierwsze podczas rozbierania mało który nie pęka a po drugie później lubi cieknąć
i wychodzi oszczędność bokiem, głupiego robota moim zdaniem
raczej nie jest przewidziana zmiana samego wkładu przez producenta a te wkłady co niby pasują są od idt chyba z tego co patrzyłem
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Czw Paź 27, 2011 10:02   

probowales rozbierac czy tylko slyszales? bardziej pytam z ciekawosc niz oszczednosci :wink:
jaka powinna byc temperatura otwarcia? sa spotykane rozne...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 10:03   

tak próbowałem, to nie jest do rozbierania, ja nie z takich co chodzą i powtarzają
temp otwarcia to bodajże 87*
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Jakie spalanie gazu Rover 618 Si ???
Arti73 Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Lis 19, 2010 22:55
BorysOpole
Brak nowych postów [R600] Moj rover 620Si jest nadsterowny(!)
mzganiacz Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Kwi 23, 2007 20:28
Adolf
Brak nowych postów [R600] Rover Zero Temperature Warning Sensor?
Dwie diody, zielona i czerwona... co one oznaczają?
adek Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Mar 10, 2009 21:43
thef
Brak nowych postów [R600] Halogeny Rover 600 - brak prądu
Dreamowy Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Sie 18, 2014 19:05
Dreamowy
Brak nowych postów [R600] Schemat elektrycznych szyb tylnych Rover 600
Miya Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Cze 14, 2010 19:35
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink