Wysłany: Sob Lis 05, 2011 08:08 [R214] lampka oleju ... i tak nigdy mnie nie zawiódł
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Słowo dla mojej bryki na wstępie. Mam go 4 rok. przejechałem 25 k km. Oprócz wydechu i oleju nic nie wymieniałem.
Zaczął stukaćw wakacje głośniej, co opisałem tutaj i zostawiłem:
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=60
2 tygodnie temu powiedziałem do mojego Svena - 214 si (chyba każdy z Was nazywa jakoś brykę) : daj mi stary jeszcze 2 tygodnie, wiesz że się żenię, ważna sprawa żebyś wytrzymał.
Wytrzymał dokładnie 2 tygodnie. Lampka oleju... znaczy brak oleju?
Sprawdzałem olej na ciepłym silniku:sucho.
Chciałbym dostać od Was kilka wskazówek zanim stwierdzę zgon.
Miga lampka oleju, ale tylko gdy są przeciążenia: jak zwalniam i przyśpieszam. Jeśli jutro rano na zimnym silniku oleju jednak będzie na bagnecie, to gdzie są przewody od tej kontrolki?
Mała uwaga, nie mam amortyzatorów ni ciula od paru tysięcy kilometrów, wszystko trzeszcze i się wygina na polskich drogach, czasem zapala się kontrolka abs, więc może to tylko przewody.... jasne Arek, nie oszukuj siebie:(
Ale k**** sentyment, nigdy nie przypuszczałem, że będę z takim żalem myślał o zezłomowaniu Svensona.
[ Dodano: Sob Lis 05, 2011 08:08 ]
dziś rano: bagnet suchy, do tego płyn chłodniczy spadł o połowę poniżej min. Trochę go ubywało ostatnio, ale dziś to szok. Bez rozbierania silnika kumaty mechanik zdiagnozuje przyczynę ciężkiego stanu?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 05, 2011 08:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Miałem takie objawy w opelku!, po wymianie uszczelki pod głowicą oraz szlifie głowicy oraz wymiany uszczelniaczy na zaworach - problem znikł
najlepiej wejdź pod autko i zobacz czy z jakiegoś innego miejsca Ci olej nie ucieka?.... na przykład z uszczelniacza wału korbowego od strony skrzyni ( częste przyczyny utraty oleju )
Ale poczekaj na inne opinie użytkowników roverków mają Je dłużej niż Ja i bardziej kumają.
[ Dodano: Sob Lis 05, 2011 13:12 ]
A co do lampki poziomu oleju! to oznacza ze jest barak lub za mało oleju.... jeżeli się zaświeci podczas gwałtownego skręcania lub hamowania to oznacza że musisz dolać a potem szukać przyczyn tego. A nie jeździć bo zatrzesz silnik!.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum