Wysłany: Nie Lis 13, 2011 16:19 [MG ZR] Dwa MG ZRki Tarnów - który wybrać?
witam wszystkich, jako że to pierwszy post na tym szacownym forum
Jestem Łukasz, mieszkam pod Tarnowem, widzę że sporo osób tez stąd jest - mam nadzieję że gdy zakupię wymarzonego błękitnego ZRa to się spotkamy
do autora tematu, jeśli wybeiarsz między k-seriami bierz 160tkę, kupisz 1.4 i będziesz żałował, że mocy nie ma ta 160tka źle nie wygląda, tylko ta armata pod zderzakiem troche szpeci, przebieg ma juz duzy, wiec pewnie po HGF mi się podoba, bo wyglada na zadbany.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co do tej 160tki przyjżałbym się bardzo dokładnie progom, bo wygląda na to, że pod plastikiem jest grubo rudej Widać to na tym zdjęciu http://photos01.otomoto.p...C21596200_3.jpg
Co do tej 160tki przyjżałbym się bardzo dokładnie progom, bo wygląda na to, że pod plastikiem jest grubo rudej Widać to na tym zdjęciu http://photos01.otomoto.p...C21596200_3.jpg
No ja nie chce być niemiły, ale z racji tego że daleko nie masz to może przejedź się osobiście i sam oglądnij ?
Tego VVT widuje czasami na mieście. On jakiś czas temu jeździł na tablicach z dolnośląskiego i miał naklejki w stylu "do sprzedania". Potem raz go widziałem bez jednej bocznej tylnej szyby, a ostatnio jakoś go nie widywałem.
Tomek, moze nie chodzi o odleglosc a znajomos, np, 160 nie ma 17, ma nieoryginalna galke, tzn wyglada jakby moze nawet i MG, ale nie ten model. MA wymyty silnik a szyb sie nie chialo przetrzec do zdjecia tylko uwalone jakby to auto stalo kolo pola
Ten 1.4 nie wiadomo jak przylozyli, czy check engine sie pali czy gasnie... nie ma oryginalnych znaczkow tylko "tuningowe" xpowera. Wymyta komora silnika. Piloty jak od ROVERA , od MG powinny byc jajka ! w 2004 i w gore na pewno sa jajka, wczesniej chyba tez takei byly - MG >>>>
http://www.ebay.co.uk/itm...=item4cfb97a8a0
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
160 nie ma 17, ma nieoryginalna galke, tzn wyglada jakby moze nawet i MG, ale nie ten model.
leszczu napisał/a:
-nieoryginalna gałka zmiany biegów
Gałka jest jak najbardziej oryginalna
Ona jest prawie taka sama jak gałki spotykane w R200 Silverstone, tyle że tam zamiast tego szaro-stalowego akcentu było coś drewnopodobnego.
leszczu napisał/a:
-blokada dyferencjału
Wg mojej wiedzy skrzynie PG1 z torsenem (kod B6BST) były montowane wyłącznie w R200 BRM.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Gałki w zrkach wyłącznie skóra na około logo MG na środku i detale "carbonu"
Tłumik (ten byczek) może obcierać lub uderzać na wybojach musisz sprawdzić sam
To co wygląda na rudą między nadkolem i progiem to zapewne śmieci w ów półeczce można znaleźć liście śmieci błoto i śladowe ilości orzechów arachidowych.
Spytaj się w (160ce) o blokadę dyfra, książeczki z niemiec muszą być prowadzone jak wszystko z autem było ok , i czemu ma za małe felaszki.
W tym drugim z skąd się wzięła dwururka jak głęboko w przód poszło, posprawdzaj czy szyby są z roczników tych co auto. Front często jest zmieniany ale jak był rozbity sporo, to poszukaj kawałków szkła w komorze silnika, otwórz drzwi i sprawdź czy zagięcia ćwiartki nie są pogięte często są nawet na nich napisy ze szrotowisk
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Piter, jakby tego nie nazywac, widywales czy nie, NIE jest to oryginal
Jak nie, jak tak. To oryginalna gałka ROVERkowa dostępna w sprzedaży w salonach dealerów. Ja ją widziałem wyłącznie w MG ZR.
Gdy ktoś pisze "gałka nieoryginalna", to myślę o gałce, która pochodzi od innego producenta.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum