Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Prośba o sprawdzenie :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Prośba o sprawdzenie :)
Autor Wiadomość
Wizard_gp 




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 425
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 15:53   [R25] Prośba o sprawdzenie :)

Witam,

moja znajoma chce kupić R25 i wypatrzyła sobie takie cudeńko:

http://otomoto.pl/show?id=c22311717

Moje pytanie teraz brzmi, czy ktoś może widział to autko i może się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Ewentualnie na co zwracać uwagę przy kupnie 25-tki, lub może ktoś ma do zaoferowanie 25-tkę w przystępnych pieniążkach i stanie godnym uwagi.

Pozdrawiam,
Wizard_gp.
_________________
http://wizardonboard.pl/
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 30, 2011 15:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 30, 2011 16:17   

koleś nie wie chyba z czym ma do czynienia, bo już na wejściu w opisie zawalił byka ;/ to jest silnik rovera K-seria a nie Hondy Civic ;/ to są zupełnie dwa inne silniki..rover ma 103KM i niech nie myli pojęć.. ze spalaniem też cudów nie ma to w mieście przy zwykłej jeździe itak spali 8-9l na 100km ;/
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 16:21   

Wygląda OK. Akumulator jeszcze orginalny. R25 nie jest udaną konstrukcją. Miałem ich 4 więc coś wiem. Wady: Rdza (nadkola, koło przyciksu od otwierania klapy, pod listwami jak się otwiera drzwi to jest ozdobna listwa "Rover"), nie działający spryskiwacz tylnej szyby, rdzewiejąca chłodnica, głośny alternator, cięknący szyberdach, głośniki pierdzące, łamiące się pokrętła i najgorsze "HGF" czyli uszczelka pod głowicą (jak jest metalowa uszczelka problem znika). Zalety: zawieszenie, dynamika, spalanie.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 30, 2011 16:43   

Na fotkach wygląda ładnie. A jak jest w rzeczywistości, nie wiadomo.
Wizard_gp napisał/a:
Ewentualnie na co zwracać uwagę przy kupnie 25-tki

Wprawdzie opis dotyczy R200, ale można powiedzieć, że mają te same bolączki. :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124
damianz11 napisał/a:
R25 nie jest udaną konstrukcją

A jaki samochód w tamtych czasach był udany ?? :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wizard_gp 




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 425
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 18:13   

leszczu napisał/a:
Wprawdzie opis dotyczy R200, ale można powiedzieć, że mają te same bolączki.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124


Tak czytałem już to, chciałem się upewnić czy w nowszym modelu może już kila bolączek usunęli, ale jak czytam post kolegi damianz11, to wygląda na to, że nie :/

damianz11 napisał/a:
jak jest metalowa uszczelka problem znika


Czy jest możliwość zobaczenia "gołym okiem" jaka uszczelka jest założona, bo z tego co się orientuję to oprócz uszczelki wymieniało się coś jeszcze.
_________________
http://wizardonboard.pl/
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 18:33   

W tym R25 jest gumowa orginalnie. Wymienia się tylko uszczelke i problem znika. Widać że w tym zbiornik wygląda na czysty więc może nic się stało jeszcze. Uszczelka może paść za 1000km a może za 100000km. Nigdy nie wiesz. Jak zobaczysz na łączenie głowicy i bloku to bedzie widac jaka jest uszczelka, albo zapytaj własciciela. Zagrzej silnik i dotykaj przewody gumowe (czy nie twarde) i jak już pada to bedzię koło korka biały osad się zbierać od płynu (znaczy że już cisnienie go wywala).

Ja uważam że R25 to nie są złe auta, moją wady, ale silniki są wytrzymałe.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 30, 2011 19:26   

damianz11 napisał/a:
Wygląda OK. Akumulator jeszcze orginalny. R25 nie jest udaną konstrukcją. Miałem ich 4 więc coś wiem. Wady: Rdza (nadkola, koło przyciksu od otwierania klapy, pod listwami jak się otwiera drzwi to jest ozdobna listwa "Rover"), nie działający spryskiwacz tylnej szyby, rdzewiejąca chłodnica, głośny alternator, cięknący szyberdach, głośniki pierdzące, łamiące się pokrętła i najgorsze "HGF" czyli uszczelka pod głowicą (jak jest metalowa uszczelka problem znika). Zalety: zawieszenie, dynamika, spalanie.


A wydaje się, że pisze fachowiec :P

Nikt nie pytał o Twoje subiektywne zdanie. Niby mądrze a głupio...

[ Dodano: Pią Gru 30, 2011 19:01 ]
Wizard_gp napisał/a:


damianz11 napisał/a:
jak jest metalowa uszczelka problem znika


Czy jest możliwość zobaczenia "gołym okiem" jaka uszczelka jest założona, bo z tego co się orientuję to oprócz uszczelki wymieniało się coś jeszcze.


Słuchaj kolegi, a będziesz w zimę chodził w sandałach z ocieplanymi paskami.

[ Dodano: Pią Gru 30, 2011 19:09 ]
Tak na moje oko z zewnątrz:
- rocznik 2003 powinien mieć już chyba lampy z ciemnymi wkładami (takie jakie ma MG ZR),
- felgi aluminiowe z Rovera 200... ładne ale nieoryginalne,
- ponadto z zewnątrz nic więcej rzucającego się w oczy (gdyby zdjęcie było centralnie z tyłu, bo albo mi się wydaje albo emlemat "25" jest w innym miejscu i trochę krzywo... ale to może był złudzenie),

Wnętrze:
- plastikowa kierownica (bleee),
- drelichowa tapicerka (bleee),
- brak zagłówków tylnej kanapy (może być problem na przeglądach),
- lusterka manulane (bez ogrzewania).

Albo mi się wydaje, albo zbiorniczek wyrównawczy jest pusty :(

damianz11 napisał/a:
W tym R25 jest gumowa orginalnie. Wymienia się tylko uszczelke i problem znika. Widać że w tym zbiornik wygląda na czysty więc może nic się stało jeszcze. Uszczelka może paść za 1000km a może za 100000km. Nigdy nie wiesz. Jak zobaczysz na łączenie głowicy i bloku to bedzie widac jaka jest uszczelka, albo zapytaj własciciela. Zagrzej silnik i dotykaj przewody gumowe (czy nie twarde) i jak już pada to bedzię koło korka biały osad się zbierać od płynu (znaczy że już cisnienie go wywala).

Ja uważam że R25 to nie są złe auta, moją wady, ale silniki są wytrzymałe.


Jest kilka możliwych awarii uszczelki pod głowicą. Mogą się:
- mieszać płyny,
- może iść płyn do oleju,
- olej do płynu,
- olej na zewnątrz,
- płyn do cylindra.

Czy każdą z tych awarii diagnozujesz w ten sam sposób?

Z VIN-u wynika, że to 103 konna wersja.

Osobiście poszukałbym ciemnej 25-ki w jasnym welurze lub skórze. W wersji z beżową skórą często są fajne zaślepki na rączki zamykania drzwi (drewniane). Polecam wersje 1.6 (palą podobnie do 1.4), a niutów i koni więcej. Do tego często wersje 1.6 są w pełnej opcji.

Mała poprawka. Lampy z ciemnymi wkładami są od numeru 3D690894. Czyli ten ma jeszcze te jasne.
 
 
Wizard_gp 




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 425
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Gru 31, 2011 11:27   

Tomi napisał/a:
Słuchaj kolegi, a będziesz w zimę chodził w sandałach z ocieplanymi paskami.


Możesz rozwinąć swoją myśl :P

damianz11 napisał/a:
Widać że w tym zbiornik wygląda na czysty więc może nic się stało jeszcze


A moim okiem, wygląda na to, że tam jest czysta woda, chłopina mógł zlać płyn i zalać wodą, żeby nie było widać oleju.

A czy nie uważacie, że ten silnik jest strasznie ubrudzony, z tego co się orientuję to silniki sprawne w których nikt nie rzeźbi, są zakurzone, a w tym wygląda na to jakby różne płyny bryzgały mu całej komorze, pozostawiając osad, szczególnie widać na przewodach od chłodnicy, filtrze powietrza i na ścianie grodziowej(chyba że tam jest wygłuszenie :/ ) ale może w tym modelu tak jest?
_________________
http://wizardonboard.pl/
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 31, 2011 13:45   

Silnik jest lekko mokrawy, może dlatego, że był myty, bo nie wydaje mi się żeby to były tłuste plamy np.: po oleju.

[ Dodano: Sob Gru 31, 2011 13:45 ]
Wizard_gp, jedynym wyjściem, aby sprawdzić wszystkie nasze przypuszczenia jest wyjazd, aby go obejrzeć osobiście. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wizard_gp 




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 425
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Gru 31, 2011 14:06   

leszczu, najprawdopodobniej tak zrobię, teraz już wiem na co mam zwrócić szczególną uwagę :)
_________________
http://wizardonboard.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [BMW E46 ] Prośba o sprawdzenie.
leszczu Chcę kupić ROVERka 20 Sro Kwi 30, 2014 17:48
komarek
Brak nowych postów [MG ZS] Zamość Prośba o sprawdzenie
Vesper416 Chcę kupić ROVERka 1 Sro Cze 01, 2011 16:19
demerzel
Brak nowych postów [R216coupe] prośba o sprawdzenie
gugson Chcę kupić ROVERka 8 Sro Kwi 27, 2011 23:24
reed
Brak nowych postów MG ZS- Prośba o sprawdzenie - okolice Garwolina
ZX77 Chcę kupić ROVERka 4 Pon Mar 11, 2013 09:22
Gość
Brak nowych postów [ROVER 200] Prośba o sprawdzenie przed kupenm
R2D2 Chcę kupić ROVERka 2 Sob Maj 01, 2010 20:04
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink