Remi55, oryginalnie tylko tam gdzie wlew
kiedys na civicforum czytałem o jakis nadkolach do 6gen 5d wiec moze cos z tego dopasowac idzie tylko ze to było z allegro bo oryginalnie tez chyba maja po jednej stronie
Remi55, jest to sensowne rozwiązanie
Nadkole ma za zadanie u nas ochraniać rurkę wlewu paliwa. Jest opcja żeby dokupić takie nadkola ale to rzecz dość ciężko dostępna. U mnie już 3 firmy poległy na tym zamówieniu
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, Ja mowie ze nie jest sensowe rozwiązane ze tylko z jednej strony To ze chroni rurek to plus i tak ma być ale z drugiej strony już się im montować nie chciało
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tak faktycznie to jest to takie "półnadkole" - jak pisał kol. greg-si ma chronić tylko rurkę(ki) wlewu i odpowietrzenia (chyba to ta druga cienka). Ja kupiłem od jakiejś firmy z Mielca i uważam (subiektywna ocena), że spełnia swoje zadanie. Kiedyś czytałem - raczej tutaj na forum lecz nie mogę teraz znaleźć, że ktoś planował wykonać odlew z masy lub coś podobnego (a może to chodziło o civiczkę) ?
Po 2,5 roku udało się
Jadąc do dziadka zajechałem do warsztatu który zajmuje się konserwacją podwozi i sprzedażą nadkoli.
Facet powiedział że na pewno coś znajdzie. Miał dwa komplety które prawie pasowały jednak stwierdził że poszuka czegoś lepszego i zadzwoni
Jakiś tydzień temu dzwoni, pojechałem, nie pasują. Powiedział 'usram się a nie dam się i znajdę nadkola'
Dziś telefon że wczoraj dostał paczkę z nowymi nadkolami i że jak mam czas żebym dziś podjechał.
Pasują
Są to pełne nadkola tylne które do hatchback`a pasują prawie idealnie. Prawie bo troszkę ciężko było je przykręcić, być może przez rdzę która w moich błotnikach już dobrze się zadomowiła.
W każdym razie:
Koleś powiedział że jak chcę to może mi tego przywieść całego tira
Koszt to 40zł/sztuka. Przy montażu problemów nie miałem. Ciut musiałem dociąć z jednej strony nadkole żeby nie wystawało poza zderzak.
Od strony kierowcy gdzie jest wlew paliwa trzeba nowe nadkole połączyć ze starym (stare przeciąć na pół i zamocować by zasłaniało rurki). Teraz mi zima nie straszna. Powinno być też ciszej
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Na nadkolach jest oznaczenie Civ 95-00 więc raczej napewno z hondy. Wszystkie jakie przymierzałem były z hondy civic 95-00 ale dziwnym trafem tylko te pasują tak dobrze.
Niestety facet nie chciał powiedzieć skąd je ma, jakie są oznaczenia itd.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
faecd, Co to za ciekawy planu użyłeś jako papier ochrony Jakieś budowlane A nie lepiej by było ruda wypolerować i potem te miejsca zaszpachlować jakoś albo o tylu blachę przyspawać i potem szpachle na te dziury
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
nie lepiej by było ruda wypolerować i potem te miejsca zaszpachlować jakoś albo o tylu blachę przyspawać i potem szpachle na te dziur
to i tak po 1-2latach coś wyjdzie tak jak zrobił faecd, i dobrze zabezpieczy miejsce spawów i t tej płytki to to prędzej gdzieś obok zacznie gnić niż ta reperatureczka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum