Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:26 [R600] demontaż konsoli środkowej - pomocy :)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1998
Witam wszystkich! Zabierałem się już kilka razy za wymianę żarówek zegara i nawiewu, ale nigdy mi się do końca nie udało do nich dotrzeć. Dziś po przebrnięciu przez kilka tematów i manuali na ten temat chciałem to załatwić raz a dobrze. Niestety nie do końca mi to znowu wyszło (ale postęp jest) i chciałbym prosić o pomoc osoby które mają to już za sobą. Efekt jest taki, że po odkręceniu 6 śrub ten centralny plastik jakoś oderwałem od konsoli środkowej, ale tylko w górnej jego części. Niestety dół nadal się mocno trzyma tunelu środkowego - czy coś tam jeszcze jest do okręcenia/zdemontowania, czy po prostu mam mocno go odrywać do góry? Trochę też przeszkadza w tym demontażu klapka od popielniczki - czy ona ma zostać na miejscu? Drugie pytanie odnośnie panelu nawiewu - czy po odkręceniu 4 śrubek da się go wyciągnąć i dopiero wtedy odczepić linki, czy jednak najpierw od spodu odczepić linki i dopiero wtedy wyciągać? Jak ktoś mógłby wspomóc radą to będę bardzo wdzięczny .
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
najlepiej odkrec konsole srodkowa i wtedy popielniczka nie bedzie ci przeszkadzac
Tzn. jak ją odkręcić? Czy popielnika (łącznie z jej klapką) i ta imitacja drewna w koło dźwigni zmiany biegów powinna odejść razem z tym szarym, dużym plastikiem? Bo jak nim ruszam to chodzi też cała popielniczka. Odkręciłem na razie 6 śrub po bokach tego szarego plastiku i jedną w popielniczce - może coś pominąłem?
Dzięki za pomoc. Uporałem się wreszcie z tym więc rzucę kilka spostrzeżeń na wypadek gdyby ktoś kiedyś odszukał ten wątek .
Więc u mnie tunel środkowy trzymał się na 6 śrubach. Po ich odkręceniu rzeczywiście trzeba włączyć 4 bieg i ciągnąć do góry. Trzeba uważać tylko na palce, bo jak puszczą zatrzaski to można je sobie poharatać (ja niestety tak zrobiłem). Najtrudniej było wyciągnąć panel z przyciskami do szyb. U mnie trzymał się na 3 zatrzaskach (jeden blaszany z przodu po środku i dwa plastikowe po bokach na końcu panelu). Najłatwiej było po zdemontowaniu tunelu włożyć rękę do środka i zwolnić ten przedni zatrzask. To tyle, reszta poszła gładko .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum