Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] problem z ładowaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
nowicjusz 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: łobez



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:23   [R75] problem z ładowaniem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

po wymianie oleju zle zalożono uszczelke filtra oleju i po paru kilometrach olej zalal alternator i pojawia sie kontrolka ładowania po nałozeniu uszczelki i wytarciu alternatora i naładowaniu aku problem ustaje po wyjechaniu z warsztatu w którym jest temp + 10 na lekki mrozik -3 problem pojawia sie na nowo kontrolka na wolnych obrotach nie swieci ale po dodaniu gazu do 1400 zapala sie i rozladowywuje sie aku i tak w koło mechanicy nie wiedza o co chodzi prosze o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:33   

jak zalało alternator, wytarli zewnątrz a w środku masz zalane to już masz odpowiedź, zobacz sobie budowę altka i wlej tam olej...
_________________
Pamparampam
 
 
 
nowicjusz 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: łobez



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:38   

czylin w tym wypadku tylko wymiana na nowy ??
 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 19:47   

nowicjusz napisał/a:
w tym wypadku tylko wymiana na nowy

albo sprawny używany. Jak byś potrzebował to mam :)
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
szemet33 



Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 20:04   

nie wiecie gdzie mozna kupic nowy regulator ze szczotkami nowy !! !
_________________
Ciekawy Roverek
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 20:10   

szemet33, nie opłaca się ;) Temat przerabiałem ;) Lepiej kupić cały po regeneracji...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 20:16   

Zapytaj tu http://www.lauber.pl/index.php?lang=pl
 
 
nowicjusz 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: łobez



Wysłany: Czw Lut 17, 2011 18:33   

dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 17, 2011 19:03   

nowicjusz, według katalogów powinien być ten sam w BMW - 12312247389 oraz 12317830791 (BMW 3 (E46) 320d, BMW 5 (E39) 520d, BMW 5 (E39) 525d, BMW 5 (E39) 530d, BMW 7 (E38) 730d, BMW X5 (E53) 3.0d) oraz w Freelanderze Td4.

Numer katalogowy YLE000260
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 21:17   

nowicjusz napisał/a:
dziś genialni mechanicy wydobyli alternator i zawieżli do sprawdzenia do elektryka który stwierdził ze alternator już był uszkodzony przed zalaniem olejem i co lepsze już ktoś w nim grzebał a ze siadł w tym momencie to tylko zbieg okolicznosci także panowie zazdroszczę wam waszych mechaników którzy wiedzą co robią i potrafią wymienic olej w naszych pięknych bestyjkach
a co do alternatora to znalazłem po regeneracji z roczną gwarancja za jedyne 650zł w szczecinie oby okazał sie odpowiedni bo z dnia na dzień to ten nasz zachód coraz bardziej okazuje się DZIKI


co za bzdury, szkoda że nie trafili na łysego z 50 w bajcepsie to by ich zalał też olejem...
_________________
Pamparampam
 
 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 22:34   

nowicjusz, napisz gdzie naprawiałeś auto, aby na przyszłość już inni użytkownicy wiedzieli, że ich trzeba omijać.
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 18, 2011 08:53   

nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
dziki1971 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: rzeszow



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 20:26   

Witam apropo szczotek z regulatorem dałem za nowy 80zł oczywiscie zamiennik nie oryginalny ,narazie działa pzdr
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Sro Sty 04, 2012 23:42   

Rowan napisał/a:
nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.


odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?

moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A?
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 00:25   

domel-x napisał/a:
Rowan napisał/a:
nowicjusz, strasznie drogo, ja za alternator po regeneracji, tylko, że od CDTI, ale po podszlifowaniu tego siodełka od pompy klimy pasuje zaplaciłem 400zł, też z gwarancją roczną.


odkopie temat, Rowan, powiedz czy miałes kostke z trzema pinami czy z dwoma ,siadł mi alternator 120A cdti , mam drugi 115A cdt tylko ze 120a ma w kosce dwa piny ,a 115a trzy piny teraz niewiem czy bedzie wszystko chodziło jak sie należy ,jak u ciebie sprawóje sie alternator?

moze ktos wie do czego jest ten trzeci pin w 115 A?


Rave ? opis wtyczki ?
_________________
Pamparampam
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Czw Sty 05, 2012 09:52   

Boncky, tam jest tylko jedna wtyczka ,obydwie są takie same tylko u mnie jednego pinu brak, mam taką jak na foto


raczej bede mój alternator naprawiał ,dostałem pierscień slizgowy nowy ,mój sie wytarł aż przestał ładować :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z ładowaniem
Globetrotter Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Sie 06, 2014 10:36
SAL
Brak nowych postów [R75] Problem z ładowaniem?
Markzo Rover serii 75, MG ZT 52 Wto Gru 11, 2012 21:39
gustav.pl
Brak nowych postów [R75] Problem z ładowaniem, rozładowywanie akumulatora
pieknyiro Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Maj 24, 2019 19:54
SeniorA
Brak nowych postów [Rover 75] Zmiana kluczyka a problem ładowaniem akumulatora
batbox Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Sty 09, 2014 17:31
batbox
Brak nowych postów [R75] Problem z ABS'em
gipsy2 Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Wrz 15, 2008 20:32
gipsy2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink