Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Problem z zamkami.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Problem z zamkami.
Autor Wiadomość
plkuba 



Dołączył: 04 Cze 2004
Posty: 16



  Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 10:48   [R820] Problem z zamkami.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Prosze o pomoc w jaki sposób odblokować drzwi,gdyż w moim roverku moge otworzyć tylko drzwi od strony kierowcy za pomocą kluczyka.Pozostałe drzwi nie reagują na nic,jakby nie docierało do nich napięcie.Nie dają sie otworzyć z zewnątrz,ani od środka.Bezpieczniki są ok.Samochód ma komputerowo wyłączone immo.

AndrewS: edycja tematu Solved
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 00:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 10:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 21:22   

wklejam swoja odp z tamtego watku


:mrgreen:
przerabialismy juz takie cus, nawet dzwonilismy do Macka bo on ma 827, niestety z takim czyms sie nie spotkal
ostatecznie wzielismy schematy w dlon i do dziela,
po doglebnej analizie i wymyslaniu przyczyn doszlismy ze zamki sa zablokowane najprawdopodobniej elektrycznie i normalnie nie da sie ich otworzyc
trzeba znalezc kable ktore steruja drzwiami i tam bezposrednio podac napiecie 12V oczywiscie w odpowiedniej biegunowsci
cale sterowanie jest nad pedalami

reszte powinien pamietac Senn :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 22:07   

Kurde ciezko mi sobie przypomniec, ale sprobuje. Musisz dostac sie do CCU czyli do tej puszki o ktorej Ci wspominalem. Znajduje sie nad pedalami lekko po ich lewej stronie. Do tej puszki dochodzi 5, albo 6 wtyczek. Musisz wyciagnac jedna z nich. Z tego co pamietam to bedzie biala, ale nie pamietam czy jest blizej kabiny czy komory. Chyba ma 12 pinow. Sprobuj podpiac sie z 12V pod piny z ktorych wychodza pomaranczowy i rozowy przewod. W zaleznosci od polaryzacji zamki powinny Ci sie otwierac lub zamykac.

[ Dodano: Sob Wrz 13, 2008 23:09 ]
Ta wtyczka lub gniazdo powinno sie nazywac J3. No i pamietaj zeby przykladac 12V na wtyczke a nie plyte zeby czegos nie skopcic :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
plkuba 



Dołączył: 04 Cze 2004
Posty: 16



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 07:37   

Dziękuje za konkretne i fachowe porady-zameczki otworzone.
Na wszelki wypadek nie wciskałem juz tej białej kosteczki,zeby znowu mi sie zamki nie zablokowały.Nie mam schynchronizowanych pilotów i alarmek robi co chce,wiec pozamykam sobie recznie.

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 08:48 ]
Mam jeszcze pytanko-gdzie mógłbym schynchronizować piloty ? Czy można to zrobic wysyłając np.centralke,odbiornik ? I jaki koszt takiej usługi ? Dziekuje.
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 18:05   

plkuba, ja podpialem spowrotem ta wtyczke i przez jakies 4 miesiace nie mialem podobnego przypadku. A dziala Ci centralny zamek? Bo mi tylko zamyka i to nie zawsze.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
plkuba 



Dołączył: 04 Cze 2004
Posty: 16



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 20:31   

Centralny zamek działał właśnie jak chciał i kiedy chciał.Głównie zamykał,jak pewnego razu zamknał to już nie dało rady otworzyć,musiałem podpiąć dodatkowe napięcie i dopiero ruszyły siłowniki.Wydaje mi sie że zamek działa,alarm też tylko problem z pilotami i to wszystko komplikuje,bo nie ma jak wyłączyć alarmu.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 23:59   

Odkopie temat

Chcialbym ostrzec wlascicieli osiemsetek przed przypadloscia jaka niedawno mi sie przytrafila z zamkami.

Wyjezdzam z garazu silnik pracuje, wysiadam zeby zamknac drzwi, drzwi samochodu przymykam "na pierwszy zabek ", gdy wracam zastaje zamkniety samochod.
Pierwsze co to poszla oczywiscie wiązanka @#$%^&, potem łudzę sie ze drzwi jednak sie otworza, bo sa zapiete "tylko" na pierwszy zabek, niestety nie udaje sie :evil:

Sytuacja wyglada tak :
Wjazd do reszty garazy zastawiony, silnik pracuje, plecak w srodku, klucze od mieszkania na szczescie w kieszeni, zapasowy kluczyk gdzies w domu, no to bieg w sumie na 800 m

Gdy przybieglem samochod juz byl rozgrzany, szkoda tylko ze ja tez jak wsiadlem to zaparowaly wszystkie szyby :lol:

Nawet nie chce mysles co by bylo, gdyby w srodku w foteliku bylo dziecko, a ja bym byl dużo dalej, pewnie wracałbym bez którejś szyby :evil:

Moral z tego taki, ze koniecznie trzeba dorobic drugi kluczyk jesli ktos go nie ma i nosic przy sobie, albo nie zamykac drzwi lub zostawic otwarta szybe przy pracujacym silniku .

Pewne jest to, ze sygnal do zamkniecia zamka przychodzi z krancowki samego zamka, gdy pilotem próbuje zamknac samochod przy wlozonym kluczyku do stacyjki, to wtedy sie nie zamknie

Gdzies czytalem ze drzwi<->zamek maja wade, woda sie po nich leje, to by sie zgadzalo, bo stalo sie to jak mialem wilgotno w garazu.

No niby mialem wczesniej ostrzezenia, bo zdarzylo sie pare razy, ze podczas jazdy, samochod ni z gruchy niz pietruchy sam sie zamknal
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 22:39   

Ja zawsze uchylam szybę, lub nie zamykam drzwi i to w każdym samochodzie, jakoś tak z przyzwyczajenia. Ponadto mój rover jest na tyle ponadczasowy, że w każdej pozycji stacyjki da się wyjąć kluczyk i już się nauczyłem wyciągać kluczyk gdy wysiadam z auta, mimo że silnik jest uruchomiony.
Wiele samochodów tak ma, ze czasem lubią się same zamknąć nie wiadomo z jakiego powodu. Jeszcze jak jest dołożony jakiś niefabryczny alarm, to jest to jeszcze bardziej nagminne.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Problem z odpaleniem
plkuba Rover serii 800 31 Pon Wrz 22, 2008 08:18
Fargo80
Brak nowych postów [R820] Problem z zaworami
pyton Rover serii 800 3 Pon Wrz 01, 2008 20:04
AndrewS
Brak nowych postów [R820] Problem z klimą
plum1292 Rover serii 800 1 Pon Lip 12, 2010 18:21
Tomek1212
Brak nowych postów [R820] Problem ze sprzęgłem
koniec?
Yog-Sothoth Rover serii 800 8 Pon Lis 09, 2009 20:24
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820] Problem z ładowaniem
dragi Rover serii 800 3 Sro Kwi 25, 2007 15:44
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink