Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam wszystkich.Szukam przyczyny zimnego nadmuchu.A wiec tak rover 416 98 gaz,płyn zalany rurką powolutku itd.Zawór działa nagrzewnica odkamieniona itd.Szukam podpowiedzi w obudowie być może gdzieś jest jakaś ,klapka..Czy pokrętło ciepłego powietrza steruje tylko linkami od zaworu czy to wahadło od linek ma jakieś dodatkowe znaczenie dzięki za info dodam że przewody do i zwrotne gorące a nadmuch zimny
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 23:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Adrian WWL .Zawór wyjełem sprawdzałem na sucho i na samochodzie działa.Panowie pytanie o sterowanie chodzi mi o obudowe nagrzewnicy?.dlaczego np.przy zdjętej lince z zaworu w pozycji na ciepło.Podczas postoju kręcąc pokrętłem zimno ciepło wyraznie odczuwalna różnica lekko ciepłe zimne
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 20:54 [Rover 45 2.0 idt] Zawór nagrzewnicy
Witam, w moim aucie cieknie z zaworu nagrzewnicy czy da się to jakoś naprawić czy konieczna jest wymiana? troszkę się rozglądałem za nowym ale nigdzie nie mogłem znaleźć
Wysłany: Pią Maj 01, 2015 12:19 Re: [416 si]obudowa nagrzewnicy
fonkiew napisał/a:
Witam wszystkich.Szukam przyczyny zimnego nadmuchu.A wiec tak rover 416 98 gaz,płyn zalany rurką powolutku itd.Zawór działa nagrzewnica odkamieniona itd.Szukam podpowiedzi w obudowie być może gdzieś jest jakaś ,klapka..Czy pokrętło ciepłego powietrza steruje tylko linkami od zaworu czy to wahadło od linek ma jakieś dodatkowe znaczenie dzięki za info dodam że przewody do i zwrotne gorące a nadmuch zimny
Pokrętło zimno/ciepło nie tylko otwiera i zamyka zawór nagrzewnicy, ale także zmienia obieg powietrza w obudowie nagrzewnicy - kręcąc pokrętłem w pozycję ciepła to otwiera zawór nagrzewnicy oraz zmienia obieg powietrza przez nagrzewnicę, jeśli przekręcamy na zimno to zamyka zawór oraz jednocześnie zmienia kierunek obiegu powietrza że powietrza omija nagrzewnicę.
Ja miałem także problem z ogrzewaniem, włożyłem głowę na dół od strony nóg pasażera i w tym tunelu środkowym na dole nagrzewnicy wyskoczył ze swojego miejsca taki żółty plastikowy element, coś jakby łezka albo coś podobnego do kija hokejowego. To właśnie ten element odpowiada za zmianę kierunku obiegu powietrza w obudowie nagrzewnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum