Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam.mam pytanko...jakiej wartości prawidłowe ciśnienie powinno być na tłokach,by silniczek dobrze pracował bo mam problem z odpalaniem a wszystko co możliwe już przerobiłem bezskutecznie
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 09, 2011 20:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nowe świece,sprawdzenie napięcia na świecach,filtr paliwa nowy,zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa.nowy rozrzad i ustawienie opużnienia wtrysku paliwa.akumulator nowy,przewody i wtyczki wszystko sprawne...pozostało ciśnienie na cylindrach i sprawdzenie samych wtrysków więc dlatego pytanie: jakie poprawne musi być ciśnienie na cylindrach a jakie już zapowiadajace remont silnika
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites
jest różnica bo pompa do rozruchu potrzebuje paliwa z węża i filtra, jeśli zawór jest za filtrem (miedzy nim a ścianą grodziową) to zatrzyma paliwo w filtrze, i auto odpali normalnie (oczywiście jeśli jest to wina zasilania pompy, a nie np uchodzenia paliwa powrotem) a jeśli masz zawór przed filtrem (między nim a pompą) to zawór zatrzyma tylko minimalna ilość paliwa a reszta spłynie do baku...
miałem to samo, dopiero po zmianie była różnica
ps. zamontuj zbrojone węże igielitowe zamiast gumiaków, będziesz widział czy paliwo nie dochodzi do pompy, czy może ucieka powrotem itd... bo to różnie bywa
czujnik który ustala dawkę paliwa wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza on ilość paliwa może u ciebie jest na starcie za mała dawka paliwa i dlatego masz trudność z odpaleniem auta, jest on koło pierwszego wtrysku dwu pinow yczujnik
Balas87, To jest czujnik (2-Pin) temp cięży dla ECU Drugi czujnik (1-Pin) w tym samym miejscu tylko od dołu kolanka jest czujnik temp na deskę rozdzielcza.
A czujnik temp paliwa jest w pompie wtryskowej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
a podstawowe pytanie sprawdzałeś błędy silnika? Rozrusznik dobrze kręci? Kąt na upartego możesz zaznaczyć gdzie był przyśpieszyć zobaczyć czy pomoże jak nie można wrócić do poprzedniego ustawienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum