Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam Szanowne grono, dzięki Wam udało mi się już uniknąć wielu wizyt w warsztatach, a to sam rozrusznik naprawiłem, a to szybę etc...
Tym razem pękł, a może raczej przerdzewiał mi metalowy przewód olejowy na maglownicy. Przerdzewiał mi w miejscu zaznaczonym na czerwono na poniższym rysunku:
Rurka jest przykręcana śrubami, mam nadzieje, że uda mi się je odkręcić, bo wszystko jest mocno skorodowane. Pytanie jest takie, skąd wziąć pękniętą rurkę? Pasowałoby coś od innego samochodu? Nie mieszkam w PL i tu u mnie nie mają tej części do landa, pewnie chcieliby mi maglownice wymienić:) a ja jak zawsze liczę na naszą polską pomysłowość i Waszą pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 25, 2011 17:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W łodzi jest zakład który regeneruje maglownice.
Zadzwoń pod ten nr 609864506
Firma RosteX Brzezińska 188
Specjalizują się w maglownicach do landków.
Może sprzedadzą Tobie same rurki dorobione z miedzi z zarobionymi końcówkami.
Czy to znaczy, że nie da się dostać gotowej części? Ponoć do frelka pasują maglownice od opla, więc taka rurka już na bank powinna pasować:) dorobić to ostateczność raczej, zanim mi doślą z PL to będę bez auta...
Rurka jako część nie występuje, tylko cała maglownica a te europejskie są drogie.
Rurki w maglu od opla są zupełnie inne.
Ci co wsadzają magle od Opla do Landków powinni ciach ciach cenzura.
Można też spróbować wykonać cynowanie jeśli to jest mała dziurka.
Hmm no to jest problem... dziurka jest mała, ale zalało mi komorę silnika płynem. Całe kolanko przewodu jest nieźle skorodowane, więc nie bardzo mi się widzi łatanie niestety.
Wykręcę rurkę i polatam po zakładach, może ktoś mi coś dorobi na miejscu, jak nie, to będę szukał w PL.
pierwsza jest na zamówienie , druga leży w magazynie z tego co widzę.
Druga sprawa to fakt że taki przewód wykona każdy zakład zajmujący się hydraulią siłową. Tak samo jak dorabia się przewody do disco II dla systemu ACE. Żadna rzeźba nie jest tu potrzebna
Rurka została dorobiona w zakładzie zajmującym się wężami i przewodami, śruby zostały wykorzystane stare. Dostęp tam jest straszny, ale jakoś udało się wszystko poskręcać. Układ odpowietrzyłem kręcąc kierownicą, zalałem nowym płynem, wszystko wydaje się być OK.
Koszt dorobienia rurki to w przeliczeniu 75PLN, do tego zakupiłem potrzebny klucz za 50PLN, płyn miałem w domu, także koszt całej naprawy zamyka się w kwocie 125PLN, Co na warunki islandzkie, jest niebywałe, bo tutaj żarówka potrafi tyle kosztować:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum