Forum Klubu ROVERki.pl :: [r416] Wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r416] Wysokie obroty
Autor Wiadomość
ccycekk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 42
Skąd: Białystok

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 11:02   [r416] Wysokie obroty
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Mam problem z obrotami . Nie jest to zawsze , ale czasem obrotomierz mi sie zatrzyma na ponad 2000 obrotów i stoi. Jak podniosę nogą pedał gazu w górę - to ustępuje. Myślałem że to może czujnik położenia przepustnicy lu silniczek krokowy.

Przepustnice wyczyściłem , krokowca jeszcze nie . Ale gdyby to było jedno z dwóch to nie pomagało by podnoszenie pedału gazu.

Jeżeli macie pomysły to bede bardzo wdzięczny za porady.
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 01, 2011 11:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 11:12   

Sprawdź i nasmaruj linkę od gazu.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 11:20   

Musisz lekko popuścić linkę gazu przy przepustnicy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 14:45   

ja też ostatnio mam problem z wysokimi obrotami.

U mnie jest tak, że jak staję na skrzyżowaniu, wrzucam na luz to obroty nie spadają, tylko utrzymują się na ok. 2000 obrotów. W pierwszym momencie pomyślałem to dodam gazu może spadną - tak się nie stało, zatrzymały się jeszcze wyżej na ok. 3000 tys obrotów. Jak wcisnąłem sprzęgło, wrzuciłem jedynkę i lekko puszczałem sprzęgło obroty spadały, lecz jak znów dawałem na luz obroty się zwiększały i utrzymywały jak poprzednio. Zaznaczam, że nie zawsze tak się dzieję. Zauważyłem, że problem jest wtedy jak na dworze jest bardzo ciepło.

Stąd moje pytanie - czy powinienem przeczyścić silniczek krokowy, sprawdzić czujnik położenia przepustnicy???
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 14:48   

maanii, wyżej napisałem co trzeba zrobić. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 15:58   

tylko, że kolega napisał:
ccycekk napisał/a:
Jak podniosę nogą pedał gazu w górę - to ustępuje.


Ja nie muszę podnosić do góry pedału gazu i nigdy tak nie robiłem, dlatego napisałem.

Czyli rozumiem, że w tej mojej sytuacji należy tylko:
leszczu napisał/a:
Musisz lekko popuścić linkę gazu przy przepustnicy
??
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 16:02   

maanii napisał/a:
tylko, że kolega napisał:
ccycekk napisał/a:
Jak podniosę nogą pedał gazu w górę - to ustępuje.


Ja nie muszę podnosić do góry pedału gazu i nigdy tak nie robiłem, dlatego napisałem.

Czyli rozumiem, że w tej mojej sytuacji należy tylko:
leszczu napisał/a:
Musisz lekko popuścić linkę gazu przy przepustnicy
??

Myślę że tak. Na pewno nie zaszkodzi. :wink:
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 17:43   

leszczu napisał/a:
Myślę że tak. Na pewno nie zaszkodzi.


Jednak czy to jest główną przyczyną skoro mi się tak nie dzieje jak koledze wyżej??

Co oprócz linki może mięć na to jeszcze wpływ??

Oraz powiedzcie mi czy da się zrobić coś z tym, żeby auto było bardziej żywe w upalne i ciepłe dni? , gdyż zauważyłem jak jest cieplej auto wolniej przyśpiesza (jest bardziej mułowate) niżeli wtedy gdy pogoda jest przykładowo jak teraz deszczowa?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 10:05   

maanii napisał/a:
Jednak czy to jest główną przyczyną skoro mi się tak nie dzieje jak koledze wyżej??

Zrób to, uwierz mi na słowo. :wink:
maanii napisał/a:
Oraz powiedzcie mi czy da się zrobić coś z tym, żeby auto było bardziej żywe w upalne i ciepłe dni? , gdyż zauważyłem jak jest cieplej auto wolniej przyśpiesza (jest bardziej mułowate) niżeli wtedy gdy pogoda jest przykładowo jak teraz deszczowa?

Zrobić lepszy dolot zimnego powietrza. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maanii 



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 02, 2011 13:28   

leszczu napisał/a:
Zrobić lepszy dolot zimnego powietrza.


Też tak mi się wydawało, lecz nie byłem pewny. A czy dużo jest z tym roboty i czy u siebie też to zmieniałeś?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 13:33   

maanii napisał/a:
leszczu napisał/a:
Zrobić lepszy dolot zimnego powietrza.


Też tak mi się wydawało, lecz nie byłem pewny. A czy dużo jest z tym roboty i czy u siebie też to zmieniałeś?

Tutaj zobacz. :wink:
http://forum.roverki.eu/v...highlight=dolot
 
 
ccycekk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 42
Skąd: Białystok

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 15:58   

Hmmmm,,, dzięki za porady - mechanik mi powiedział że może się zacinać pedał gazy. Zrobiłem to co napisaliście - przesmarowałem linke gazu oraz ją lekko popuściłem - na razie jest ok - ale powiem za parę dni czy to wszystko zdało egzamin. Na razie jest w porząsiu - dzięki ziomale za porady :)
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
adamszuniewicz 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 41
Skąd: Płock



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 13:57   

kurczę, a u mnie przepustnica jest czysta, linka gazu wcale nie jest napięta. A przypadek taki że wskakuje jak wyżej na wysokie obroty i np. z 3000 zejdzie na 2500 tylko że zajmuje mu to z 60 do 90 sekund;/ Silniczek czyściłem w wakacje.

[ Dodano: Pią Paź 21, 2011 14:57 ]
silniczek krokowy- malutka plamka na nim była, wyczyściłem i wszystko ok. dzięki za pomoc Panowie i Panie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Wysokie obroty
wolft1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Wrz 27, 2008 10:31
sTERYD
Brak nowych postów [R416 Si] - zgasł i nie odpala, wysokie obroty
rogacz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Wto Cze 18, 2013 20:50
rogacz
Brak nowych postów [R416] Wysokie obroty nie spadają na jałowym
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 21, 2008 07:08
dawidd
Brak nowych postów [R416] Wysokie obroty na "luzie"
bart_ez Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 17, 2008 17:42
zouza
Brak nowych postów [R45 1.8] Za wysokie obroty
andrew0503 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Gru 22, 2015 18:59
andrew0503



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink