Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, szukam i szukam na tym forum.. Odnośnie przepływomierza.. Jedni piszą, że pasuje od astry, jedni że już teraz nie pasuje bo BOSH coś pozmieniał czy coś w tym stylu.. Czytam dalej patrze, że jest dużo pasujących przepływek o tych samych numerach BOSHA, lecz ludzie piszą że jednak to nie to, za to inni piszą że jest okey taka przepływka.. Więc ni jak odpowiedzi nie ma.. Więc pytam tutaj : Czy ktoś z was wie , gdzie kupić dobrą przepływkę BOSHA do R25, w miare przystępnej cenie, bądź też jakich przepływek nie kupować, od kogo niekupować a może od kogo własnie kupować za dobrą kaskę.. ? Myśle, że wątek będzie poruszało jeszcze sporo osób a taki temat gdzie kupić, za ile , czy są dobre czy złe napewno nie tylko mi się przyda, więc chłopaki/dziewczęta liczę na was
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 16:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jawaa, Numery są poddane i możesz chętnie testować
Co do Przeplwyek z Astry to nikt nie wie co jest, ja mam np Od Astry kupiona 3 lata temu i działa jak trzeba, kumpel kupił taka sama od Astry z tym samym numerem jest nówka zapakowana i nie działa jak trzeba. Dopiero z wzmacniaczem sygnału działa jak powinna, wiec co Bosch zmienił nie wiadomo ale jakoś nowej produkcji nie chcą działać jak trzeba z Roverem
Sprobj brać od Fiata albo Alfy sa po numerach te same tylko trochę droższe.
Nie czytałeś tematu uważnie Nie brać tylko podróbek bez loga Boscha na nich A temat raczej nie będzie za wiele osób poruszało bo jest dożo alternatyw jak odżywić przeplwyke oraz jak wzmocnić stara żeby odżyła jeszcze. A po 3. są mafless mapy.
Ja osobiście bym radził chipa mafless wsadzić sobie i masz spokój przeplywki tobie już nie trzeba będzie a ciut więcej mocy będziesz zyskał
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 17:25
Tak czaje.. Ale generalnie chodzi mi tu o spalanie, bo jak mam od Adiego Mafam wsadzony na 50% bo przy takim się w miare dobrze jedzie to dużo pali, za to jak mam odłączona przepływkę jest słabszy i też duzo pali. więc wychodze z założenia że albo nowe albo cholera wie. A jak wyglada spalanie i moc na tym Chipie i ile on kosztuje ?
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 17:56
No czytam, czytam. Z drugiej strony troche jest zabawy z tym kompem, podstawki wlutować i obawiam się że w mojej okolicy nie ma kto tego zrobic.. No ale alternatywa ciekawa.. i wydaje się być tańsza od nowej przepływki.. Nie moge doczytać tylko, czy do chipa Zr+++ też jest potrzebna przepływka, wydaje się że tak.. a moja jest padnięta.. a tej 140km się boje, tzn wytrzymałość silnika..
Jawaa, No my czekamy jeszcze na wykres kogoś kto ma tylko mafless mapkę. BO te moje wykresu to są już razem z wtryskami od SDi wiec od razu bez modzenia z mapkami masz +37KM więcej
Jawaa, Jak ja na Podkarpaciu kogoś znalazłem kto mi to wlutował. Speców jest wiele tylko jak się nie wie to się myśli ze nie ma a na pewno sa. Popytaj w okolicy czy ktos nie naprawia TV, komórki, komputery i podjedz i się zapytaj czy podejmie się takiego czegoś.
A co do samej przyplwki to jeszcze jak znajdzie może Adrian czas wypróbuje zrobić Emulator V2.0 niż ten mój poprzedni
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:09
No czaje , a powiedz mi jak to się +37KM odnosi do spalania ? BO mi teraz na walniętej przepływce +Mafam od Adiego na 50% wzmocnienia sygnału pali jakieś 7litrów.. a to nie mało jak na 25.. więc chce coś zrobić z tą przepływką
Jawaa, No mi wtryski sdi + mapy mafless pali tyle samo co przedtem czyli 5.5 do 6 litrow ALe co ciekawe jak szybko pomykam po Autobahnach powyzej 140 to pali tylko 6.5litra a nie jak dawniej 7litrow
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pią Lis 11, 2011 00:12
kurde a mój 7litrów.. No dobra a jakie są koszta tego wszystkiego.. Bo tam widze jak kupowaliście to dzieliliście się na 6kasą i było mało.. A jak ja teraz miałbym kupić chip x2 do tego podstawki i dobry elektronik.
Jawaa mi na walniętej przepływce wcale więcej nie pali, granice 6 litrów/100 km. Może po prostu masz ciężką nogę i jeździsz tylko po mieście
Miałem dwie nowe przepływki BOSCH do Opla o tym samym wkładzie i na żadnej nie było tak jak trzeba. Więc chyba jedynym wyjściem jest zainwestować około 400-500 zł na oryginalną dla Rovera. W najbliższym czasie wybieram się do gościa który umożliwił sprawdzenie nowej przepływki do R25 przed kupnem więc zobaczymy jak to wyjdzie
moge tylko powiedziec, ze ta o oznaczeniach przepływka - z Opla BOSCH 0 281 002 180 - mialal prawidlowe oznaczenia wkladu i dzialala u mnie kupowalem dwie takie, wiec wydaje mi sie ze to nie kwestia partii, serii tylko, alurat ten model , ma odpowiedni wklad
0 281 002 207 np juz trzeba unikac nie mam mozliwosci spr calej listy, ale te dwie sprawdzone !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mi właśnie ta oplowska nie działała prawidłowo. wkład miała oczywiście ten sam co w Roverze. Sprzedałem ją koledze do Opla Corsy i u niego wszystko ok było.
aledokladnie ten numer puszki ? bo to wazne, bo rozne puszki teraz maja rozne wklady ! stad problemy, z tej listy keidys mialy srodki te same, ale bosch zorientowal sie ze kombinuja ludzie i porbuje ukrocic nasze domowe metody
ponoc niebawem wtryski maja miec swoje numery seryjne ! bo to drogie czesci na ktorych ludzie kombinuja O_o
ja mialem dwie BOSCH 0 281 002 180 i obie OK, spr pod T4 dzieki MARIUSZOWI !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Sob Sty 14, 2012 18:20
Ludzie kupujcie Chipy od Remiego nie warto się bawić w te pieprzone przepływomierze, bo jak kupisz taki czy siaki to i tak zdechnie albo po jakimś czasie bedzię się brudził itp.. Ja kupiłem chipy. 100zł + 40zł dla faceta który wlutował podstawki i bajka Żadnych przepływomierzy, spalanie zeszło do 6l ( przy ostrej jeździe ) , przy ekonomicznej nie miałem okazji sprawdzić hehe Jest temat w Tuningu Mechanicznym, poczytajcie, kupujcie , montujcie i latajcie , Polecam, super sprawa
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 14:26
no czytam czytam i co...zamawiasz ten chip tak? i wystarczy ze ktos to zlutuje i moge cisnac dalej po banach bez obaw ze cos sie stanie czy sa jakies skutki uboczne przy nadmiernych przeciazeniach silnika....np 1400 km mam do domu,wiec jak jade to cisne ile sie da.....
EMERYT19, Jak ciśniesz dużo po banach z max prędkością to zamontuj sobie wskaźnik temp. oleju Bo wysoka temp oleju tobie zniszczy silnik nie chip. Ja przed chipami jeszcze i zero tuningu zauważyłem ten problem ze jazda w idt przy prawie max prędkości na dluga metę strasznie grzeje silnik. Mi sie raz zdarzyło jazda 190km/h według licznika bo więcej w tedy nie poszedł podskoczenie temp wody w czerwone pole. trwało to jakieś 30min jazdy z taka prędkością
Niemcy montują np wskaźniki temp oleju jak cisną na długa metę powyzej 200km/h
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum