Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Zalozenie kola zebatego od pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Zalozenie kola zebatego od pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Pianek 



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: Sierpc



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 12:36   [R400] Zalozenie kola zebatego od pompy wtryskowej
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam wymieniam wlasnie pompe wtryskowa zostalo tylko zalozyc kolo zebate, ale nie mam pojecia jak. Mianowicie na walku od pompy jest otwor na klin, ale na otworze w kole zebatym dziury na klin juz nie ma. Jak mozna w takim razie bez otworu na klin poprawnie ustawic kolo zebate ?? Na kole sa jakies dwa znaki w jednej lini po przeciwnych stronach kola
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Paź 22, 2011 12:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 22, 2011 12:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 12:51   

po pierwsze tdi to jest w Volkswagenie a nie w Roverze :wink:
tam jest stożek i klina nie ma, zakładasz kółko i przykręcasz
 
 
Pianek 



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: Sierpc



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 16:00   re

We wszystkich dokumentach jest tdi, to jak przykrecic to proste, chodzi mi o precyzjne ustawienie kola zebatego w stosunku do walka pompy jak to zrobic bez klina?

[ Dodano: Sob Paź 22, 2011 17:00 ]
powiedzmy, ze sobie odpowiedzialem na ten problem juz sam, zalozylem wsio ok, ale paliwa i tak nie podaje. Mam pytanie czemu dwie pompy o sprawnych elektrozaworach nie podaja paliwa? Nic nie bylo kombinowane. Jakis blad w komputerze wyskoczyl ?
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 17:45   

Pianek napisał/a:
Mam pytanie czemu dwie pompy o sprawnych elektrozaworach nie podaja paliwa?

luzowałeś przewody na wtryskach? ropa nimi nie leciała?
Pianek napisał/a:
Jakis blad w komputerze wyskoczyl ?

żaden błąd nie jest w stanie blokować pompy
 
 
Pianek 



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: Sierpc



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 18:44   x

No wlasnie nie leci ropa, a co to moze byc. Ja w sumie cala sytuacje spowodowalem chcialem wymienic 4 swiece, ktora jest za pompa wiec zdjelem kopulke od pompy po tym zabiegu przestala paliwo podawac, potem zlozylem z 4 razy zero efektu, wkoncu zostala mi ostatnia mozliwosc i zlozylem zle, kupilem druga, przy tej zupelnie nic nie mastrowalem, a i tak ten sam efekt co w tamtej, moze ta pompa jakis purchel sam nie wiem, sruby byly od niej poluzowane jakby ktos przy niej mastrowal, chociaz mi sie wydaje ze nawet jakby byla wadliwa to jednak jakas "zalana" dawke paliwa podawac powinna a tu nic, sprzedawca upiera sie ze pompa dziala, ale i tak mam prawo odeslac
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 20:31   

ta kopułka jak ją nazwałeś to nastawnik pompy, trzeba go później dobrze ustawić bo inaczej auto nie odpali i tak się stało przy twojej pompie
ta druga jeśli jest sprawna powinna podawać paliwo, jeśli nie podaje to coś z nią jest nie tak
rada moja jest taka, pompę odeślij a ze swoją jedź do jakiegoś pompiarza, niech ci ustawi nastawnik jak należy i auto powinno odpalić
 
 
aikidoq 



Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 15
Skąd: Chojnice



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 17:04   

musisz odpowietrzyć wszystko dobrze.
nie tylko filtr paliwa ale też sama pompę.
Na wejściu paliwa do pompy jest zawór odpowietrzający.
 
 
Pianek 



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: Sierpc



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 21:01   re

sprzedawca sie przyznal, ze zdejmowal nastawnik, i prawdopodobnie mogl zle zlozyc, na szczescie po psuciu pierwszej pompy w ten sposob mam juz doswiadczenie zajelo mi to z 15 min, kto wie jeszcze z 3 pompy popsuje i moze pompiarzem zostane :D , kolo zebate ustawilem wg rowka, ktore jest na jego obudowie, niestety idealne ustawienie to nie bylo, samochod odpalil, ale mial dziwny stukot, odkrecilem 4 sruby i ustawialem rozrzad ten od pompy, przy zakresie ruchu ok 1 cm, gdzies po 15 razach ustawilem fure na najlepsze odpalanie, odpala jak glupie potrzebuje 0,5-1 obrotu silnika, niestety w jezdzie wyszlo ze jest lekko zamulony ponizej 2 tys obrotow, a gdy silnik sie nagrzeje odpalanie zajmuje mu juz z 3-4 obroty silnika. Mam takie pytanko czy wtrysk jest w takim wypadku za wczesny czy za pozny? Jak znalezc zloty srodek pomiedzy moca a odpalaniem? I czy obecne ustawienie wplynie drastycznie na spalanie?
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 24, 2011 06:38   

Pianek napisał/a:
I czy obecne ustawienie wplynie drastycznie na spalanie?

a skąd wiadomo jakie jest, sprawdzałeś na komputerze?
najpierw jedź sprawdź jaki kąt wtrysku ustawiłeś, wtedy porozmawiamy :wink:
takie bawienie się ustawianiem bez sprawdzania komputerem to nie jest dobry pomysł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Demontaż pompy wtryskowej,kilka pytań ..
Koju Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Cze 21, 2014 16:33
szoso
Brak nowych postów [R400] Wymiana paska oraz rolki od pompy wtryskowej w SDi.
Spiewaczek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Cze 05, 2013 14:47
Spiewaczek
Brak nowych postów [R400 mkII K16] Górna osłona koła zębatego
Mario82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Paź 19, 2010 09:37
pajakVi
Brak nowych postów [R45] Typ pompy wtryskowej
pomocy z typem pompy wtry.
jacek69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 04, 2007 10:57
piter34
Brak nowych postów [R45] WYMIANA POMPY WTRYSKOWEJ
bioly99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Lut 28, 2009 12:10
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink