Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Piszczenie przy skrecaniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Piszczenie przy skrecaniu
Autor Wiadomość
tomek60c 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 41
Skąd: Resko



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 23:33   [R620] Piszczenie przy skrecaniu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam
Od jakiegoś czasu w moim Roverze jest strasznie głośny i denerwujący dźwięk przy skręcaniu.
Nie wiem jak to opisać ale znalazłem identyczny objaw na filmiku z youtube, oto link:

http://www.youtube.com/watch?v=4CvP0tFD7Ss
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 08, 2012 23:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 23:41   

Sworzeń wahacza dolnego. Wymień od razu komplet, nie oszczędzaj na firmie bo dopadnie cię ten sam objaw za kilka miesięcy.

P.S Ciesz się, że piszczy:

http://forum.roverki.eu/v...orze%F1+wahacza

albo tutaj:

http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
 
 
tomek60c 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 41
Skąd: Resko



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 00:06   

ale ten dźwięk pojawia się również gdy nacisnę na nadkole nawet bez skręcania kołami
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 09, 2012 00:18   

tomek60c, to na 10000% sworzeń wahacza dolnego, miałem tak samo wymieniłem nie dawno :mrgreen: tak jak pisze Artu, wymien jak najszybciej bo możesz sie przejechać
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomek60c 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 41
Skąd: Resko



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 00:36   

a ten sworzeń idzie wymienić czy trzeba cały wachacz?
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 00:44   

dolny sworzen jest odzielnie (nie jest zespolony wraz z wahaczem) koszt ok 40-70zl
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 09, 2012 13:23   

tylko nie kupuj najtańszych sworzni, bo a chwile znowu będziesz zmieniał, polecam firmę 555
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
PanzerMajer 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Skąd: Ostroleka

Rover 600

  Wysłany: Pon Sty 09, 2012 15:08   

Witam,włąsnie mam taki sam problem po odsluchaniu z you tube nagrania i mam pytanie jakie sworznie do 620 sa dostepne czy sa dwa rodzaje czy jeden i jaki rozmiar czy ktos to robił czy mozna to samemu zrobic czy trzeba do mechanika ,jak kolega wyżej opisał ze z firmy 555 to znaczy ile tak orjentacyjnie.
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 17:14   

Jak koło zaczyna wydawać taki dźwięk to się odstawia samochód do mechanika albo zabiera się samemu za robotę. To nie są żarty, wiem bo to przerabiałem [nie tylko ja]. Cieszcie się, że zaczęło piszczeć a nie urwało się od razu bez ostrzeżenia:
Sorzeń
 
 
PanzerMajer 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Skąd: Ostroleka

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 09, 2012 18:16   

Po przekopaniu rave ,chyba sam sie zabiore znalazłem kilka porad jak samemu mozna to zrobic bez uzycia mlotka tylko nadal nie moge znalesc czy jest tylko jeden rozmiar czy jest wiecej.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 19:18   

555 nr katalogowy J14002
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 19:22   

Dolnych sworzni jest na szczęście tylko jeden rodzaj. Nr taki jak piszemarthinez, J14002
 
 
PanzerMajer 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Skąd: Ostroleka

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 09, 2012 20:19   

Wielkie dzieki za informacje co do sworznia !!
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 20:57   

bastek, a skad ta pewnosc mi sie wydaje że tam były dwie średnice dolnego sworznia albo 16mm albo 18 mm.... tzn zalezy jaki rocznik, albo już myle z innym autem :D :D
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 21:30   

Balas87, bo wymieniałem go w tamtym tygodniu. Z tego co pamiętam to on ma średnicę 42mm, Ty mówisz o rozstawie śrub w górnych wahaczu i wtedy są dwa rodzaje zależne od rocznika :razz:
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Sty 09, 2012 22:40   

a jest to możliwe :D :D wiem że na 100% były dwie średnice jeśli chodzi o zawieszenie ;p ;p
 
 
tomek60c 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 41
Skąd: Resko



Wysłany: Wto Sty 10, 2012 10:40   

tak sa dwie średnice górnego sworznia, sam doświadczyłem tych 2cm ponieważ kupiłem nie ten co tzeba ale przy pomocy młotka i łomika udało mi się go tam wcisnąć
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Sty 10, 2012 11:12   

tomek60c napisał/a:
tak sa dwie średnice górnego sworznia, sam doświadczyłem tych 2cm ponieważ kupiłem nie ten co tzeba ale przy pomocy młotka i łomika udało mi się go tam wcisnąć

:shock: :shock: :shock:
 
 
PanzerMajer 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Skąd: Ostroleka

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 10, 2012 18:17   

Witam ,jak by cos dolne sworznie z firmy 555 w inter carsie sa w cenie 57 zł za sztuke Ja juz dzisiaj kupilem pare w sobote biore sie za robote sciagacz tez musi byc bo z mlotkiem troche ciezej bedzie informacja dla tych co niedługo chca to robic.
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Wto Sty 10, 2012 19:25   

Do wymiany dolnego sworznia potrzeba porządnego klucza 36 i rury ;) bo trzeba wybić półośkę od strony koła a odkręcenie nakrętek może być kłopotliwe :P
Warto też pomyśleć o nowych nakrętkach bo stare mogą się nie nadawać do ponownego użycia - wymiar: 24x1,5x36
Potem należy użyć porządnych ;) argumentów żeby wybić stary a w wbić nowy sworzeń.
Trzeba dokładnie wyczyścić gniazdo sworznia bo pasowanie jest bardzo dokładne. A na końcu nie zapomnijcie o pierścieniu segera :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620] Problem piszczenie przy ruszaniu nie zawsze...
alter6 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Kwi 18, 2007 21:00
alter6
Brak nowych postów [R620] Piszczenie podczas jazdy
seyfer Rover serii 600, Honda Accord 11 Pon Sie 06, 2007 18:22
seyfer
Brak nowych postów [R620] Gaśnie przy po 60 km/h
RoBBoD Rover serii 600, Honda Accord 29 Wto Lis 23, 2010 17:09
thef
Brak nowych postów [R620] Stuka przy przyśpieszaniu
brx Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Wrz 27, 2010 11:12
brx
Brak nowych postów [R620] Dławi się przy ruszaniu
csdark Rover serii 600, Honda Accord 24 Pią Sie 17, 2007 10:21
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink