Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, jakis tydzien temu zostaly wymienione wszystkie (3) przewody paliwowe (na gumowe). lecz z biegiem czasu powstal nowy problem. po zatankowaniu, gdy w zbiorniku bylo mniej wiecej 20 litrow, oraz przejechaniu parunastu kilometrow zauwazalny byl wyciek z prawej strony kierowcy obok prawego kola.Samochod stal nieodpalany pare dni. i w ten czas no badz co badz pare litrow ulecialo bo przez ten czas , paliwo nadal uciekalo. po mniej wiecej przekroczeniu granicy rezerwy(lampka zaczela sie palic) samochod przestal "popuszczac" benzyne .Po podjechaniu na kanal ze znajomym stwierdzilismy ze winnym calego zamieszania jest filterek/puszka która znajduje sie mniej wiecej:
w tym CZERWONYM rejonie troche ponizej widocznosci. Mozliwe ze jest to ta puszka zaznaczona kolorem NIEBIESKIM ale glowy nie dam urwac , juz nie pamietam.
Od dołu wyglada to tak Benzyna nie wydostaje sie za pomoca rurki przyczepionej od doly tej puszki,tylko jakos z denka cieknie bodajze.
A wiec, czy ktos sie spotkal z taka sytuacja? Czy ktos wie co to jest? I jak zażegnać mój problem? Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 14:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety nie jest to, to co zaznaczylem kolorem niebieskim(domyslnie filtr paliwa). Puszka o ktorej mowa znajduje sie (patrzac na zdjecie) troche w lewo od niebieskiego zanaczenia. Nie widac go na zdjeciu, bo znajduje sie jeszcze nizej. A wiec temat otwarty
dzis znalazlem wiadomosc na temat tego "czegos" jest to otoz filtr weglowy oparow . a wyglada to tak http://allegro.pl/rover-6...1829109241.html .Czy posiadajac ta informacje ktos moze mi wytlumaczyc sytuacje ktora opisalem w powyzszych postach?
To na zdjęciu to nie żaden filtr węglowy tylko zbiornik EVAP (oparów paliwa).
Skoro z niego leci to jest nieszczelny lub któryś z wężyków gumowych idących do niego jest uszkodzony.
leci z dolu, z denka po bokach z tego co pamietam, i zastanawiam sie czy poprostu wykrecic to i rozkrecic przeczyscic uszczelnic, czy moze jakos obejsc, problem pojawil sie po wymianie wszystkich przewodow paliwowych (najprawdopodobniej przewód do oparow byl dziurawy). uciekac paliwo zaczyna po zalaniu wiecej niz kreska rezerwy(tak mniej wiecej) nie mam zielonego pojecia jaka jest zaleznosc tego wycieku, ucieka jak sie jedzie, i na postoju, a czasami w ogole, kolejnym razem leje sie strózkiem czasami tylko nieliczne kapniecia. Co poradzicie?
Mam ten sam problem tylko ze z SDI, tez mam plamę pod prawym kołem, z braku czasu jeszcze nie zaglądałem co tam się dzieje. czy ktoś miał podobny problem z klekotem?
_________________ "DIESEL kopci, DIESEL kadzi, DIESEL nigdy Cie nie zdradzi"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum