Wysłany: Pon Paź 17, 2011 14:08 [ R 200 ] Pilot , wymiana baterii ,akumulator wyj.-zał.
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam po wielu próbach w.g. instrukcji o wymianie baterii jak rozkodować i z synchronizować pilota mój pilot nadal wariuje i nie pozwala uruchomić silnika poprzez sygnał i nie gaśnie lampka kontrolna. Może robię jakiś błąd przy synchronizacji ? Punkt 3.-cyt. ( kolejno nacisnąć i przytrzymać oba przyciski przez ok. 5 sek. w celu jego całkowitego rozładowania. ) nie do końca rozumiem, czy oba jednocześnie przytrzymać po kolejnym naciśnięciu, czy kolejno pojedynczo po naciśnięciu. Oraz Punkt 6.-który mówi by po otwarciu drzwi kluczem otworzyć drzwi fizycznie , lecz nie pisze czy zamknąć je fizycznie, czy przy otwartych drzwiach przeprowadzić synchronizację. Proszę o radę lub o namiar jakiegoś warsztatu usługowego w Belfaście UK. bo tu mieszkam obecnie. Dodam że wyjmowałem również akumulator na 8 godz. Czy robię coś nie tak ? Bo już tracę nerwy gdy nie mogę uruchomić .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 17, 2011 14:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pon Paź 17, 2011 15:20 [ R 200 ] Pilot , wymiana baterii ,akumulator wyj.-zał.
Dzięki ! spróbowałem ale otworzyć musiałem kluczykiem i po włożeniu kluczyka do stacyjki samochód odpalił, lecz pilot dalej nie działa, nie zamyka i nie otwiera . Muszę otwierać i zamykać kluczem drzwi. Pilot nie działa . Co się dzieje ? Czy muszę ponownie wyjmować baterię wygenerować i synchronizować go przez naciskanie po minimum 5x . Lecz dokładność co do punkt 3. i punkt 6. nie daje mi wyjaśnienia. To znaczy w 3.- dokładność przycisków i w 6.- z tymi drzwiami przy zamkniętych czy przy otwartych synchronizować, pisałem o tym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum