Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Dzis rano po odpaleniu mojego roverka i załaczeniu podgrzew. tylniej szyby spaliło mi bezpiecznik
(ten od lewej strony u samego dołu, co dochodza dwa grube kable)
Załazyłem kolejnego 30A było ok przez chwile i gdzies musiało zrobic sie zwarcie wł sie sygnał i cały czas wyje.Jako nie wiedziałem który to kabel zdjąłem kleme prądową.
W aucie zapach wędzonki kablkowej. patrzac na kablem przy bezpiecznikach wzrokowo ciezko mi okreslić w kótrym miejscu.Wydaje mi sie ze to moze cos przy centralce...
Miał ktoś z was podobny przypadek ?
'
Ehh nie ma groszej rzeczy jak te nieszczesne kable...
Silnik odpala na 2 sek i gasnie, jak jest kluczyk na 0 oraz 1 przekrecony to sygnał chce wyskoczyc (ciagły dzwięk) oraz przy rozruchu i pracy silnika tak samo.,
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 16:50
pod guma kable wydaja się ok, nie wiem jak dalej w klapie gdzie ida do zamka , tam za bardzo dostepu nie ma ,musiałbym cała wiaze wyciagnac . A czy nie ma mozliwosci np wypiecia danych bezpieczników aby pominac np grzanie szyby oraz wycieraczke tyl
[ Dodano: Wto Gru 27, 2011 15:53 ]
Wyciałem wszystkie bezpieczniki i podpiałem pod aku ,słychac tylko jakies brzeczenie spod bezpieczników bądz czarnej kostki przy kolumnie kierowoniczej(cieżko mi określic skad ten dziwiek sie dokładnie wydobywa)
Po założeniu ponownie wszystkich bezpieczników silnik nie wyje ,lecz nadal brzeczy,dopiero jak znów chce dopalić silnik zapala na 2-3sek i gasnie wtedy znów syngał odzywa sie (ciągły dziwek)
[ Dodano: Wto Gru 27, 2011 16:50 ]
Nogi opadaja , rece juz dawno
Brzęczenie z czarnej puszczki pod kolumna kierownicza
Werdykt ostateczny silnik nie pali,centralka nie działa ,grzanie szyby i tylnia wycieraczka również .
Ide się upić.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 17:37
Leszczu bezpieczniki to juz sprawdzałem ze 3 razy
[ Dodano: Wto Gru 27, 2011 17:37 ]
Wie ktoś może co do za pucha czarna z jedna kostką w R220sdi pod kolumna kierownicza (jest na jedna kostke) jakis sterownik ? i za co ona odpowiada .
Z góry thx
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 17:57
I on mnie sie nie podoba , najpierw brzeczał potem przestał ,teraz nic nie piszczy (nie wiem jakie cuda) ale silnik w ogole nie kreci oraz zamykanie z centralki nie działa.
Ciekawe czy odpaliłby jak dałbym na krótko prądd z aku pod rozrzusznik.
Ale tez mnie to za bardzo nie ratuje przeciez...
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 10:25
Raptile wszystko wydaje sie ok pompa brzeczy,tylko jak przekrecam rozrusznik na 3pozycje rozrusznik w ogole nie kreci, nie działa tez zamykanie centralne , podejrzewam ze to wina immo.
Najlepiej byłby pominąć immo,teraz złodzieji na 13letnie auta nie ma ,a tak sa problemy..
No i swieci sie cały czas włacznik grzania szyby
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 12:13
[ Dodano: Sro Gru 28, 2011 11:33 ]
Raptile napisał/a:
kadzaf napisał/a:
wszystko wydaje sie ok
to wydaje sie czy kontrolka zachowuje sie normalnie ?
po 2 wybłyskałeś błędy ?
Wszystkie kontrolki zachowuja sie tak jak powinny
błedów brak
[ Dodano: Sro Gru 28, 2011 11:35 ]
Aha auto darło sie jak głupie gdyz pierwszy bezpiecznik od lewej pod maska był przepalony,po zamontowowaniu sprawnego ucichł.
Nie wiem tylko czy jesli zakupie identyczny moduł (który ma identyczne 3 pierwsze od góry symbole) podpasi pod mój układ.(czy bedzie zgrywał sie z reszta)
Czyli z komputerem silnika oraz kluczykiem
no dokładnie to jest od moduł immo i pewnie też centralnego zamka ... i własnie jeśli nie zajrzałeś jeszcze, to wiązka tylnej klapy może takie rzeczy zrobić. (są w niej przewody m.in. też od centralnego)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 13:54
Pewnie macie w 99,9% racje tamta wiazka robi robote... Przejrze dokładnie te wiązke tylko najpierw chciałem ożywić konia.
Jesli zakupie używke co z kluczykami ? trzeba nowe transpondery aby działaby pod innym immo . I jednak lepszym rozwiazaniem bedzie szukac kompletu wraz z kluczami ?
oraz chyba kompem silnika ,
Z IMMO jest tak paskudnie ze trzeba nie dość że centralkę kupić to jeszcze sparować go z ECU, inaczej auto nie odpali.
Patrząc po zdjęciach to samo IMMO chyba nie dostało po d... może da się to odratować.
Ale pierwsze co to znalezienie przyczyny. Na płytce widać które ścieżki spłonęły, trzeba zobaczyć do których pinów idą i w RAVE do czego służą owe piny.
Wtedy da się znaleźć przyczynę i ją wyeliminować a następnie dopiero naprawiać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum