Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG F] Jaka instalacja gazowa? Jak z montażem?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG F] Jaka instalacja gazowa? Jak z montażem?
Autor Wiadomość
fighter 



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: Polska



  Wysłany: Sob Lut 25, 2012 23:59   [MG F] Jaka instalacja gazowa? Jak z montażem?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Witam!

Jaką instalację gazową założyć do MG F ze 120konnym silnikiem?
Jak z montażem i kosztami?
Nie wszyscy chcą podejmować się tego wynalazku.
Próbował ktoś przerobić autko na wodór? :)

Pozdrawiam!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 25, 2012 23:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 00:00   

sekwencja na stagu koszt ok 2500pln
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
fighter 



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 00:03   

A dokładnie jaki ten stag? model instalacji? bo tak patrzę teraz na allegro i są różne chyba..

[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 00:03 ]
Ach. i najważniejsze. co z butlą? z przodu jest nielegalne z tego co mi wiadomo. mała walcowa z w bagażniku? kiedyś widziałem takiego MG F z taką butlą na allegro, facet twierdził, ze miał zwykłą instalację i, że wzsystko było ok
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 00:12   

zapomnij o zwykłej masz tam plastikowy kolektor i strzał go rozwali. poza tym na zwykłej więcej pali. Mam w Freelanderze Stag 4, reduktor i wtryski MagicJet, Freel pali 10l beny a 12 lpg jak był rozregulowany to 13 brał ale jak po regulacjach zszedł niżej to od pół roku nie przekroczył 12,5l choć powyżej 12 rzadko mu się zdarzy. Aha nie jeździ emerycko i prawie zawsze ma 4 osobu na pokładzie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
mati1411 




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Swarzędz



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 11:53   

Ja się mocno zastanawiałem nad instalacją mój gaziarz stwierdził że nie będzie problemu za sekwencje chyba lovato powiedział 2400zł. I wszystko fajnie gdyby właśnie nie ta butla jedyna opcja to bagażnik a przy jego wielkości to była by przesada. Też widziałem tego z allegro i muszę powiedzieć że to jest chyba nie do przełknięcia.
_________________
Pompowanie zawieszenia WLKP (Poznań) Info na PW
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 26, 2012 12:05   

mati1411, weź pod uwagę że Twój silnik to nie silnik z golfa GTi 2.0 który będzie jeździł na każdym gazie, żeby to miało ręce i nogi to musisz założyć szybkie, wydajne i dokładne wtryski, konkretny parownik lub dwa, żeby auto miało moc i żeby to nie była kolejne auto na gaz które nie jedzie i się psuje na gazie. Jak na ubogo auto będzie jeździło to temp silnika wzrośnie i HGF gotowy.

[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 12:05 ]
Instalacje gazowe w autach powinny być montowane na wyrost, lepiej wydajniejsza niż za słaba, w przypadku słabej:
1. spalanie w kosmosie
2. auto nie jedzie
3. auto ma dziwne poszarpywania itp
4. awarie silnika (w późniejszych etapach branie oleju, HGF, awarie układu chłodzenia w przypadku nieprawidłowo zrobionej instalacji, nie odpalanie w zimie)
Fakt to jest czarny scenariusz ale w wielu przypadkach prawdziwy
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 21:57   

Kozik, święte słowa nic dodać nic ująć. Co do Lovato to nie wiem czy można tam dotryski wyciąc bo to jest kluczowa sprawa w instalacji do Rovera czy MG, w następnej kolejności wtryski dobrej jakości najsłabsze to chyba MagicJety a najlepiej Hana
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [VVC] Hydraulic Control Unit problem z montażem
szakal_wawa MGF i MG TF 0 Sro Cze 19, 2013 22:53
Gość
Brak nowych postów [MGF] Amortyzatory przód, a tył. Jaka różnica?
gutek071 MGF i MG TF 6 Pią Lip 16, 2021 13:37
Xakari



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink