Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Centralka zamka centralnego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Centralka zamka centralnego
Autor Wiadomość
damian369 



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 6
Skąd: Murowana Goślina



  Wysłany: Sro Lis 07, 2007 18:42   [R620] Centralka zamka centralnego
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

witam mam roverka z 95 roku mozecie mi powiedziec gdzie jest umiejscowiona centralka zamka centralnego. Z góry dziekuje Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 11, 2011 20:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 07, 2007 18:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lis 07, 2007 18:46   

W bagażniku na prawym nadkolu tuż za tapicerką. Taka (chyba w twoim roczniku) metalowa skrzynka. Jak delikatnie odchylisz boczek w bagażniku to zobaczysz na pewno.

Popraw temat na zgodny z zasadami tego forum zanim cię admini zjadą :wink:
 
 
damian369 



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 6
Skąd: Murowana Goślina



Wysłany: Sro Lis 07, 2007 18:51   

ok wielkie dzienki juz poprawiłęm mam nadzieje ze teraz jest dobrze :) Pozdrawiam
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Sro Lis 07, 2007 23:05   

damian369 napisał/a:
mam nadzieje ze teraz jest dobrze

Wzorowo :D
 
 
danychn 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 03, 2011 23:12   

witam zakupiłem alarm ze sterowaniem zamkiem centralnym chcial bym sie podpiac pod orginalny zamek jak to zrobic czy pod mastera czy trzeba przy centralce prosze.

[ Dodano: Czw Lis 03, 2011 23:11 ]
Jesli ktos sie orjetuje jak to zrobic t prosze o jakigos manuala z gory dziekuje

[ Dodano: Czw Lis 03, 2011 23:12 ]
Sorki dodam ze to Rover 620 96r
 
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 15:32   

gdzies jest temat dotyczacy tego jak podpiac - musisz poszukac. chyba najlepiej pod centralke
 
 
danychn 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lis 06, 2011 18:38   

Dzięki za podpowiedz tylko mam problem bo nie wiem gdzie mogę ja znaleźć z góry dziękuję za podpowiedź powiem tylko ze jest to oryginalny zamek i chciałbym go wykorzystać:-)
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 06, 2011 18:43   

danychn, ściągnij manuala. Centralka jest po prawej stronie w bagażniku. Było już kilka tematów o centralu w tym aucie.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:13   

witam.ja podpiołem swój uniwersalny alarm pod instalacje w bagarzniku.zakupiłem alarm u STIGa wraz z czujnikami ruchu i wstrzasu.wszystko dzała-czujniki,kierunki mrygaja,diody w drzwiach,surenka daje znak tylko jest jeden problem...niezamykaja się drzwi :neutral: może to być spowodowane brakiem centralki orginalnej w bagarzniku?? zamówiłem już ja ale chce sie upewnić ze bedzie grało :idea: czy może coś pomigałem z kablami ale watpię :wink: .
Mayson może masz pojęcie coś na ten temat i może troszkę na temat podłaczenia wzór konspekt :razz: ??
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:32   

Zazwyczaj alarmy mają tylko sterowanianie centralnym zamkiem rzadziej wbudowany w siebie zamek centralny. Gdybyś miał alarm firmowo montowany w bagażniku (ten oryginalny) i prócz niego dołączył dodatkowy alarm mógłbyś sterować wbudowanym w oryginalny alarm zamkiem centralnym. Jeśli taka opcja nie wchodzi w grę musisz poszukać samego sterownika centralnego zamka i podpiąć go z alarmem i z instalacją w samochodzie
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 16:56   

kotulsky, alarm to alarm, central to central. Jeśli fabrycznie miałeś centralny i alarm, to po prawej stronie pod osłoną powinna być centralka. W nią wpinasz moduł sterujący zamkiem centralnym. Schemat podłączenia jest w instrukcji centrala, w manualu serwisowym, i tu na Forum w którymś wątku też ktoś chyba podawał. Jeśli nie miałeś nigdy centralnego, to sam moduł nie wystarczy, bo oczywiście potrzebne są siłowniki w drzwiach, ale to pewnie jest oczywiste :]
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 21:00   

był seryjnie alarm z centralem ale już niema centralki tej w bagażniku.podłaczyłem uniwersalny alarm i podpiołem pod kabelki które odpowiadaja za sygnał otwarcia i zamknięcia. poskładałem kostki do centralki alarmu uniwernalnego a kostki z orginalnej instalacji wisza. alarm się uzbraja ale drzwi nierygluja :sad: więc ?? bez oryginalnej centralki niepujdzie??
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 21:03   

Pewnie pójdzie, ale trzeba się wpiąć w odpowiednie kable, które zostały po oryginalnej centralce. No chyba, że siłowniki padły. Ja schematu nie znam, robił mi to elektryk.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 21:17   

dodam tylko żę ten dokupiony alarm to tylko alarm z wychodzacym wyłacznie sygnałem do otwarcia i zamknięcia.
i pytanie podstawowe- jak załatwić sprawę z immo by się nigdy niezałaczył bo nieposiadam pilota i klucza z chipem ( bo jak wiadomo :smile: centralki z tego rocznika były scalone tj centralny+alarm+immo)

[ Dodano: Czw Lis 24, 2011 21:17 ]
problemu ciag dalszy :/ .centralka uniwersalna podłaczona,orginalna też (lecz ze szrotu od innego dieselka z tego rocznika niestety bez pilota) i... ?? co jest grane?? po uzbrojeniu z pilona niby gra ale już po rozbrojeniu pilotem nie.kierunki migaja bez przerwy i po chwili zaczyna wyć syrena. odłaczam uniwersalna centralkę alarmu,zostaje tylko ta orginalna...centralny działa,silnik odpala ale pojawia się problem z jego zgaszeniem...kluczyk w ręku a silnik nadal pracuje...reszta zreszta tez np wycieraczki :/ prześledziłem wszystko; przewód po przewodzie,lut po lucie i jest należycie.więc co to jest?? wina braku pilota i kluczyka z zatopionym chipem do dokupionej centralki od dawcy?? a można w jakiś sposób oszukać( wyłaczyć immobilaizer) by niczego nieblokował jeśli już??
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lis 24, 2011 21:37   

Oj masz chyba wersję przedliftową (lift był na początku '96). W starszych R600 immo było zaszyte w alarmie. Nie było grubego kluczyka z chipem wewnątrz tylko zwykły łamany, a rolę immo pełnił alarm. Miał dość specyficzne działanie. Gdy zamykałeś samochód z kluczyka, bądź wciśnięciem rygla w drzwiach kierowcy włączał się tylko alarm (i to chyba nawet w ograniczonym zakresie - bez czujek ultrasonicznych). Gdy zamykałeś pilotem to alarm był aktywowany w pełni dodatkowo do ECU był wysyłany sygnał z immo (kodzik blokujący możliwość uruchomienia). Otwarcie samochodu kluczykiem umożliwiało wejście do wnętrza ale podczas uruchamiania odzywał się tylko klakson. Dopiero w momencie strzelenia z pilota w czujkę alarm się rozbrajał i immo wysyłało sygnał odblokowujący.

To że ci auto działało bez centralki alarmu świadczy/może świadczyć o tym że wycięto immo w ECU a to że alarm wysyła sygnał immo powoduje tylko zamieszanie. trzeba by było poszukać w schematach który przewód jest odpowiedzialny za immo i go uciąć. pozostanie alarm z centralnym na którym ci zależy.

Dodam jeszcze tylko że alarm jaki posiadasz sterowany był z pilota na podczerwień i był całkowicie stałokodowy. Czyli mając jeden sprawny pilot i jakieś urządzenie zczytujące (kiedyś były programatory pilotów na podczerwień) można se dorobić dowolną ilość pilocików - nie koniecznie wygalających jak w oryginale ale działających.

Oczywiście nie jestem alfą omegą ale taki jest stan mojej wiedzy na temat tego "cuda"
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 22:21   

tak tak wersja przed liftem jak najbardziej.dlatego poszukuje jakiejkolwiek opcji wyłaczenia immo lecz by centralny działał bo alarm dołozyłem uniwersalny.może masz troszkę wiedzy na temat wyłaczenia immo poprzez kluczyk w zamku drzwi kierowcy o ile to możliwe bo coś takiego kiedyś wyczytałem na forum. lub który kabelek odpowiada za te wariacje immo?? :idea:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lis 25, 2011 20:54   

Musiał bym poszukać schematów R600 przedliftowych. A bez centralki oryginalnego alarmu silnik zachowuje się normalnie?
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 25, 2011 21:56   

tak jak najbardziej.kiedyś immo zaskoczyło bo niemiałem do niego pilota i elektronik usunał cała orginal centralkę ale czy coś jeszcze kombinował tego mi niewiadomo.teraz jak założyłem nowa to auto z leksza wariuje ( np jak opisałem powyżej) dobrze by było gdyby ktoś orientował się jak unieszkodliwić immo :grin: na wszelkie sposoby byle skutecznie ale by działał centralny :>
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lis 26, 2011 22:21   

Niestety nie znalazłem schematu dla diesla przedliftowego. Ale ECU silnika chyba się nie zmieniło za bardzo w między czasie. W poliftowych R600 w wtyczce ECU (masz pod nogami pasażera) na pozycji nr 44 jest czarno-czerwony przewód odpowiedzialny za układ immobilizera. Sprawdź jak to wygląda u ciebie i leć po nitce do kłębka
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 12:31   

co masz na myśli mówiac po nitce do kłębka?? :> sprubować odciać?? rozłaczyć??hmm...???
a jak mniej więcej wyglada ta wtyczzka??ile pinowa
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Montaż centralnego zamka z pilota
cov_666 Rover serii 600, Honda Accord 25 Czw Mar 06, 2008 21:19
Skiba
Brak nowych postów [R620] Problem z pilotem do centralnego zamka
nitzer242 Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Cze 28, 2007 12:42
nitzer242
Brak nowych postów [R620] dziwne zachowanie centralnego zamka
maly2001 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Lis 29, 2014 11:51
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Brak napiecia centralnego zamka!!
limahl000 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lut 17, 2013 22:06
Mariusz27
Brak nowych postów [R620]Uniwersalny Sterownik Zamka Centralnego. Podłączenie.
Matbia Rover serii 600, Honda Accord 80 Wto Gru 04, 2012 18:42
zeno94



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink