Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 Sdi] cieknie pompa wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220 Sdi] cieknie pompa wtrysku
Autor Wiadomość
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 13:06   [220 Sdi] cieknie pompa wtrysku
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

czy ktos ktokolwiek ja wyjmowal i uszczelnial :?:
jesli tak to prosze o pomoc :smile: bo mam zamiar zabrac sie za to sam i nie wiem na co zwrocic szczegulna uwage :rotfl: :?:

czy jakies znaki ja przy rozrzadzie, knify itd :?:

nie piszcie mi bym skorzystal z szukajki :rotfl: bo szukalem i nawet wiele znalazlem :!: ale rozmowa z wami zawsze o wiele cennniesza niz odgrzebywanie watkow z innych rozmow i domyslanie sie o co chodzi

z gory wielkie dzieki :!:

a moze ma ktos jakis tutek :foto:

[ Dodano: Czw Gru 22, 2011 13:06 ]
szoso, w sumie to nie wiem gdzie dokladnie cieknie :(
a jak z tym wyciagnieciem calej pompy jak to zrobic ? wiesz jak juz robic i ja wyciagac to juz zrobic do porzadku, a nawet jesli mailbym sie nie podjac uszczelniania to przynajmniej za demontaz i montaz nie zaplace
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 22, 2011 13:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 13:23   

w pierwszej kolejności odkręcasz metalowe przewody paliwowe od wtrysków, łapa od pompy siedzi na 4 śrubach do bloku, później zdejmujesz pasek i koło zębate, 3 śruby jeszcze przy kołnierzu i pompa wychodzi
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 22, 2011 13:24   

wyjmował ktoś ale dawał do uszczelnienia ... samo wyjęcie to trochę ginekologicznego grzebania, ale "da się". NIe pamietam szczegółów, w każdym w wielkim skrócie kolejność czynności:

- porozbieranie silnika z wszelkich przeszkadzających rzeczy (filtr powietrza, rury turbo, kolektor ssący nad rozrządem, obudowa paska pompy, itp itd.)
- ustawienie silnika na znakach (wiertło 6mm w dziure pod czujnikiem położenia wału, i koło pasowe rozrządu na znaki - na forum gdzieś powinny być rysunki blokady silnika)
- jesli Ci ustawią pompę Ci od uszczelnień, to po prostu wyjmujesz pompę, jeśli nie, to mozna ją samemu zablokować srubą od przodu pompy. W każdym razie należy ją wyjać (odkręcić rurki wtrysków i wszelkie wężyki i przewody, wspornik z tyłu pompy, koło pasowe i na koniec pompę)
- po uszczelnieniu zakłądasz pompę na miejsce
- zakąłdasz koło pasowe, pasek pompy, luzujesz śruby na kole wałka rozrzadu od strony pompy, napinasz pasek i wszystko dokręcasz. Jak już masz wszystko poskąłdanei poskręcane, to odblokowujesz pompę.
- zdejmujesz blokady silnika i mozesz spróbować odpalić próbnie (tylko uważaj, żeby Ci czegoś silnik nie wciągnął ;) ). Jak odpali to skłądasz resztę rzeczy (rury obudowy itp.)
- cieszysz się uszczelnioną pompą.
- dla pewnosci możesz sprawdzić czy kąt wtrysku masz prawidłowy.


U mnie po wszytskim auto odpaliło bezproblemowo. Kąta wtrysku nie sprawdzałem ale jeździł i odpalał normalnie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 15:38   

no nie wyglada to skomplikowanie

Brt, a jak pompe zablokowac :mrgreen: :?: co do reszty poszukam sobie nie powinno byc trudne

ale co z tym uszczelnianiem da sie czy nie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 16:03   

Fargo80 napisał/a:
ale co z tym uszczelnianiem da sie czy nie

jeśli chodzi o całkowite uszczelnienie pompy to ja by sam tego nie robił
nie jeden mądry i pompy do kupy nie mógł złożyć, same ustawienie nastawnika nie jest proste a gdzie reszta
jeśli spod jakiegoś dekielka czy czujnika to tak
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 22, 2011 17:47   

szoso, aha czyli najlepiej zlokalizowac wyciek i wtedy podjac decyzje
jak tylko podejme jakies kroki to bede dawal znac co i jak
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200 2.0SD] Cieknie pompa paliwa
ldob Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Maj 11, 2013 11:37
ldob
Brak nowych postów [R214Si'99] Pompa wody- cieknie
koalaup Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Kwi 15, 2008 17:10
koalaup
Brak nowych postów [Rover Streetwise] Pompa olejowa cieknie
TOMEKKACZKA Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Kwi 25, 2012 10:11
TOMEKKACZKA
Brak nowych postów [R214] Cieknie woda spod silnika. Pompa wody?
bobo_kozak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Sty 24, 2012 09:00
bobo_kozak
Brak nowych postów [214Si 97r.] Cieknie, cieknie i nie chce przestać...
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Wto Cze 14, 2011 08:48
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink