Wysłany: Sob Lut 25, 2012 23:59 [MG F] Jaka instalacja gazowa? Jak z montażem?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam!
Jaką instalację gazową założyć do MG F ze 120konnym silnikiem?
Jak z montażem i kosztami?
Nie wszyscy chcą podejmować się tego wynalazku.
Próbował ktoś przerobić autko na wodór?
Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 23:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A dokładnie jaki ten stag? model instalacji? bo tak patrzę teraz na allegro i są różne chyba..
[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 00:03 ]
Ach. i najważniejsze. co z butlą? z przodu jest nielegalne z tego co mi wiadomo. mała walcowa z w bagażniku? kiedyś widziałem takiego MG F z taką butlą na allegro, facet twierdził, ze miał zwykłą instalację i, że wzsystko było ok
zapomnij o zwykłej masz tam plastikowy kolektor i strzał go rozwali. poza tym na zwykłej więcej pali. Mam w Freelanderze Stag 4, reduktor i wtryski MagicJet, Freel pali 10l beny a 12 lpg jak był rozregulowany to 13 brał ale jak po regulacjach zszedł niżej to od pół roku nie przekroczył 12,5l choć powyżej 12 rzadko mu się zdarzy. Aha nie jeździ emerycko i prawie zawsze ma 4 osobu na pokładzie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ja się mocno zastanawiałem nad instalacją mój gaziarz stwierdził że nie będzie problemu za sekwencje chyba lovato powiedział 2400zł. I wszystko fajnie gdyby właśnie nie ta butla jedyna opcja to bagażnik a przy jego wielkości to była by przesada. Też widziałem tego z allegro i muszę powiedzieć że to jest chyba nie do przełknięcia.
_________________ Pompowanie zawieszenia WLKP (Poznań) Info na PW
mati1411, weź pod uwagę że Twój silnik to nie silnik z golfa GTi 2.0 który będzie jeździł na każdym gazie, żeby to miało ręce i nogi to musisz założyć szybkie, wydajne i dokładne wtryski, konkretny parownik lub dwa, żeby auto miało moc i żeby to nie była kolejne auto na gaz które nie jedzie i się psuje na gazie. Jak na ubogo auto będzie jeździło to temp silnika wzrośnie i HGF gotowy.
[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 12:05 ]
Instalacje gazowe w autach powinny być montowane na wyrost, lepiej wydajniejsza niż za słaba, w przypadku słabej:
1. spalanie w kosmosie
2. auto nie jedzie
3. auto ma dziwne poszarpywania itp
4. awarie silnika (w późniejszych etapach branie oleju, HGF, awarie układu chłodzenia w przypadku nieprawidłowo zrobionej instalacji, nie odpalanie w zimie)
Fakt to jest czarny scenariusz ale w wielu przypadkach prawdziwy
Kozik, święte słowa nic dodać nic ująć. Co do Lovato to nie wiem czy można tam dotryski wyciąc bo to jest kluczowa sprawa w instalacji do Rovera czy MG, w następnej kolejności wtryski dobrej jakości najsłabsze to chyba MagicJety a najlepiej Hana
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum