Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam,
proszę o pomoc. Dziś rano jak jechałem do pracy odpaliłem auto i bez problemu dojechałem do pracy. Po pracy jednak nie mogłem odpalić samochodu.
Przy przekręceniu kluczyka przygasają kontroli (coś tyka pod maską) nie działa pilot, kontrolka świec żarowych tylko zapala się słabym światłem na chwile i znika. Rozrusznik nawet nie drgnie.
Myślałem że to akumulator - wyciągnąłem zawiozłem do domu i okazało się że akumulator jest naładowany.
Czy to sprawa elektryki?? Zwarcie??
Co może być tego przyczyną??? Co mam zrobić??? Bardzo proszę o pomoc i szybką odpowiedź.
_________________ -BEST-
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 21, 2011 19:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Klema i owszem była brudna. Ale po wyczyszczeniu problem jest nadal. Kontroliki świecą przygaśniętym światłem. Pod maską coś tyka. Pilot nie działa a jak włącza się alarm to klakson ledwie słychać raczej charczy niż daje sygnał.
Co robić
przewód idący od minusa na akumulatorze, od aku do pasa przedniego jest nei więcej niż 20-30cm, więc zobaczysz to gołym okiem. taka mała śrubka która jest przykręcona wraz z tym przewodem od minusa na aku.
Powinieneś mieć dwa przewody przy klemie minusowej. Jeden gruby, znikający w czeluściach komory silnika, a drugi krótszy, cieńszy, przykręcony śrubką do pasa przedniego, mniej więcej przy śrubach prawego (stojąc na wprost auta) reflektora.
Pusta bateria w pilocie??? Czy chodzi ci o akumulator???
Czyli podsumowując - wydaje mi się (bardzo wydaje) że zaczynam już łapać o co chodzi, przepraszam że tak opornie mi to idzie, ale jak pisałem jestem laikiem - ekonomistą z zawodu.
Proszę o podsumowanie co mam teraz zrobić i w jakiej kolejności aby uruchomić auto ?
-BEST-, Bateria czyli akumulator Jedz raka po kablu od minusa akumulatora który idzie do karoserii i nim poruszaj przy karoserii czy mocno się trzyma. Tak samo sprawdź ten drugi co idzie pod skrzynie czy się tam nie urwał gdzieś.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
-BEST-, Zobacz jeszcze wtyczkę kompa, czy czasem w wyniku źle podłączonej masy, we wtyczce przewody masowe się nie popaliły, bo też się wtedy będą cyrki działy
W linku poniżej masz fotkę która przedstawia wygląd mojej wtyczki od kompa w wyniku źle podłączonej masy do nadwozia. http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=3921
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wczoraj mi padła bateria. Autko stało tydzień prawie bez ruszania, a mój akumulator kwalifikuje się do wymiany. Miałem to samo 'cykanie pod maską' Tak więc albo naładuj AKU, albo jeśli nie masz pewności co do jego stanu to kup nowe bo w zimę nie pośmigasz Ewentualnie coś ci prąd 'kradnie' tak jak mi
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Witam ponownie, po wczorajszej naradzie dot. dziwactw mojego auta na naszym forum, dziś rano postanowiłem zrobić coś z moim autem i ciekawostka:
ponieważ nie byłem pewny co do stanu mojego akumulatora poprosiłem kolegę aby podjechał swoim autem pod mój. Podpięliśmy jego akumulator (przez kable) do mojego (jego auto było włączone) i cuda, cuda... Wszystkie kontroli paliły jak należy nawet świece żarowe działały i pykał dźwięk immo. Ale było by zbyt pięknie. Za cholerę nie mogłem wyłączyć immobilizera z pilota, ani otwierać i zamykać drzwi (pilotem). Z kluczyka centralny działał. Wobec powyższego auto musiało być holowane pod dom.
Więc teraz pytania.
Co znaczą te moje cuda w aucie????
Co z moim akumulatorem???? - wychodzi że jest rozładowany, ale jak podłączam go do prostownika to pokazuje mi 1A - w ok 90% naładowany.
Co koledzy w takiej sytuacji radzicie???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum