Forum Klubu ROVERki.pl :: swap 2.0 turbo od 600 do 200
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap 2.0 turbo od 600 do 200
Autor Wiadomość
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 14:14   swap 2.0 turbo od 600 do 200

witam.poszukuje informacji na temat przekladki silnika 2.0 turbo do roverka 200 z 97 roku.mam kilka informacji ale niestety po hiszpansku

http://www.maxituning.es:...09&page=2&pp=40
Ostatnio zmieniony przez stanley200 Pią Maj 25, 2007 22:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 14:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 16:05   

stanley200 napisał/a:
witam.poszukuje informacji na temat przekladki silnika 2.0 turbo do roverka 200 z 97 roku.mam kilka informacji ale niestety po hiszpansku

http://www.maxituning.es:...09&page=2&pp=40


Kolega Mariusz mówił na ostatnim spocie w Warszawie, że ostatnio miał u siebie w warsztacie okrągłą 200 i silnik od 620ti i wyszło mu, że brakuje 8 cm, żeby taki swap był wogóle możliwy. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 16:15   

8cm? gdzie mu braklo? zobaczymy wyjdzie w praniu. wstawiam autko w maju do mechanika wiec sie wszystko okaze.najbardziej chdzi mi o polosie bo lapy zawsze mozna poprzerabiac.rozstaw kol miedzy 600 a 200 z tego co mi wiadomo rozni sie tylko o 1 cm wiec mysle ze cos mozna pokombinowac.
a czy moglbys mi dac jakis namiar do tego kolegi??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 18:49   

Cytat:
8cm? gdzie mu braklo?

Podejrzewam, że pomiędzy blokiem a chłodnicą. Turbina w Ti jest właśnie w tym miejscu i stąd problemy. Wg mnie najkorzystniej do takiego swapu nadaje sie R200 z dieslem, bo odpadają problemy z mocowaniem skrzyni i półosiami oraz (chyba) z punktami mocowania silnika. Trzeba tylko pokombinować z chłodnicami oraz zmienić elektrykę silnika ofkors. Ale Ty chyba już masz jakąś R200...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 19:03   

stanley200 napisał/a:
8cm? gdzie mu braklo? zobaczymy wyjdzie w praniu. wstawiam autko w maju do mechanika wiec sie wszystko okaze.najbardziej chdzi mi o polosie bo lapy zawsze mozna poprzerabiac.rozstaw kol miedzy 600 a 200 z tego co mi wiadomo rozni sie tylko o 1 cm wiec mysle ze cos mozna pokombinowac.
a czy moglbys mi dac jakis namiar do tego kolegi??


czas temu krążył opis pewnego roverkowicza z anglii który przeprowaidzł swap na 2.0t w 200-tce. Swap byl robiony na bazie dwusteki w bocianie. Jak dobrze poogoglasz to znajdziesz ten artykuł... opisywał w nim czemu taki model a nie inny co pasuje a co nie itd.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sro Kwi 18, 2007 22:09   

na tym forum opisywal? ja znalazlem swapa w zr i widac ze wszystko sie miesci a takze na ebay znalazlem R200 z 98 r z silnikiem 2.0 turbo.
http://www.maxituning.es:...09&page=2&pp=40
dawno ten aglik to pisal??

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 11:15 pm ]
bede wytrwale szukal
a jak nie znajde to w maju bedziemy kabinowac
postaram sie porobic zdjecia i opisac wszystko
co z tego wyjdzie zobaczymy
 
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 07:04   

Powodzenia! Może wyjdzie z tego fajny gokart :-D
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 14:04   

Tu jest odpowiedni temacik. Turbo Conversion
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 14:22   

Faajne :) :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 14:35   

Senn napisał/a:
Tu jest odpowiedni temacik. Turbo Conversion

Mały off:
Narzekają tam na heble w Tomcatach. Wiem - seryjne to porażka.
Zmartwiło mnie zdanie o słabej jakości zestawów EBC :(
Ich wierrcone, nacinane tarcze i czerwone klocki właśnie się u mnie docierają, za tydzień zacznę testy hamowania...
Ciekawe, czy się załamię... :-(
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 18:09   

Przemek_Docent napisał/a:
Senn napisał/a:
Tu jest odpowiedni temacik. Turbo Conversion

Mały off:
Narzekają tam na heble w Tomcatach. Wiem - seryjne to porażka.
Zmartwiło mnie zdanie o słabej jakości zestawów EBC :(
Ich wierrcone, nacinane tarcze i czerwone klocki właśnie się u mnie docierają, za tydzień zacznę testy hamowania...
Ciekawe, czy się załamię... :-(


u mnie już brembo tarcze poszły po 2 tys... mam nadzieje Przemku że będziesz miał więcej szczęscia :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tymek 



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 34
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 20:27   

No dobra... a co z moja 400 ? Moze ktos znajdzie podobny temacik swapa do 400 ?
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 20:34   

hamulce w R200 sa naprawde cienkie, ja wkladam tarcze przod 282 i tyl 260 zaciski od 620Ti, do tego autko jest obnizone o 4cm i utwardzone(sprezyny Jamex i amorki Koni sport z regulacja sily tlumienia)mysle ze bedzie hamowalo :smile:
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 06:25   

Tymek, a jaka widzisz roznice miedzy 200 a 400 jezeli chodzi o komore silnika
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 15:29   

z 400 nie powinno byc klopotow bo przecierz wychodzila z 2 litrowym silnikiem, kupuje sie anglika 2.0 turbo i do roboty :lol:
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 15:42   

stanley200 napisał/a:
z 400 nie powinno byc klopotow bo przecierz wychodzila z 2 litrowym silnikiem, kupuje sie anglika 2.0 turbo i do roboty :lol:

Dokładnie tak. Wczoraj nawet myślałem o tym jak zasypiałem... :cool:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 00:10   

Ja mam pytanie niepoprawne politycznie :mrgreen: Jako, że 400 była siostrzaną konstrukcją z Civiciem 5d to czy można bezproblemowo przeprowadzić swap silnika 1.8 VTEC do R400 (tego który właśnie w Civicu występował) ?
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 23:14   

nio ale silnik 2.0 Ti pod kanciaka pasuje??
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2007 11:14   

Owsik napisał/a:
Ja mam pytanie niepoprawne politycznie :mrgreen: Jako, że 400 była siostrzaną konstrukcją z Civiciem 5d to czy można bezproblemowo przeprowadzić swap silnika 1.8 VTEC do R400 (tego który właśnie w Civicu występował) ?



pytałem - nie da się - nie pasuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Valander_wwa Pon Kwi 23, 2007 07:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Kwi 22, 2007 14:50   

Panowie wszystko sie da zrobic nawet do R100 mozna wpakowac 2.0 turbo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap 1.8 vvc na 1.8 turbo z R75
Gość Tuning mechaniczny 32 Sob Sty 10, 2009 23:36
marcinmarcin
Brak nowych postów Swap silnika z 220 turbo do 216gti
PabloWRC Tuning mechaniczny 1 Pon Sty 28, 2008 08:12
stanley200
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap na k- series 1.8 turbo 150 kucy
Saper Tuning mechaniczny 7 Pią Lis 18, 2011 12:06
marcinmarcin
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink